عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۵۷۲۹
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۷
گفت و گوی اختصاصی با حاج مهدی سلحشور در غرفه عقیق
همه ی تلاش دشمن این است که فقط ابعاد خاصی از زندگی اهل بیت (ع) باز نشر شود و به آن بعد استکبار ستیزی ، ظلم ستیزی و اسلام سیاسی زندگی اهل بیت (ع) پرداخته نشود. این خیلی خطرناک است.

گزارش تصویری مرتبط


عقیق : در دومین روز برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی ، حاج مهدی سلحشور با حضور در این نمایشگاه از غرفه عقیق نیز بازدید کرد.

به گزارش عقیق این مداح با اخلاص اهل بیت (ع) با حضور در غرفه عقیق با اشاره به دغدغه های رهبر معظم انقلاب درباره حوزه ستایش گری اهل بیت گفت:

رهبر انقلاب به مداحان فرمودند : « فراموش نکنید که شما مبلغید »  اگر ما این دقت را داشته باشیم که جایگاهمان جایگاه یک مبلغ است نوع نگاهمان فرق می کند ، در انتخاب شعر و سبک هم آن حساسیت لازم را رعایت می کنیم.

الان می بینید که دشمن برای هیئت ها برنامه دارد . همه ی تلاش دشمن این است که فقط ابعاد خاصی از زندگی اهل بیت (ع)  باز نشر شود و به آن بعد استکبار ستیزی ، ظلم ستیزی و اسلام سیاسی  زندگی اهل بیت (ع)  پرداخته نشود. این خیلی خطرناک است.

حاج مهدی سلحشور ضمن توصیه به رعایت اولویت برخی مداحان ولایی و شاخص در انتشار اخبار گفت : حتما در باز نشر اخبار پوشش مجالس آن دسته از مداحان و ذاکرینی که آن جایگاه تبلیغی مد  نظر رهبر معظم انقلاب را سر لوحه خود دارند و در شعر و سبک خود آن را پیاده می کنند در اولویت قرار دهید.

این مداح اهل بیت در پاسخ به این سوال که اصلی ترین وظیفه رسانه هایی مثل عقیق که در حوزه هیئت فعالیت می کنند را چه می دانید گفت: مهم ترین وظیفه به نظر من در نظر گرفتن وجوه مثبت هیئت ها به عنوان قله است. وظیفه رسانه هایی مثل شما پرداختن و پررنگ کردن کردن وجوه مثبت و نقد کردن نکات منفی و آسیب هاست.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین