عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۵۷۲۰
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷
حامد زمانی گفت: آدم بعضی وقت‌ها در بعضی جاها احساس غربت می‌کند اما اینجا در جمع بچه هیئتی‌ها احساس غربت نمی‌کنم. در این جور جاها آدم می‌خواهد با تمام وجود کار کند.
عقیق: دومین روز از برپایی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی شاهد حضور پرشور مردم تهران و مسئولانی از جمله علاءالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس، حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهور، حجت الاسلام سالک رییس کمسیون فرهنگی مجلس، حجت الاسلام سلیمانی معاون وزیر ارشاد، حامد زمانی، ابوالقاسم طالبی، پدر شهید احمدی روشن بود.

اجرای کنسرت «حامد زمانی» محور اصلی برنامه روز گذشته بود که در سالن برگزاری همایش‌های نمایشگاه با حضور پدر شهید احمدی‌روشن، «قاسم صرافان» از شاعران کشورمان و «علی‌اکبر قلیچ» برگزار شد.

در ابتدای این برنامه قاسم صرافان شعری برای شهید احمدی‌روشن خواند و علی‌اکبر قلیچ ترانه خود را با موضوع امام عصر (عج) اجرا کرد.

حامد زمانی در دو بخش ترانه‌های راز روشن، ستاره‌ها، گزینه‌های روی میز و حتی ترانه‌های درخواستی حاضران را اجرا کرد. وی قبل از اجرای کار ضمن ابراز علاقه به حاضران گفت: به قول حاج منصور آدم بعضی وقت‌ها در بعضی جاها احساس غربت می‌کند اما اینجا در جمع بچه هیئتی‌ها احساس غربت نمی‌کنم. در این جور جاها آدم می‌خواهد با تمام وجود کار کند.

وی ضمن قدردانی از دست اندرکاران برپایی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی بیان داشت: متصدیان امور فرهنگی به فکر باشند؛ خواننده‌های ارزشی نیاز به حمایت دارند؛ گاهی که می‌خواهم کار ارزشی را شروع کنم، خلأهایی را احساس می‌کنم که بعضی کارها برای اولین بار است انجام می‌شود.

زمانی یادآور شد: بنده یکی از کارهایی را که دوستش دارم، «راز روشن» است که این اجرای زنده را به پدر شهید احمدی روشن تقدیم می‌کنم.

بار الها جرأت ما را سر و سامان بده

انقلابا مشق هوشیاری به فرزندان بده

قهرمانا در دل میدان بمان جولان بده

رهبرا من مصطفای دیگرم فرمان بده

حامد زمانی در ادامه «گزینه‌های روی میز» را خواند و از مردمی که در محل اجرای کنسرت حضور داشتند خواست تا در ذکر «یا حسین» او را یاری کنند.

وی قبل از اجرای «ستاره‌ها» هم گفت: یک وقتی به من می‌گفتند که چه کسی طرفدار کارهای ارزشی است؟! می‌خواهم به آنها بگویم اگر کاری با خلوص نیت انجام شود، اهل بیت (ع)، امام و شهدا کمک می‌کنند که این کار بر دل‌ها بنشیند. باید ما دست به دست هم بدهیم تا دنیا نظاره‌گر کارهای ما باشد و از این کارها انگشت به دهان بماند.


منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین