عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۵۵۵۷
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱
بالاترین مسئله در مسیر بندگی خداوند، ولایت است، انسان برای این که در مسیر ایمان قرار داشته باشد، باید از این مسیر منحرف نشود.
عقیق:حجت‌الاسلام میردامادی، عصر جمعه، همزمان با سالروز شهادت امام صادق علیه السلام، درآیین بزرگداشت سالگرد ارتحال بانو علویه طباطبایی شیرازی، همسر شهید آیت الله سعیدی که با حضور علما، اساتید و فضلای حوزه،  در حسینیه شهدای قم برگزار شد، در سخنانی با تسلیت سالروز شهادت پیشوای ششم، ابراز داشت: اهل بیت علهیم السلام معدن وحی الهی هستند که هر کس خود را در مسیر آنها قرار دهد، از این نعمت که شفای جان هاست، بهره مند می شود.

وی با بیان این که خداوند کسانی که در مسیر ایمان استقامت ورزیدند، در دنیا و آخرت پاداش می دهد، افزود: بالاترین مسئله در مسیر بندگی خداوند، ولایت است، انسان برای این که در مسیر ایمان قرار داشته باشد، باید مراقب باشد تا از این مسیر منحرف نشود.

حجت الاسلام میردامادی درباره همسر شهید آیت الله سعیدی نیز گفت: این بانوی بزرگوارهمسر شهیدی بود که جان خود را در مسیر انقلاب اسلامی فدا کرد و پس از شهادت همسر، به تنهایی مسئولیت  تربیت فرزندان را بر عهده گرفت و آنها را نیز در مسیر نشر معارف اهل بیت علیهم السلام قرار داد.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین