عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۵۴۳۶
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵
روحانی‌نژاد:
معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان با اشاره به اهمیت مناسبت‌های ماه محرم گفت: هیئات مذهبی سعی کنند در مسیر وحدت اسلامی حرکت کنند.
عقیق:شصت و سومین نشست ستاد مرکزی ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی پیرامون بررسی برنامه‎های دهه کرامت و محرم ۱۴۳۶ هجری قمری برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان در این نشست با اشاره به نزدیک شدن به ماه محرم، گفت: ما احساس می‌کنیم در محرم امسال دست‌هایی نامرئی به دور از چشم نظام می‌خواهند به مداحان و هیئات مذهبی القا کنند که حتما باید در راستای نفاق و تفرقه‌افکنی پیش بروند.

وی ادامه داد: بنگاه‌های خبرپراکنی از همین الان دارند بر گسترش این فرهنگ غلط دامن می‌زنند. ما معتقدیم هیچ مسلمانی از ایجاد نفاق و تفرقه بین شیعه و اهل سنت سود نمی‌برد.

روحانی‌نژاد در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری دومین نشست فصلی شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان در روزهای اول و دوم شهریورماه اشاره کرد و گفت: تاکید بر وحدت اسلامی یکی از موضوعات اصلی برگزاری این نشست‌هاست.

جلسات ستاد مرکزی ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی با حضور نمایندگان تام‌الاختیاری از نیروی انتظامی، سازمان تبلیغات اسلامی، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها، صدا و سیما، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، وزارت اطلاعات و وزارت ارشاد برگزار می‌شود.

منبع:ایسنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین