عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

سرپرست معاونت مطبوعاتی ارشاد البرز:
مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی در پنجم شهریور ماه برگزار می شود
به گزارش عقیق به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز،محمدطاهری اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده و برای جلوگیری از اتلاف زمان بنا شده مراسم قرعه کشی این جشنواره دو روز قبل تر از مراسم اختتامیه برگزار شود.
وی خاطرنشان کرد: طبق روال هر سال بین اسامی کسانی که پاسخ نامه های  صحیح به دبیرخانه  این جشنواره ارسال کرده اند قرعه کشی انجام و تعدادی از این افراد به عنوان برگزیدگان نهایی معرفی می شوند .
وی افزود: مراسم قرعه کشی روز پنج شهریور ماه راس ساعت 10 صبح در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار می شود .
طاهری ادامه داد: در این مراسم نماینده بنیاد بین المللی امام رضا(ع)  و جمعی از مجموعه برگزار کننده این جشنواره حضور خواهند داشت .
این مسئول تاکیدکرد:هنوز تمامی پاسخ نامه ها از ادارات ارشاد شهرستان جمع آوری نشده و مردم تا 30 این ماه فرصت دارند پاسخ نامه های خود را به صورت  پستی و یا  به صورت اینترنتی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند .
سرپرست معاونت فرهنگی ،مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: بدیهی است باپایان مهلت تعیین شده هیچ  پاسخ نامه ی جدید بررسی و در روند قرعه کشی شرکت  داده نمی شود .
وی درپایان گفت:طبق روال سال های گذشته  به  کسانی که در قرعه کشی برنده می شوند جوایز نقدی و معنوی نفیسی تعلق می گیرد .

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین