عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۵۴۲۱
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶
رئیس بنیاد شهید نهاوند:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نهاوند گفت: فردا پیکر مطهر روحانی شهید طیب خرم آبادی پس از ۲۸ سال دوری بر روی دستان مردم انقلابی نهاوند تشییع و در زادگاهش به خاک سپرده می شود.

علیرضا علی بخشی اظهار کرد: طلبه شهید طیب خرم آبادی 28 سال پیش در تاریخ بیستم شهریورماه 1365 در منطقه عملیاتی جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

وی با بیان اینکه این شهید بزرگوار جزو شهدای گمنام و مفقود الاثر بود که به تازگی در همان منطقه عملیاتی شناسایی شد، گفت: پیکر این شهید والامقام پس از مراسم رسمی امشب وارد نهاوند شده و سپس فردا راس ساعت 10 صبح از مقابل مصلی نماز جمعه تشییع می شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نهاوند گفت: امشب ویژه برنامه ای با حضور پرشور مردم در وداع با این شهید در داخل حسینیه سپاه نهاوند برگزار و فردا صبح پس از تشییع برای خاکسپاری به بهشت زهرای شهر نهاوند منتقل می شود.

روحانی شهید طیب خرم آبادی در تاریخ یکم فروردین ماه 1347 در نهاوند چشم به جهان گشود و در تاریخ بیستم شهریورماه 1365 در منطقه عملیاتی جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نایل آمد که به تازگی در جریان تفحص چند تن از پیکرهای مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس، پیکر شهید خرم آبادی شناسایی شد تا پس از 28 سال به آغوش خانواده چشم انتظارش و مردم نهاوند بازگردد.

شهرستان نهاوند در طول هشت سال دفاع مقدس 15 شهید روحانی و طلبه در سنگرهای مختلف تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.


منبع خبرگزاری تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین