عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۵۳۹۵
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴
دفاتر تحریر تولیدکننده نوشت‌افزار اسلامی _ ایرانی «پرسام» با تصاویری از شهدای شاخص ایران به صورت «تایپوگرافی» وارد بازار لوازم‌التحریر شد.
عقیق:با توجه به خلاء موجود محصولات نوشت‌افزار اسلامی _ ایرانی در کشور، گروه «فرهنگی پژوهشی رواق» پس از چند سال پژوهش پیرامون ابعاد مختلف این موضوع اقدام به تولید نوشت‌افزار هایی با نام تجاری «پرسام» کرده است.

 


گروه فرهنگی پژوهشی رواق در فاز اول تولید نوشت‌افزار اسلامی _ ایرانی، به تولید دفاتر تحریر با محوریت شخصیت‌های فرهنگی پرداخته است که از این تصاویر می‌توان به تصاویر شهدای شاخص ایران همچون شهیدان «مصطفی چمران»، «سیدمرتضی آوینی»، «حسین خرازی»، «محمودرضا بیضایی»، «علی خلیلی»، «مهدی زین‌الدین»، «محمد ابراهیم همت » و «ابراهیم هادی» آن هم به صورت «تایپو گرافی»، اشاره کرد.

به گفته سجاد اردی مدیرفروش نوشت‌افزار اسلامی _ ایرانی «پرسام»، از سال92 تولید دفاتر تحریر پرسام با تولید4 طرح آغاز شد که در سال 93 این تصاویر به 18 طرح افزایش یافت که در رده سنی دبیرستان و دانشجویی به مخاطبان این عرصه ارائه خواهد شد.

محمدجعفر کبریایی، مسئول گروه تولید نوشت‌افزار اسلامی _ ایرانی «پرسام»، می‌گوید: حداقل قیمت برای ارائه مردم از 2000 تا 3000 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است که شامل دفاتر 80 تا 100 برگ است، همچنین دفاتر 50 برگ نیز با قیمت 1900 تومان به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.



وی ادامه می‌دهد: علاقه‌مندان برای خرید این دفاتر می‌توانند از ساعت 10 لغایت 17 با دفتر فروش نوشت‌افزار «پرسام» به شماره  02166381753 تماس حاصل کنند.


به گفته کبریایی، نوشت‌افزار و لوازم التحریر «پرسام» توسط مرکز «توزیع زندگی» در شهرستان‌های سراسر کشور توزیع می‌شود، همچنین شهروندان تهرانی برای تهیه این دفاتر می‌توانند به کتاب‌فروشی‌های ترنجستان مترو مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، در ذیل برخی دیگر از تصاویر دفاتر تحریر برند «پرسام» را مشاهده می‌کنید:





منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین