عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۵۳۸۹
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۹
خاطرات حج؛
يكي از مديران موفق كاروان حج در استان اردبيل نخستين ديدار زائر با خانه كعبه را جزو بهترين خاطرات خود دانست كه هر ساله آن را آرزو مي‌كند.
عقیق:عليرضا مجيدزاده از مديران موفق كاروان حج در استان اردبيل در گفت و گو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج به بيان بهترين خاطرات خود از سالها مديريت حج پرداخت و بهترين آن را نخستين ديدار زائر با خانه كعبه عنوان كرد.

هر سفر خاطرات بسياري شيريني به همراه دارد، اما وقتي زائراني را مي‌بيني كه براي اولين بار اعمال زيارت را به جا مي‌آورند و هركس با زبان دل خود با خدا راز و نياز مي‌كند خاطره بسيار ديدني و شيرين را برايت رقم مي‌زند.

شرح حال زائر در نخستين ديدار كعبه وصف ناپذير است، هميشه در انتظار اين لحظه هستم كه زائر را در اولين ديدار با كعبه ببينم و از حال او جويا شوم كه اين خاطره برايم بسيار به ياد ماندني است.

مجيدزاده در ادامه خدمتگزاري به زائران را توفيقي براي خود دانست و افزود: در سال ۱۳۷۰ در مسجد نماز مي‌خواندم كه يكي از دوستان وارد شد و اگر دو قطره اشك داشته باشي مي‌خواهم خبري به تو بدهم كه بسيار خوشحال شوي.

پرسيدم چه خبري مي‌تواند اينقدر مرا خوشحال كند كه او گفت مي‌خواهم تو را به عنوان خدمتگزار ضيوف الرحمن براي خانه خدا ثبت نام كنم كه اين بهترين خاطره من بود و هرگز از ذهنم پاك نخواهد شد.

منبع:حج

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین