عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۵۳۶۷
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹
محمدعلی رضایی: زائران حرم مطهر امیر المومنین (ع)و مردم و مسؤولان عراق از همکاری آستان قدس رضوی برای تکمیل بزرگترین پروژه در کشور عراق کمال تشکر را دارند.

عقیق:آیت ا... شیخ ضیاء زین الدین، تولیت حرم مطهر امام علی (ع) با بیان این مطلب خاطر نشان کرد: آستان قدس رضوی با درایت و مدیریت عالمانه آیت‌ا... واعظ طبسی از همان سالهای ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با الگو گرفتن از منش مردمداری حضرت رضا (ع) باایجاد مؤسسات و سازمانهای فرهنگی و اقتصادی منشأ اثرات و برکات زیادی در جامعه ایران شده است.
وی با بیان اینکه توافق های ارزنده و مطلوبی در قسمت های مختلف با آستان قدس رضوی صورت گرفته که با لطف خدا نتایج ارزنده ای دربرخواهد داشت، از پیشرفت 95 درصدی بخش سازه صحن حضرت زهرا(س) در قسمت زیارتی خبر داد و افزود: با توجه به تجربیات موفق آستان قدس رضوی و موفقیتهای این آستان پربرکت در حوزه عمران و زیبا سازی اماکن متبرکه مایلیم از این تجربیات در فرآیند خدمت رسانی به زائران حرم علوی (ع)بهره ببریم.
وی با اشاره به وضعیت پیشرفت پروژ ه های عمرانی اماکن متبرکه نجف اشرف یاد آور شد: اتمام مرحله صفر طراحی و توسعه حرم مطهر حضرت علی(ع)و آغاز مرحله یک و دو به مساحت 198 هزار مترمربع و نیز ساخت حسینیه حیدری درشمال شرقی حرم علوی (به مساحت 1200 مترمربع در 3 طبقه با کمک مسؤولان و خیرین ایرانی در حال انجام است.
آیت ا... زین الدین، با اشاره به سفر تولیت عظمای آستان قدس رضوی به نجف اشرف و نیز تبادل هیاتهای اجرایی ومدیریتی بین این دو آستانه مقدس یاد آور شد: ما خوشحال هستیم که این رفت و آمد ها بین متولیان حرم امام علی (ع) و حرم حضرت رضا(ع) بیشتر شده و امید واریم از این سفرها برای ایجاد مودت و هم افزایی در خدمت به عاشقان اهل بیت (ع) استفاده کنیم.


منبع:قدس

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
0
0
السلام علیک یا فاطمه زهرا(ع)
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین