عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۵۳۳۹
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۶
مراسم بزرگ عزاداری شهادت رییس مذهب شیعه و یادبود شهدای کودک غزه در ورزشگاه حیدریان قم برگزار می شود.
عقیق:حمید ناطقی مسئول هیئت و کانون خادم الرضا(ع) با اشاره به ۲۵ شوال سالروز شهادت رييس مذهب جعفري حضرت امام جعفرصادق (ع) تصریح کرد: همزمان با این روز مراسم عزاداري و سوگواري آن امام همام با حضور عاشقان و ارادتمندان برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: دراین مراسم حجت الاسلام والمسلمین ظهيري سخنرانی و حاج اسماعيل اخباري، كربلايي نريمان پناهي، حاج حسين سيب سرخي و حاج عبدالرضا هلالي به مداحی خواهند پرداخت.
 
رییس هیئت و کانون خادم الرضا(ع) همچنین با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اشاره داشتند قضیه غزه، مسئله اول جهان اسلام و دنیای انسانیت است و بشریت باید در مقابل جنایات این رژیم خونخوارِ کافر عکس العمل نشان دهد.
 
وی افزود: قتل عام کودکان معصوم غزه و مظلومیت مادران این سرزمین حقیقتاََ قلب همه انسان های آزاده در سراسر جهان را به دردآورده است و از همین رو هیئت وکانون خادم الرضا(ع) با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری ومراجع معظم تقلید، در این مراسم یاد شهدای کودک مظلوم غزه را گرامی خواهد داشت.
 
رییس هیئت وکانون خادم الرضا(ع) در پایان خاطرنشان کرد: در پایان این مراسم‌ نیز بیانیه‌ای در حمایت و همدردی با کودکان مظلوم فلسطین و غزه و ضرورت رسیدگی جوامع بین‌المللی به وضعیت رقت‌بار کودکان زخمی غزه قرائت خواهد شد.
 
بنابراین گزارش، مراسم بزرگ عزاداري شهادت رييس مذهب شيعه و یادبود شهدای کودک غزه، روز پنج شنبه ۳۰ مردادماه از ساعت۲۱در ورزشگاه شهیدحیدریان قم برگزار می شود.


منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین