عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۵۲۹۴
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۴
آیت الله حسینی بوشهری از آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه به طور رسمی در 16 شهریور، همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع) خبرداد.

عقیق:آیت الله حسینی بوشهری در اختتامیه اجلاس مدیران استانی حوزه های علمیه کشور ابراز امیدواری کرد: با همت و پیگیری دلسوزانه مدیران استانی روند امور طلاب بهتر انجام شود.

وی از مدیران خواست تا مانند همیشه برای بر طرف شدن مشکلات طلاب پیگیری لازم را داشته باشند و تنها دغدغه آنها امور آموزشی، تهذیب، تربیت و حل مشکلات تبلیغی باشد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور با تاکید بر این که باید تعامل بیشتری بین معاونان حوزه علمیه و مدیران استانی وجود داشته باشد، گفت: ارتباط و همکاری بهتر آنان موجب تسهیل کارها و امور می شود و نتیجه خوبی در روند بهبود و رشد طلاب خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه های دانش افزایی برای مدیران حاضر در این دوره، ابرازامیدواری کرد که این آموزش ها در کنار تجربه ای که مدیران دارند، زمینه ساز افزایش و تقویت توانمندی آنان شود.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به این که سال تحصیلی مدارس علمیه به طور رسمی همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع) آغاز خواهد شد، یادآورشد: برای سال آینده تحصیلی تمهیدات و برنامه ریزی هایی انجام شده و اردوهای مختلفی برای طلاب جدید الورود به حوزه علمیه جهت آشنایی با فضای حوزه برگزار شده است.

خاطرنشان می شود: پنجمین اجلاسیه مدیران استانی حوزه‌های علمیه کشور با هدف بررسی اولویت‌ برنامه‌ ها  و مباحث مرتبط با سند چشم‌انداز حوزه  در روزه های 26 و 27 مرداد در مشهد برگزار شد.


منبع:حوزه

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین