عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۵۱۴۰
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
پاسخ حجت الاسلام سید حسین مومنی و حاج مرتضی طاهری به سخنان موهن
با خاک پاشیدن به چهره خورشید نمی شود نور آن را کم نمود.مردم ما با مجالس روضه انس و الفت دیرینه دارند. متاسفانه مدتی است که انگار هرکه می خواهد بگوید تحصیل کرده است می بایست توهین کند.

عقیق: موج بیانیه های هیِِئات های مذهبی و تشکل های فرهنگی ، اقشار مردم علما و واعظین و همچنین مادحین مجالس روضه اباعبدلله (ع) به اظهارات توهین آمیز نجفقلی حبیبی به مجالس سیدالشهدا(ع) ادامه دارد.

حجت الاسلام سید حسین مومنی از خطبای برجسته در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حزب الله سایبر ضمن ابراز تاسف از این اهانت ،  از رسانه ملی خواست که هرچه سریعتر فرصتی مهیا نماید تا بطور علمی و متقن پاسخ حرف های بی اساس حبیبی داده شود.



این استاد حوزه در ادامه اظهار داشت:متاسفانه مدتی است که انگار هرکه می خواهد بگوید تحصیل کرده است می بایست توهین کند. آقای حبیبی خود را فرد مطلعی می دانند ولی من تعجب می کنم که ایشان حتی به این اثر بسیار سطحی و دست پایین مجالس عزای ماه محرم و صفر که کم شدن ۴۰درصدی آمار جرم و جنایت در کشور است توجه نکرده اند.

حجت الاسلام مومنی ضمن بی اثر دانستن تلاش جماعت به اصطلاح روشنفکر در کم رنگ نشان دادن تاثیر مجالس روضه افزود:با خاک پاشیدن به چهره خورشید نمی شود نور آن را کم نمود.مردم ما با مجالس روضه انس و الفت دیرینه دارند.

همچنین حاج مرتضی طاهری از  پیرغلامان آستان مقدس اباعبدلله و از اساتید مسلم مداحی اهل بیت هستند در این گفت و ضمن تکراری خواندن این اهانت ها  اظهارداشت: ده ها سال است که این اصوات از حنجره های متفاوت به گوش می رسد که برای مردم ما مسلم شده است که منشایی یکسان دارد و البته همیشه بی ثمر بوده است چرا که در حدیث نبوی آمده است :"ان لقتل الحسین حراره فی قلوب المومنین لا تبرد ابدا " یعنی اینکه با براستى كه براى قتل حسين حرارتى در دل‏هاى مؤمنان است كه هرگز خاموش نمى ‏شود.

حاج مرتضی طاهری ادامه داد : ما در زمان پیش از انقلاب شاهد بودیم  فردی به نام احمد  کسروی حرف هایی اینچنینی می زند که شخص حضرت امام (ره) با نگارش کتاب وزین  کشف الاسرار جواب دندان شکنی به اراجیف آن زمان کسروی می دهد

این مداح اهل بیت(ع)  ضمن ابراز تاسف از حضور حبیبی در موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) اظهار داشت: حضرت امام (ره) در زمان حیات طیبه ی خویش با نگارش کتاب کشف الاسرار و ادای جمله ی "این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است" سیلی محکمی بر صورت افرادی همچون حبیبی زده است.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین