عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

باحضور شاعرانی از سراسر کشور و با مداحی حاج محمدرضا طاهری،حاج سید محمد جوادی و کربلایی حسین طاهری
در این مراسم باشکوه که با حضور جمعی از عاشقان اهل بیت(ع) برگزار شد ، شاعرانی از سراسر کشور به شعرخوانی در وصف ائمه مظلوم بقیع(ع) پرداخته و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) مداحی کردند.

عقیق کرمانشاه :دوازدهمین کنگره خانگی شعر با موضوع ائمه مظلوم بقیع(ع) با حضور جمعی از شاعران برجسته کشور به همت حسینیه باب‌الحوائج حضرت علی‌اصغر(ع) برگزار شد.

در این مراسم باشکوه که با حضور جمعی از عاشقان اهل بیت(ع) برگزار شد ، شاعرانی از سراسر کشور به شعرخوانی در وصف ائمه مظلوم بقیع(ع) پرداخته و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) مداحی کردند.

در این محفل معنوی از بین 120 شاعر کشوری که آثار خود را به دبیرخانه این کنگره در تهران ارسال نمودند تعداد 12 نفر از سراسر کشور و 3 شاعر از شهر کرمانشاه به عنوان برگزیده انتخاب شدند و در این محفل معنوی شعرخوانی نمودند و از دست پیرغلامان حسینی(ع) هدایای ، شال ترمه و تندیس کنگره را دریافت نمودند.

بر اساس این گزارش آقایان عباس شاهزیدی، علی سلیمانی، امیرحسین آکار، محمد توکلی، سیدحسن رستگار، سیدجواد میرصفی، پیمان طالبی، محمد زارعی، احمد علوی. محسن ناصحی و شهاب خالقی از سراسر کشور و آقایان اصغر عظیمی مهر ، فرهاد مرادی و مهدی محمدی از کرمانشاه، شعرهایی در وصف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) خصوصا محوریت ائمه مظلوم بقیع(ع) قرائت کردند.

در ادامه این مراسم حاج محمدرضا طاهری،حاج سید محمد جوادی و کربلایی حسین طاهری به روضه خوانی و مداحی پرداختند.

همچنین حضور شاعرانی از سراسر کشور در محفل و نشست تخصصی مجمع الذاکرین کرمانشاه در حسینیه حضرت موسی بن جعفر(ع) کرمانشاه ، حضور در کنگره خانگی شعر و دیدار با مداحان و پیرغامان اهل بیت(ع) از دیگر برنامه های گروه کنگره خانگی شعر بود.

گفتنی است سیزدهمین دوره این کنگره کشوری با موضوع حضرت اباالفضل العباس(ع) و حضرت ام البنین(س) شهریور ماه سال جاری در استان زنجان و چهاردهمین دوره نیز با موضوع بانوان اسلام مهرماه سال جاری در شهر مقدس قم برگزار می شود.














































ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
مهدی رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
0
4
احسنت به برگزار کنندگان این برنامه
ایولا عقیق
حلالم کن حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
0
1
ماشاالله به این پوشش خبری شما در سطح کشور
ناشناس
|
-
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
0
1
متاسفانه در اين جلسه با شكوه نبودم ،نمي دانم شعراي خوب كرمانشاه مثل آقايان محبت ،پرويني شعر خواني داشتند يانه؟
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین