عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۴۴۶۰
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۷
ثروت و شکوهی امام‌حسین(ع) به ژولیده نیشابوری داد
مرحوم تولا هم به وجد اومده و متفاوت با همه به پسرش گفته: پسرم اونایی که فقر ژولیده رو تو دنیا دیده‌ن باید بیان این ور و ببینن مولاش امام حسین (ع) چه ثروت و شکوهی بهش داده...
عقیق: سید‌محمد‌ سادات‌اخوی نویسنده و شاعر در شبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار عکسی قدیمی از مرحوم ژولیده نیشابوری نوشته است:

استاد حاج غلامرضا سازگار شاعر و مداح پیشکسوت اهل بیت سکوتی کرد و هاله اشکش پنهان شد...یاد مراسم تقدیر مرحوم ژولیده نیشابوری (شاعر اهل بیت) افتادم. یاد سر و وضعش.. یاد شوری که وقت شعرخوانی داشت.. و یاد تنهایی و بیماری که سال‌های آخر عمرش دامنگیرش شد.

عکس در جشن نیمه شعبان در اوایل دهه پنجاه در مشهد مقدس گرفته شده. در راست مرحوم محمدعلی کهرمیان و سمت چپ تصویر مرحوم حسین فرحبخش متخلص به ژولیده نیشابوری دیده می‌شوند.

خواستم دوربین گوشی‌ام را خاموش کنم که استاد سازگار ادامه داد:

یادتونه سال‌های آخر خارج از تهران تو چه وضعیتی زندگی می‌کرد؟ پسر مرحوم تولا –مداح اصفهانی- پدرش را در خواب دیده و سراغ رفیقای تولا را گرفته.. از جمله ژولیده ...مرحوم تولا هم به وجد اومده و متفاوت با همه به پسرش گفته: پسرم اونایی که فقر ژولیده رو تو دنیا دیده‌ن باید بیان این ور و ببینن مولاش امام حسین (ع) چه ثروت و شکوهی بهش داده...


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین