عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۴۰۱۳
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱
مدیر حوزه علمیه استان قم
مدیر حوزه علمیه قم گفت: آیت الله شب زنده دار از محضر شخصیت های برجسته حوزه بهره مند شد و شاگردانش را نیز از تعالیم ناب اسلامی بهره مند ساخت.
عقیق: حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال در گفت و گویی با اشاره به ویژگی های  آیت الله شب زنده دار اظهار داشت: حوزه علمیه در سوگ عالم فرزانه ای عزادارشد که عمل و گفتار ایشان الگوی کامل اخلاقی برای ما است.

وی ادامه داد:  شخصیت کامل علمی و اخلاقی آیت الله شب زنده دار، سبب تربیت شاگردان بزرگ شد که این شاگردان امروز از شخصیت های برجسته حوزوی و مدیران هستند.

مدیر حوزه علمیه استان  قم با بیان این که آیت الله شب زنده دار آنچه از بزرگان حوزه فرا گرفته بود، به نسل امروز منتقل کرد، افزود: ایشان شخصیتی بود که بهره های اخلاقی و علمی زیادی از شخصیت های برجسته حوزه مانند حضرت امام خمینی(ره) و حضرات آیات عظام بروجردی و گلپایگانی گرفته بودند.

وی اضافه کرد: این عالم فرزانه هم بهره های زیادی از علما و بزرگان و شخصیت های علمی حوزه های علمیه قم و فارس بردند و هم بهره های زیادی برای شاگردان داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال در پایان افزود: از خداوند می خواهیم ثلمه و حفره ای که با ارتحال ایشان بر حوزه علمیه و جامعه اسلامی وارد شده را با عنایت خود و با شاگردان ایشان برطرف سازند.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین