عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۳۸۲۵
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱
کتاب «سبک زندگی» محمدرضا زائری به چاپ دوم رسید
نشر آرما بعد از گذشت تقریبا ۳ ماه، چاپ دوم کتاب «سبک زندگی؛ نگاهی به زندگی دینی مسلمانان ایرانی» را روانه بازار نشر کرد.

عقیق:نشر آرما بعد از گذشت تقریبا 3 ماه چاپ دوم کتاب «سبک زندگی ؛ نگاهی به زندگی دینی مسلمانان ایرانی» را روانه بازار نشر کرد.

این کتاب پس از مقدمه زائری شامل فصل‌های مختلفی است که هر یک از زاویه‌ای به بررسی سبک زندگی می‌پردازند. مفهوم سبک زندگی، سبک زندگی تبلیغی، زندگی و خانواده معنوی، نقش رسانه، ماه رمضان،  زیارت مکان‌های مقدس، ‌جایگاه مسجد در زندگی، ماه محرم و مجالس عزاداری،‌ حجاب و پوشش،‌ اسراف،‌ سیاست، تغذیه،‌ شادی و نشاط و مهارت‌های زندگی عنوان بخش‌های کتاب هستند.

در قسمتی از مقدمه کتاب می‌خوانیم:

ماجرا دقیقا از پایین و کف خیابان شروع می‌شود. یکی از دلایلی که باعث شده است بحث سبک زندگی که حال، جدی مطرح شده است، گاه سر از در و دیوار در بیاورد، همین است که به جای رفتن به کف خیابان، برای سبک زندگی سخنرانی می‌گذاریم و دوره آموزشی تدوین می‌کنیم؛ گویی سبک زندگی هم مثل فلسفه و فیزیک یاد دادنی و امتحان گرفتنی است! از پایین شمشیر می‌خوریم و نیزه را بالا، در هوا می‌زنیم و این می‌شود که حریف بر ما غلبه می‌کند. نمونه‌اش کتاب و ویدئوهای آموزش زبان انگلیسی و بازی‌های ویدئویی است که فضای ترویج زندگی غربی هستند. آن وقت برای مقابله، جلسه‌های سخنرانی و آموزشی برگزار می‌کنیم! در واقع فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی کانون اتفاق و جریان است؛نه کلاس درس و کتابخانه و جلسه سخنرانی. آن که باید کار را درست کند، رسانه است؛ یعنی باید کار را از همان جایی درست کرد که خراب شده است...

این کتاب در شمارگان 1000 نسخه و 240 صفحه یا قیمت 11هزار تومان منتشر شده است. برای تهیه این کتاب می‌توانید با شماره تلفن 03112351709 تماس بگیرید.


منبع:فارس

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین