عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۳۷۵۶
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸
آیت‌الله صافی گلپایگانی:
آیت‌الله صافی گلپایگانی با صدور پیامی ارتحال عالم ربانی حضرت آیت‌الله شب زنده‌دار جهرمی را تسلیت گفت.
عقیق: در پیام تسلیت آیت‌الله صافی گلپایگانی آمده است: رحلت عالم ربانی اسوه اخلاق و فضیلت حضرت آیت‌الله آقای حاج شیخ حسین شب‌نده‌دار جهرمی رضوان‌الل علیه موجب تاسف و تاثر این جانب شد.

در ادامه این پیام افزوده شده است: آن عالم فرزانه عمر پر برکت خود را در خدمت به اعتلای کلمه‌الله، تدریس، ترویج و نشر معارف نورانی اهل‌بیت علیهم السلام و تربیت طلاب و تهذیب نفوس و خدمت خالصانه به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواح العالمین له‌الفدا سپری کرد.

در بخش دیگری از این پیام خاطرنشان شده است: فقدان این عالم وارسته و فقیه پارسا ثلمه‌ای جبران ناپذیر است. حوزه علمیه امروز یکی از اساتید بزرگ اخلاق خود را از دست داد و در سوگ او نشست. انالله و انا‌الیه راجعون.

در پایان پیام تسلیت آیت الله صافی گلپایگانی آمده است: حقیر رحلت این عالم پرهیزکار را به حضرات علمای اعلام، طلاب محترم حوزه علمیه، بیت مکرم آن فقید سعید، آقازادگان گرامی، دامادهای فاضل و محترم بویژه جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ مهدی شب زنده‌دار و همچنین مردم مومن و شریف شهرستان جهرم و روحانیون عزیز آن دیار تسلیت گفته در جوار مضجع شریف حضرت ثامن الحجج علیه الاف التحیه و السلام برای آن مرحوم ترفیع درجات و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند متعال مسئلت دارم.


منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین