عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۳۶۰۹
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷
مساله فلسطین یک مساله جهانی بوده و همه گروه ها و مردم آزادی خواه جهان با شرکت در راهپیمایی روز قدس، نفرت و انزجار خود را از ظلم و ستم ظالمان دنیا باید اعلام کنند.
عقیقحجت الاسلام سید حسین مومنی، پیرامون جنایات وحشیانه اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه و روز قدس اظهار کرد:باردیگر همزمان با ماه مبارک رمضان متاسفانه شاهد تجاوز و وحشی گری صهیونیست ها نسبت به  مردم مسلمان  و مظلوم غزه  و فلسطین  هستیم که این مهم باید با حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس محکوم گردد.

وی بیان کرد: روز قدس برای مسلمانان از چندین بعد دارای اهمیت است، در درجه نخست روز دفاع از مرزهای کلامی و مکانی اسلام به شمار می آید،روز قدس  روز دفاع از سرزمینی است که به ظلم غصب شده است و مردم آن آواره شده اند که در ادامه این آوارگی نه تنها ستم به مسلمانان فلسطینی وارد آمده ،بلکه هتاکی و بی حرمتی به مسلمانان جهان روی داده است.

 وی افزود: از طرفی روزقدس روز  دفاع از آبرو و حیثیت مسلمانان جهان محسوب می شود.

 معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان  عنوان کرد:در این میان آنچه که بیش از ستم و ظلم جامعه صهیونیست ها علیه مسلمانان قلب هر مسلمان وانسانی را می فشرد،سکوت مرگبار سران عرب و کسانی که خود را خادم الحرمین  و داعیه دار اسلام می دانند، است، این سکوت انسان را به تعجب وا می دارد که برخی از کشورهای حتی هم زبان و هم کیش مردم مظلوم غزه و فلسطین چنان لباس ذلت و خواری و نوکری اربابان کافر خود را برتن کرده اند که حتی به ظاهر حاضر به صادر کردن بیانیه ای سوری علیه اقدامات غیر انسانی صهیونیست ها نیز نیستند.

وی تاکید کرد: روز قدس نقاب از چهره منافقین و خائنین به اسلام و مسلمانان کنار خواهد زد و روزی است که هابیلیان جهان علیه قابیلیان گرد هم جمع می شوند و با شعار مرگ بر اسرائیل خواستار پایان ظلم و ستم در دنیا هستند.

حجت الاسلام مومنی، اضافه کرد:روز قدس یادگاری ارزشمند از امام عزیز(ره) است، و با توجه به اوضاع و شرایط  منطقه و فرامنطقه‌ای و وحشی گری های صهیونیست ها که دل هر انسان آزاده ای را در جهان به درد می آورد، از  شعائر اسلامی محسوب شده ونشانگر بعد اجتماعی و سیاسی اسلام است، اسلامی که  فقط در نماز و روزه خلاصه نشده و گوش فرا دادن وحمایت از ندای هر مظلومی به تعبیر امیر المومنان(ع) چه مسلمان و غیر مسلمان توجه دارد.

وی در ادامه با اشاره به برخی از توطئه های دشمنان داخلی و خارجی به منظور کم رنگ تر کردن حمایت نظام از مظلومان جهان به خصوص مردم فلسطین د رچند ساله اخیرشعار "نه غزه نه لبنان" را سر می دادند،گفت: کسانی که در داخل با هر نیت و هدفی شعار بی اساس نه غزه نه لبنان را سرمی داند، بدون شک فریب خوردگانی بودند که در خیال خام خود با انکار حقیقت به دنبال  آلاف و علوف  دنیوی به منظور فربه تر شدن خود بودند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان با توضیح به اینکه خوی استکباری ظالمان فربه سازی افراد نادان برای شکار آنان در فرصت مناسب است وحتی کوچکترین توجهی به خوش خدمتی آنان نخواهند کرد،گفت: این مساله ای است  که در طول تاریخ بارها شاهد آن بوده ایم و مگر تاریخ را چند بار باید آزمود؟!

وی در پایان اظهار کرد: مساله فلسطین یک مسال جهانی است و همه گروه ها و مردم آزادی خواه جهان با شرکت در راهپیمایی روز قدس نفرت و انزجار خود را از ظلم و ستم ظالمان دنیا اعلام می کنند.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین