این چند سطر بررسی و نگاهی علمی و تاریخی به موضوعی که عرض خواهد شد نیست و درصدد پاسخگویی به مطالبی که اخیرا در رسانه ها طرح شده نیز نیست،بلکه مروری است بر آنچه تا به امروز در مکتب اهل بیت و پای درس علما آموخته ایم.
تقریبا اغلب علما و مورخان در آثار خود به حضور دختری 3 یا 4 ساله از فرزندان امام حسین (ع) در کربلا اشاره و حضور چنین فرزندی از حضرت ابا عبدالله (ع) را در شام تایید کرده اند.
اختلاف نظری که میان علما وجود دارد بر سر اسم این دختر خانم است و نظری جدی مبنی بر اینکه دختری به نام رقیه (س) در میان فرزندان حضرت ابا عبدالله (ع) در سفر به کربلا نبوده است، وجود دارد. ولی تقریبا اجماع نظری بر اصل حضور چنین دختری برقرار است. بزرگان بیان می دارند: «اسم حضرت رقیه (س) در کتابی نیامده و آنچه هست این عبارت است «و کان للحسین بنت ذات اربع سنین» و اسم شریف این خانم را ننوشته اند ولی نوشته اند این بچه در طول راه بهانه پدر می گرفت و الباقی. حکایت شهادت ایشان به کیفیت معروفه که بر منابر بیان می شود.
اخیرا رسانه ملی جلسه پرسش و پاسخی از آیت الله خوشوقت پخش و نظر قدیمی ایشان را درباره وجود حضرت رقیه (س) منتشر کرده است. جدای از اینکه آیا طرح مباحث علمی و نظرات طلبگی حضرات علما از رسانه ملی به صورت ناقص و بدون پرداختن به همه ابعاد آن و ایجاد شرایط طرح یک بحث علمی صحیح است یا خیر، هجمه جدی و ناجوانمردانه ای علیه این عالم دینی و استاد اخلاق پدید آمده و اتحاد قدیمی دشمنان را به این بهانه بر ضد ایشان حاصل کرده است؛ از به ظاهر عالم دینی که بر اساس قاعده ارث در پی بساط مرجعیت خود پس از پدر است و قول و فعلش در سخنرانی درباره این موضوع در تضاد است گرفته تا تفکرات انجمن حجته ای که دوباره مجالی برای عرض اندام یافته اند از شیطان صفتی که آنچه شایسته خودش است در فضای مجازی به ایشان خطاب می کند تا وهابی صفتی که با تلاش باطل خود سعی در پیگیری خط وهابیت با دفاع ظاهری از تشیع در این موضوع دارد.
حضرت آیت الله خوشوقت در پی سوالی مشخص نظر تحقیقی و تاریخی خود را بیان داشته اند و لاغیر.
این حجم توهین و هجوم به ایشان قطعا دلیلی غیر از آنچه بیان می شود، دارد. چنین مطالب و مواضعی قطعا در پی دفاع از حریم تشیع و اهل بیت نیست، چرا که به دور از رفتار بزرگان و علمای دین در مواجهه با مواردی به مراتب جدی تر و اختلافی اساسی تر از این موضوع است. الا ای حال سالیان سال است شیعیان در ایام مختلف سال به ویژه ایام ماه محرم و صفر به وجود دختری از فرزندان ابا عبدالله تمسک می جویند و او را واسطه با وجود ذات اقدس الهی قرار می دهند و حوایج خود را از خدا به این وسیله طلب و حاجت روا نیز می گردند. با عشق و علاقه به شهر دمشق و بارگاه ملکوتی او مشرف می شوند و در حرمش بار دل زمین می گذارند و دل آرام می شوند. ذاکران اهل بیت در کنار ذکر فضایل سایر اهل بیت و یاران ابا عبد الله (ع) از دختری 3 ساله می گویند که در روز عاشورا مصیبت دید.
در مسیر کوفه و شام آزرده و پژمرده شد و در شهر شام پرپر. با ذکر مصائبش دل ها را نرم می کنند تا یاد خدا در دل ها عمیق شود. شب های سوم محرم را در مسجد ارک کمتر کسی است که درک کرده باشد و از یاد ببرد. آن هم با صدای کسی که مصائب این دختر 3 ساله پریشان حالش کرده است. راستی کم لطفی است که از 3 ساله ابا عبدالله یاد کنیم و نامی از حاج منصور ارضی نبریم.
صلی الله علیک یا بنت الحسین (س)
منبع: روزنامه وطن امروز
هم در مورد حضرت رقيه بنت الحسين نوشتن هم حمله دشمنان به آيت الله خوشوقت هم كار اشتباه صداوسيما و هم از پير و مرادش حاج آقا منصور عزيز ياد كرده.يادش بخير شب سوم.
لازم به ذکر میدونم که اقای هلالی که این دفاعیه رو از آقای خوشوقت منتشر کردن از معتقدین به وجود حضرت رقیه بستن و مراسم شب سوم محرم هیآتشون یکی از بهترین و خاص ترین جلسات ایشونه.
اما ایشون همواره مرامی که سرلوحه ی رفتارشون بوده دفاع از مظلوم بوده...
امیدزارم یه کم با بصیرت بشیم
::.سوال 1- اقاي هلالي در پاراگراف اول نوشتيد متن شما نگاهي علمي و تاريخي نيست و صرفا آموخته هاي شماست با اين وجود ايا شرعا جايز است بر اساس اموخته هايي که خودتان معترفيد صرفا علمي و تاريخي هم نيست به علمايي که بر اساس تحقيقات علمي و تاريخي خود به شيخ تاخته اند جسارت کرده و توهين کنيد؟؟
::.سوال 2- خود شما در اظهارات خود تصريح کرديد که تقريبا اجماع نظري وجود دارد که دختري سه چهار ساله از امام حسين عليه السلام وجود دارد!! که بر سر نام ايشان اختلاف است ولي ظاهرا يادتان رفته که شيخ ادعا کرد اصولا دختر امام حسين نيست!! و دختر يکي از اصحاب است آيا اين کلام و تغيير موضع بحث به صورت عمدي تحريف در کلام و تهمت به معترضين و جفاي در حق دختر سه ساله سيدالشهداء نيست؟
::.سوال 3- شما تهمتي به مخالفين شيخ زديد که پيروان انجمن حجتيه هستند آيا دليلي بر اين اتهام داريد؟ آيا در روز قيامت ميتوانيد پاسخگوي اين تهمت که در رسانه ها به جمعي از عاشقان دختر سيدالشهداء زديد، باشيد؟
::.سوال 4- شيخ شما در يک سخنراني حضرت رقيه را به دروغ دختر يکي از اصحاب ناميد، همين سينه زني و لطمه زني و عزاداري که خود شما انجام ميدهيد را اختراع عوام خواند کتاب لهوف را با آن همه اعتبارش بي اعتبار دانست و با اين همه شما از اعتراض شيعيان به اين شيخ عصباني شديد!! حال به من بگوييد چطور شما حق توهين علني به علماي مخالف شيخ را داريد ولي علما حق اعتراض علمي!! به شيخ شما را ندارند؟؟
::.سوال 5- شما ادعاي شيخ را نظر تحقيقي و تاريخي ايشان دانسته ايد آيا تا به حال حتي به يک منبع!!! برخورد کرده ايد که ادعاي شيخ را ثابت کند و بگويد رقيه بنت الحسين که در خرابه شهيد شد دختر کسي جز امام حسين عليه السلام بوده؟؟؟
::.سوال 6- شما گناه شيخ را صرفا در مورد حضرت رقيه سلام الله عليها دانستيد در حاليکه همگان شاهد بودند که شيخ به انوا عزاداري از سينه زني تا.... نيز اشکال گرفت و تصريح کرد که اينها ساخته عموم است و گريه از همه اينها کم اشکال تر !!! حال از شما ميخواهيم که صريحا نظرتون رو به ما هم اعلام کنيد:
اگر شما نيز سينه زني و لطمه زني را ساخته عموم ميدانيد و اعتقادي نداريد که اين عزاداري ها توسط حضرت زهرا و ديگر اهل بيت انجام مي شده و به ما رسيده همانطور که در روايات متعدده ذکر شده اعلام کنيد تا بدانيم از اين به بعد در مجالس چه کساني شرکت کنيم و در چه مجالسي شرکت نکنيم
سوال 7- اقاي رضا هلالي همگي به ياد داريم که زماني فيلمي کذايي از شما پخش شد فيلمي که بارها در رسانه هاي مختلف نمايش داده شد و هزاران بار بين مردم دست به دست شد انروز را به ياد داريم که چه تهمت ها به شما زدند به ياد داريم که رضا هلالي با چه حالت شکسته اي در کليپي اظهار داشت تمام کساني که در مورد من حرف زده اند را به خدا ميسپارم تا او در مورد ما حکم کند و امروز باز تاريخ تکرار شد ولي اين بار رضا هلالي است که در بالا قرار گرفته و تهمتها نثار شيعيان ميکند شيعياني که در شب سوم محرم از زخم زبان شيخ سوختند و تنها اعراض کردند که تو را چه کار به خاتون ما؟؟؟؟ تو را چه کار به عزاداري ما؟؟؟ تو را چه کار به .... و اين بار جمعي از شيعيان هستند که خداي را قسم ميدهند به ارباب که بين ما و شيخ و شما که مغرضانه از شيخ دفاع کرديد حکم کند. اقای هلالی انروز شما از تهمت زنندگان پرسیدید چرا به شما تهمت زدند و امروز ما از شما میپرسیم:
(((((چرا به ما تهمت زدید؟))))))
نکته اخر : اين سخن شخصي من است اقاي رضا هلالي من به عنوان يک بچه شيعه قسم ميخورم تا ابد حتي در يک مجلس از شما شرکت نکنم چرا که حضرت رقيه اي که بارها اشعار و نوحه ها و روضه هايش را خوانده ايد به شيخي فروختيد تا آنجا که در پايان متن، سلام به دختر امام حسين داديد و نه به رقيه اي که دختر امام حسين است
سر و جانم فداي رقيه سه ساله دختر امام حسين عليه السلام
يا علی
البته،خدا میدونه
سوما ما خودمون معتقد به بی بی حضرت رقیه بنت الحسین سلام الله علیها هستیم اما این دلیل نمیشه به علامه مجلسی-علامه حلی-شیخ عباس قمی-شهید مطهری فحش بدیم چون حضرت رقیه بنت الحسین سلام الله علیها رو قبول ندارن.
نکته بعدی شما احتمالا بچه هیئتی نیستی اگر بودی صددرصد میدونستی مراسم شب سوم حاج آقا رضا و هیئت الرضا محفل بسیجیان و رهروان شهدا چه حال و هوایی داره(کمتر کسی که با صورت سالم برگرده).
در آخر هم به فرومده حاج آقا منصور عزیز به این شکل سلام میدیم به خانم(همانطور که حاج آقا رضا به تاسی از فروده استادشون عمل کردن)
صلی الله علیک با بنت الحسین
قسمتی از صحبتهای حاج آقا منصور ارضی در سه شنبه 28 آذر
به نقل از mansoorarzi.ir
حالا من که دیگه وصیت کردم خوننده ها هرکس می خواد به این خانم سلام بده بگه: " السلام علیک یا بنت الحسین" شعار سینه زدن هامونم باید " رقیه بنت الحسین" باشه.
ایشون میخوان اینطوری نهادینه کنن که هر وقت شنیدی بنت الحسین ذهنت سریع بره به سمت خانم حضرت رقیه
به همین خاطره که حاج آقا رضا به خاط دستور استادشون اینطوری سلام دادن به خانم.
واقعا خلی عقل کلی ناشناس
جهت مطالعه ی دردل بنده با حاج رضا به آدرس زیر مراجعه کنید!
http://rabazeh14.blogfa.com/
نامه ای به آدرس هیئتالرضا می نویسم نامه ازته دل با خط خون به حاج رضا می نویسم!
ایرانپیان – یادداشت/ نامه اعتراضی حاوی شش سؤال و پاسخ آنها به شرح ذیل است:
سوال 1- آقای هلالی! در پاراگراف اول نوشتید متن شما نگاهی علمی و تاریخی نیست و صرفاً آموختههای شماست با این وجود آیا شرعاً جایز است بر اساس آموختههایی که خودتان معترفید صرفاً علمی و تاریخی هم نیست به علمایی که بر اساس تحقیقات علمی و تاریخی خود به شیخ تاختهاند جسارت کرده و توهین کنید؟
پاسخ: معلوم نیست شما کدام نامه را خواندهاید، چرا که در پاراگراف اول نامه حاج عبدالرضا هلالی چنین مطالبی درج نشده است [مگر آن که منظورتان سخن دیگری باشد و ایراد در انشای شما باشد]. اما بفرمایید چطور شد اگر شما از کسی خوشتان بیاید او از «علما» و محققین است و اگر از کسی خوشتان نیاید - حتی اگر عالم ربّانی باشد – او را «شیخ» مینامید؟ آیا این تربیت و ادب را از منبر توهین آمیز آقای یثربی آموختهاید؟! البته باز وضع شما بهتر است، یثربی که در منبر اهانت آمیزش میگفت: «اون آقا»!
سوال 2- خود شما در اظهارات خود تصریح کردید که تقریباً اجماع نظری وجود دارد که دختری سه چهار ساله از امام حسین علیه السلام وجود دارد که بر سر نام ایشان اختلاف است؛ ولی ظاهراً یادتان رفته که شیخ ادعا کرد اصولاً دختر امام حسین نیست! و دختر یکی از اصحاب است آیا این کلام و تغییر موضع بحث به صورت عمدی تحریف در کلام و تهمت به معترضین و جفای در حق دختر سه ساله سیدالشهداء نیست؟
پاسخ: موضوع انتقاد و اعتراض حاج عبدالرضا هلالی داوری برای اختلافات بین مورخین و علما در خصوص اصل و نسب حضرت رقیّه علیها السلام نبود که شما نیز سوء استفاده میکنید، بلکه موضوع اعتراض و انتقاد به هتاکیهای انجام شده نسبت به آیت الله خوشوقت بود. شما نیز مانند اسوهی خود خیلی با عجله و بدون تعمق و تأمل و حتی تدبر و تفکر اظهار نظر کردید.
سوال 3- شما تهمتی به مخالفین شیخ زدید که پیروان انجمن حجتیه هستند؛ آیا دلیلی بر این اتهام دارید؟ آیا در روز قیامت میتوانید پاسخگوی این تهمت که در رسانهها به جمعی از عاشقان دختر سیدالشهداء زدید، باشید؟
پاسخ:یاد قیامت کردن جنابعالی و امثال شما هر کجا که به نفع است، بسیار قابل توجه است! اگر نامه را بدون حرص خوانده باشید، متوجه میشوید که به هیچ وجه همهی مخالفین آیت الله خوشوقت انجمن حجتیه قلمداد نشدهاند، بلکه عاملین هجمه ناجوانمردانه به ایشان به چند گروه تقسیم شدند که از جمله تفکرات انجمن حجتیهای بیان شده است. و البته این که اهانت کنندگان، دکانداران، هجمه کنندگان، تحریف کنندگان و ...، جمعی از عاشقان دختر سیدالشهداء (ع) باشند، جای تردید است. الله اعلم.
سوال 4- شیخ شما در یک سخنرانی حضرت رقیه را به دروغ دختر یکی از اصحاب نامید، همین سینهزنی و لطمهزنی و عزاداری که خود شما انجام میدهید را اختراع عوام خواند. کتاب لهوف را با آن همه اعتبارش بیاعتبار دانست و با این همه شما از اعتراض شیعیان به این شیخ عصبانی شدید!! حال به من بگویید چطور شما حق توهین علنی به علمای مخالف شیخ را دارید ولی علما حق اعتراض علمی!! به شیخ شما را ندارند؟
پاسخ: شیخ ما، حضرت آیت الله خوشوقت، هیچ گاه دروغ نگفته است و البته مانند «علمای شما» بی ادبی و اهانت نیز نمیکند. چرا که یک عالم، معلم و متخلق به اخلاق اسلامی است؛ لهوف را (که شما عمراً خوانده باشید) نیز بیاعتبار نخوانده است، بلکه فرمود: در تاریخ، آنجایی که نام فرزندان ایشان را قید کردهاند، این نام نوشته نشده است.
و اما در مورد سینه زنی نیز درست گفت، شما و عالمتان نفهمیدید و گمان کردید که فرصتی برای طرح خود یافتهاید. شیخ ما، اعلی الله مقامه فرمود: اصل گریه است، اخلاص است، دوستی با اهل بیت (ع) و دشمنی با بنی امیه از اعماق قلب است و البته وقتی به عموم برسد، ذوقها و سلیقهها و ... نیز هست. آیا جز این است؟ مثلاً عزاداری ما با عزاداری پاکستانیها یا افغانیها یا هندوستانیها همه یک شکل هستند؟! و در ضمن کجا گفت که این اشکال مختلف ایرادی دارد؟! پس اگر نگوییم که این برداشتها و هوچی گریهای شما و عالمتان از روی قصد و مقاصد دیگری است، باید گفت که ریشه در ضعف مطالعات و قوت عوامی دارد.
سوال 5- شما ادعای شیخ را نظر تحقیقی و تاریخی ایشان دانستهاید! آیا تا به حال حتی به یک منبع برخورد کردهاید که ادعای شیخ را ثابت کند و بگوید رقیه بنت الحسین که در خرابه شهید شد دختر کسی جز امام حسین علیه السلام بوده؟
پاسخ: اکنون ناراحتی و دغدغه شما حضرت رقیّه علیهالسلام است یا آن عالمتان – چرا موضوع را عوض میکنید؟! بهتر است حضرت رقیّه (ع) را مال المصالح مطامع خود قرار ندهید. در ضمن اگر اسناد بسیار موثقی در اختیار دارید، آن را به همه علما و مورخین ارائه دهید، تا آنها نیز یقین کامل پیدا کنند. حضرت رقیّه علیهاالسلام نه دختر خاله شماست و نه ارث پدری شما. اسناد ارائه دهید تا به جای هوچیگری یک گام علمی برداشته باشید و به جای جوّسازی، خدمتی کرده باشید.
آن قدر فکر نکردید که اگر عالمی یقین پیدا کند که حضرت رقیّه علیها السلام بی تردید دختر سیدالشهداء امام حسین (ع) بوده است، بخلی ندارد و او را نیز به نامها اضافه میکند؟! مگر این اولین و آخرین اختلاف بر سر اسناد تاریخی است؟
سوال 6- شما گناه شیخ را صرفاً در مورد حضرت رقیه سلام الله علیها دانستید در حالی که همگان شاهد بودند که شیخ به انواع عزاداری از سینه زنی تا.... نیز اشکال گرفت و تصریح کرد که اینها ساخته عموم است و گریه از همه اینها کم اشکال تر! حال از شما میخواهیم که صریحاً نظرتون رو به ما هم اعلام کنید: اگر شما نیز سینه زنی و لطمه زنی را ساخته عموم میدانید و اعتقادی ندارید که این عزاداریها توسط حضرت زهرا و دیگر اهل بیت (ع) انجام میشده و به ما رسیده همان طور که در روایات متعدده ذکر شده اعلام کنید تا بدانیم از این به بعد در مجالس چه کسانی شرکت کنیم و در چه مجالسی شرکت نکنیم.
پاسخ: شما در هر مجلسی که دوست دارید شرکت کنید، البته همان طور که شیخ ما اعلی الله مقامه فرمودند: با اخلاص. ولی اولاً که حاج عبدالرضا هلالی در هیچ قسمتی از نامهاش «گناهی» برای حضرت آیت الله خوشوقت بر نشمرده است. اگر احیاناً گاهی یاد آخرت میکنید، لطفاً تحریف و القا نکنید. ثانیاً شما کی هستید که میگویید «نظرتان را به ما اعلام کنید»؟ این [ما] کیست؟ جمعی که دور آقای یثربی جمع شدهاند؟ یک جریان؟ یک حرب؟ جمعی که اگر بگویند «خدا نیست» یا اگر حتی قرآن را به آتش بکشند، هیچ صدایی از آنها در نمی آید، اما اگر بدانند که فرصتی برای یک جنجال و فتنه ی داخلی ایجاد شده، سریعاً مسلمان، مؤمن، اهل هیئت و فعال می شوند؟ در حال بفرمایید این [ما]ی مدعی کیست؟
در ضمن توجه داشته باشید که همه مراسم عزاداریها، بر اساس فرهنگها، سنّتها و ذوقهای عموم است. اگر کمی مطالعه کرده باشید و یا احیاناً چند باری عزاداری نموده باشید، فهم این موضوع آن قدرها نیز شاق نیست. و خوب است این نکته را به آن عالمتان نیز متذکر شوید که اهل بیت (ع) فرمودند برای ما آن طور که برای خودتان عزاداری میکنید، عزاداری کنید. لذا هر قومی، هر فرهنگی، هر ذوقی و هر سلیقهای یک نوع عزاداری دارد.
نکته اخر: (چرا به ما تهمت زدید؟)
این سخن شخصی من است. آقای رضا هلالی من به عنوان یک بچه شیعه قسم میخورم تا ابد حتی در یک مجلس از شما شرکت نکنم چرا که حضرت رقیهای که بارها اشعار و نوحهها و روضههایش را خواندهاید به شیخی معلوم الحال فروختید تا آنجا که در پایان متن، سلام به دختر امام حسین دادید و نه به رقیهای که دختر امام حسین است. سر و جانم فدای رقیه سه ساله دختر امام حسین علیه السلام - یا علی
پاسخ:گویا تا اینجای نامه سخن شخصی شما نبوده است که نوشته اید این سخن شخصی من است (؟!) و حسب الامر و بر اساس شور نوشتهاید؟ ولی تمامی آن چه بنده مرقوم نمودم، از اول تا به آخر سخن شخصی خودم بود. البته سؤالهایتان زیاد هم ارزش یا ضرورت پاسخ نداشت، اما چون اولاً نامه شما خطاب مداح عزیز و گرانقدر حاج عبدالرضا هلالی نبود، وگرنه به خودش میدادید نه این که برای یک سایت بفرستید تا عمومی و جوّسازی شود – و ثانثاً بعید میدانستم که خود ایشان منفعل این معرکه گیریهای هدف دار شوند – و ثالثاً اگر جواب نمیگرفتید، در ذهن خیال اندیش و کج سلیقه ی خود گمان می کردید که لابد خیلی حرفهای مهمی زدید که کسی نتوانسته پاسخ بدهد.
و اما از این که دیگر حتی یک جلسه هم در مجلس ایشان شرکت نخواهید کرد، خیلی متأسف و البته نگران شدیم، این خبر تلخ را به حاج رضا هلالی نخواهیم داد، ممکن است متأثر شوند! جداً بی شما چه کنیم؟ ظاهراً اگر شما نیایید، دیگر نه مجلس، مجلس خواهد شد و نه زیارت و دعایی مقبول واقع خواهد شد؟ تو را به خدا باز هم بیایید. ولی یک سؤال: انصافاً تا به حال حتی یک مجلس هم شرکت کرده بودید؟ اگر جواب منفی است، پس خجالت بکشید.
و اما در خصوص «سلام به دختر امام حسین ع»، مگر نمیگویید حضرت رقیّه همان دختر امام حسین (ع) است و دختر امام حسین (ع) همان حضرت رقیّه است؟ پس چرا ناراحتی؟!
در ضمن یک سؤال از آن کسی که میگفت: من به عنوان یک سید، یک مجتهد، یک مقتل خوانده و ...، دارم: اگر «مشهور بودن یک قول» شرط کافی باشد، در میان اهل سنّت مشهور است که «عشره مبشّره» ده نفری هستند که به آنان وعده و بشارت بهشت داده شده است، که از جمله آنها علی (ع)، معاویه، طلحه، زبیر و ... میباشند! بر اساس این قول مشهور، حق و باطل، متقی و فاجر، عادل و ظالم، عالم و جاهل و ... همه در بهشت هستند! نظر ایشان چیست؟ این قول مشهور است.
که جواب این تهمت ها و بی احترامی ها به این عالم بزرگ را چطور می خوایم بدیم
من با افتخار در مسجد آقای خوشوقت و پشت سر ایشان نماز می خوانم
خودم بارها و بارها دیدم که در مسجد ایشان و در محضر ایشان حاج سعید حدادیان و حاج مهدی سماواتی روضه حضرت رقیه س خواندند و ایشان هم اعتراضی به این موضوع نداشتند
فی الواقع این موجی است که می خواهد یک سری از شیعیان را به جان هم و به جان عالمانشان بیندازد
همان موج تخریبی که سال ها پیش برای آیت الله مکارم راه انداختند و غیره...
بیایید یه مقدار چشممون رو باز کنیم و این قدر متعصبانه و خوش مغز نباشیم و با این کارها و اهانت ها ابزار برای وهابیت ملعون و دشمنان اسلام و شیعه درست نکنیم
اگر بر فرض اشتباهی هم از آقای خوشوقت سر زده این اهانت ها و بی احترامی ها راه اصلاحش نیست که برخی ها پیش گرفتن....
حالا تو این اوضاع خدا خیرش بده بالاخره یه مداح پیدا شد تو این قحطی بی بصیرتی که یک سری از این مذهبی نماهای متعصب بهش گرفتارن ، یه حرف حساب زد
در آخر طبق فرمایش مقام معظم رهبری ، خودم و دوستان عزیز را دعوت میکنم به : بصیرت بصیرت بصیرت بصیرت
و امیدوارم خدا حقیر و دوستاران این سه ساله را مورد شفاعت بنت الحسین رقیه س قرار دهد
کور شه چشمه اون مخالفایی که نمیتونن ببینند