عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۳۴۸۹
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲
برگزار می شود؛
از سه شنبه 31 تیرماه تا یکشنبه 6 مردادماه جشن قرآنی «ماه خوب خدا» هر شب در سالن همایش مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی(سرچشمه) برگزار می شود.
عقیقاز روز سه شنبه مورخ 31 تیرماه لغایت یکشنبه 6 مردادماه، جشن قرآنی «ماه خوب خدا» هر شب از ساعت 22.30 الی 24 در سالن همایش مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار می گردد.

پیش از این و در پانزده روز نخست ماه مبارک رمضان، مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی «جشن قرآن» را با حضور استاد دکتر سعیدیان و مجری محبوب صدا و سیما، رسالت بوذری اجرا نمود که با استقبال گسترده مخاطبین و علی الخصوص علاقمندان به قرآن مواجه شد.

همین مسئله موجب گردید تا مجموعه فرهنگی «سرچشمه»، در شب های پایانی ماه مبارک رمضان، جشن دیگری با محوریت قرآن کریم برگزار نماید تا محفلی دوستانه و صمیمی برای حضور خانواده‌ها و دوست‌داران قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) فراهم گردد.


در این شب‌ها، علاوه بر حضور قاریان ممتاز بین المللی، مداحان و ذاکران اهل بیت علیهم السلام و گروه‌های تواشیح و سرود، مسابقات مفاهیم قرآن مجید برگزار می‌شود و جوایز نفیسی به برندگان تعلق خواهد گرفت.

ضمنا شرکت کنندگان در این جشن، برگه‌های تخفیف خرید از نمایشگاه «زندگی بهشتی» را دریافت خواهند نمود، این نمایشگاه در جوار مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی «سرچشمه» برپاست.


منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین