عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۸۴۴۷
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵
همایش تجلیل از پدران شهدای شهرستان تویسرکان با حضور یادگاران و فرزندان شهدای هشت سال دفاع مقدس به منظور گرامیداشت جایگاه حماسه گونه آنان برگزار شد.

عقیق:

همایش تجلیل از پدران شهدای شهرستان تویسرکان با حضور یادگاران و فرزندان شهدای هشت سال دفاع مقدس به منظور گرامیداشت جایگاه حماسه گونه آنان برگزار شد.

همایش پدران آسمانی با حضور فرزندان و خانواده شهدا، امام جمعه، فرماندار و تنی چند از مسئولان تویسرکان در تالار معلم  این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه تویسرکان در این آیین که به مناسبت گرامیداشت ولادت امام علی(ع)، مقام پدر و روز مرد با یاد و خاطره مردان واقعی ایام خون و حماسه برگزار شد اظهار کرد: پدران شهدا نماد پدران موفق و سرافراز جامعه هستند که خداوند سعادت تربیت فرزندانی مانند شهدا را نصیب آنان کرده است.

وی افزود: پدران شهدا این افتخار را دارند که که گوهرهای تربیت یافته آنان را خدا پذیرفته و به فیض عظیم شهادت رسانیده است.

محمد داوری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تویسرکان، نیز اظهار کرد: امنیت، آسایش، اقتدار و پیشرفت امروز جامعه را مدیون خون پاک شهیدان و ایثارگرانی هستیم که در هشت سال دفاع مقدس با دست خالی از جان و دل مایه گذاشتند و درس ایستادگی، مقاومت و ایثار به ما آموختند.

وی افزود: در حقیقت وفادارترین و بهترین حامیان انقلاب و اسلام خانواده های ایثارگران هستند چرا که آنان بهترین سرمایه های خود را برای سعادت کشور و برای تحقق آرمان های انقلاب و عزت کشورمان فدا کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تویسرکان تصریح کرد: شهدا، ایثارگران و خانواده های صبور و شجاع آن ها چراغ معنویت، انقلاب و امید را در دنیا روشن کرده اند.

داوری با بیان اینکه امروز خانواده های شهدا و ایثارگران ادامه دهنده شهدا و مدافعین دفاع از حریم اسلام و ولایت هستند، ابراز کرد: این همایش فرصتی برای تکریم و پاسداشت مقام شهدا و تجلیل از مردانی است که عاشقانه و شجاعانه از انقلاب، نظام و از کیان سرزمین خودشان دفاع کردند.

حفاظت و حراست از خون شهدا توسط مسئولان خواسته تمامی پدران شهدا است

پدر شهید ابوالحسن بختیاری در گفت و گو با خبرنگار تسنیم، گفت: محسن من معلمی بود که برای رضای خدا و در لبیک به ولی خود در راه دفاع از اسلام و انقلاب جان خود را فدا کرد.

وی می افزاید: من و دیگر پدران شهدا از مسئولان می خواهیم جانانه از خون شهدا پاسداری کنند و حافظ خون پاک شهدا باشند.

پدر شهید یارحسین سلیمانی نیز می گوید: فرزند من در اخلاق، ایمان و احترام به والدین همتا نداشت و شهادت بهترین نوع مرگی بود که نصیبش شد.

پدران شهیدان، علی جمور، حمید قمری، محسن رجبی، حجت الله عبدالمالکی، ولی گشانی، علی حسین محمدظاهری و بسیاری دیگر از پدران شهدا خاطرات زیبایی از جوانمردی، پاک دامنی، حیا، ایمان، تقوا، حسن خلق و ادب بالای فرزندان شهید خود نیز گفتند.

امروز برخی از پدران شهدا به علت فوت و یا کهولت سن در بین ما نبوند.یادمان باشد فرصت ها را غنیمت بشماریم و با حداقل بوسه ای بر دستان پدر شهیدی دلش را گرم کنیم که ما هستیم و ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدا هستیم.

 

 

منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین