عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

معاون فرماندار هندیجان گفت: نخستین یادواره 230 شهید این شهرستان اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

عقیق: معاون فرماندار هندیجان گفت: نخستین یادواره 230 شهید این شهرستان اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

عبدالحسن دریایی از برگزاری نخستین یادواره 230 شهید این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان، جانبازان و آزادگان این شهرستان در اردیبهشت ماه جاری اقدام به برگزاری این همایش خواهیم کرد.

وی ادامه داد: با ایستادگی شهدا در مقابل رژیم بعث و قدرت‌های دنیا یک وجب از خاک کشورمان به دست بیگانگان نیفتاد و این را مرهون مقاومت و جانبازی شهدا هستیم.

معاون فرماندار هندیجان تصریح کرد: ما مدیون شهدا هستیم و مسئولیتی که داریم از برکت خون شهداست که به دست آمده است، لذا باید قدردان خانواده‌های معظم شاهد، ایثارگران و آزادگان باشیم و حرمت آنها را پاس بداریم.

وی با اشاره به خدمات رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران افزود: نمی‌توان شاهد بی‌حرمتی به شهدا و خانواده‌های آنان بود و بر ما مسئولان است که درب اتاقمان همیشه بر روی این عزیزان باز باشد و در جهت رفع مشکلاتشان کوشا باشیم.

دریایی ضمن دعوت از خانواده‌های معظم شاهد ایثارگر، آزاده و عموم مردم جهت شرکت در این یادواره خواستار همکاری همه ادارات شهرستان جهت هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن یادواره 230 شهید والامقام شهرستان هندیجان شد.

وی در پایان عنوان کرد: برگزاری چنین یادواره‌ها و مراسم‌هایی گامی در راستای نهادینه کردن فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه و به ویژه بین نسل جوان است.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین