عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۶۶۳۳
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۴
اگر بخواهيم محبت خود به اهل بيت (ع) را تضمين و بيمه كنيم تا در قبر، عالم برزخ، پل صراط و روز قيامت و حساب و كتاب با ما باشد، بايد اين محبت را توأم با عمل كنيم.

عقیق:حجت الاسلام حسين ابراهيمي سخنران بعثه مقام معظم رهبري در كربلا در جمع پرشور زائران اباعبدالله الحسين (ع) با اشاره به اينكه محبت به اهل بيت (ع) را خداوند در دل ما قرار داده است، راه‌هاي حفظ اين محبت را بررسي كرد.
وي با بيان اينكه محبت اهل بيت (ع) سرمايه بزرگي است كه بايد قدر آن را بدانيم و براي آخرت خود نگه داريم، افزود: اگر بخواهيم محبت خود به اهل بيت (ع) را تضمين و بيمه كنيم تا در قبر، عالم برزخ، پل صراط و روز قيامت و حساب و كتاب با ما باشد، اين محبت را بايد توأم با عمل كنيم.
سخنران بعثه مقام معظم رهبري در كربلا نخستين راه توأم كردن محبت با عمل را نگاه به سخنان اهل بيت (ع) و آنچه امام حسين (ع) از شيعيان مي‌خواهند عنوان و ابراز كرد: اگر محبت به ااهل بيت (ع) واقعي باشد به ما اجازه گناه و نافرماني خدا را نمي‌دهد.
حجت الاسلام ابراهيمي گفت: در اين مكان مقدس تصميم بگيريم از گناهان گذشته دست برداريم تا در روز قيامت از ا فرادي نباشيم كه ائمه اطهار (ع) را زيارت نمي‌كنند، يا مي‌بينند اما نمي‌شناسند و يا هم مي‌بينند و هم مي‌شناسند اما از خجالت جرأت نمي‌كنند بگويند ما شيعه شما هستيم.
وي همچنين سالروز رحلت حضرت ام كلثوم (س) دختر مكرم امام علي (ع) كه پا به پا با حضرت زينب (س) پيام رسان خون پاك امام حسين (ع) در كربلا بودند را تسليت گفت و از همه زائران خواست تا با تأسي به اين بزرگواران حجاب اسلامي را رعايت كنند.
سخنران بعثه مقام معظم رهبري در كربلا اظهار داشت: حجاب دستور صريح قرآن و چادر ميراث حضرت زهرا (س) است، بايد به اين ميراث گرانبها افتخار كرده و نسبت به آن بي‌تفاوت نباشيم.
وي ادامه داد: اگر محبت و دوستي اهل بيت (ع) به ما جرأت گناه دهد، انجام گناه راه و مسير شيطان است؛ اگر بخواهيم به اهل بيت (ع) نزديك شويم بايد در عمل به آنچه دين دستور داده است پايبند باشيم.


منبع:حج

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین