عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۶۵۶۶
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۳
معاون ناحیه شهید نواب صفوی از برگزاری مراسم اعتکاف در ۳۶ مسجد این ناحیه خبر داد و گفت: ۹۰ مسجد در سطح این منطقه پذیرای اقامه کنندگان نماز صبح هستند.
عقیق: معاون ناحیه شهید نواب صفوی مرکز رسیدگی به امور مساجد ضمن تاکید بر اینکه اعتکاف، بیرون رفتن از خانه خویش و مصمم شدن بر حضور در خانه حضرت حق است، گفت: در سال جاری 36 مسجد در ناحیه شهید نواب صفوی اقدام به برگزاری مراسم معنوی و روحانی اعتکاف می کنند.
 

وی گفت: مسجد دارالسلام، مسجد شیشه، مسجد جامع صاحب الزمان(عج)، مسجد جامع خزانه، مسجد جامع علی آباد، مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و مسجد اثنی عشر از محوری ترین مساجد برگزار کننده مراسم اعتکاف در سال 93 هستند و با توجه به آمار سال گذشته در سال جاری دو مسجد بر تعداد مساجد برپاکننده مراسم اعتکاف افزوده شده است.

حجت الاسلام میرزاده با اشاره به شروع زمان ثبت نام اعتکاف در مساجد این ناحیه توضیح داد: در حال حاضر به اغلب مساجد ناحیه، برنامه های چگونگی برگزاری این مراسم ارائه داده شده و این مراسم همانند سال های گذشته با حضور منبریان و گرامیداشت روز رحلت حضرت زینب(ع) و حضرت علی بن عباس(ع) برگزار می شود.

معاون ناحیه شهید نواب صفوی در ادامه گفت: در حال حاضر 372 مسجد در ناحیه شهید نواب صفوی وجود دارد که در این میان، پنج مسجد با عنوان مسجد جامع فعال هستند.

وی با بیان این که در مجموع 90مسجد در کل ناحیه اقدام به برگزاری نماز صبح می کنند، اذعان داشت: 24 مسجد در منطقه 10، 21 مسجد در منطقه 11، 22 مسجد در منطقه 16 و 23 مسجد در منطقه 19 هر صبح پذیرای برپاکنندگان نماز صبح این ناحیه هستند.

مناطق 10، 11، 16 و 19 تهران جزو ناحیه نواب صفوی مرکز رسیدگی به امور مساجد هستند.

 

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین