عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۶۵۰۰
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴
در ادامه برگزاری یادواره «سوره‌های سرخ» در سال جدید جامعه قرآنی به دیدار خانواده‌های شهدای قرآنی تهران می‌روند که دیدار این هفته با خانواده شهید پور‌زرگری است.
عقیق: دیدار‌های جامعه قرآنی کشور با خانواده‌های معظم شهدا در سال 1393 از سر گرفته شد.

بنا بر این گزارش، این برنامه با همت سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ و مشارکت همه نهاد‌ها و فعالان قرآنی کشور سال گذشته آغاز شد و طی آن با خانواده‌های 95 شهید قاری و حافظ قرآن کریم دیدار به عمل آمد و در آخر هم آیین تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا با عنوان «سوره‌های سرخ» در روز 25 دی‌ماه 1392 در برج میلاد تهران برگزار شد.
 
سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ امسال با راه‌اندازی ستاد گرامیداشت شهدای قرآنی و دبیر‌خانه دائمی جشنواره «سوره‌های سرخ» در این ستاد دیدار‌ با خانواده شهدای قرآنی کشور را از سر گرفته و چهارشنبه هفته گذشته اولین دیدار با خانواده شهید «روح‌الله محمد‌صالحی» انجام شد.
 
این برنامه در سال جدید در روز چهارشنبه هر‌هفته برگزار می‌شود و چهارشنبه هفته جاری جامعه قرآنی به دیدار خانواده شهید «حمید‌رضا پورزرگری» می‌روند.
 
نخستین جلد کتاب «سوره‌های سرخ» که زندگینامه و خاطرات 114 شهید قرآنی استان تهران است؛ در خلال برگزاری نخستین یادواره شهدای قرآنی استان تهران به چاپ و در همایش پایانی رونمایی شد.

 

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین