عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۶۳۱۷
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۶
هم‌زمان با دهه شکرگزاری خدمت در بارگاه منور حضرت امام علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)، صدها تن از خدمه و خدمتیاران افتخاری حرم مطهر رضوی در مراسم معنوی شکرگزاری خدمت شرکت کردند.

عقیق: به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، همزمان با هفتمین روز از ایام دهه شکرگزاری، صدها تن از خدمه و خدمتیاران افتخاری حرم مطهر رضوی در رواق دارالکرامه حرم مطهر امام ابوالحسن علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) به منظور شکر توفیق به درگاه خداوند متعال و ساحت مقدس آن امام الرئوف گرد هم آمدند.
در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی عزیزی در سخنانی کوتاه به بیان جایگاه محبان اهل بیت(ع) پرداخت و با بیان اینکه خدمت به دوستداران اهل بیت(ع) نوعی ابراز عشق و علاقه به خاندان نبوت(ع) است، اظهار داشت: محبت اهل بیت رسول‌الله(ص) و پیروی از آن‌ بزرگواران، در آزمون‌های سخت اجتماعی، بحران‌های اعتقادی و فکری موجب می‌شود انسان راه مستقیم را گم نکرده و گمراه نشود.
وی ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت بزرگوار ایشان، واسطه نزول خیر، برکت و رحمت در جهان هستی بوده و علاوه بر راهنمایی‌ها و یاری‌های ظاهری، به اذن خداوند از طریق معنوی و غیبی نیز به نیازهای مؤمنان پاسخ می‌دهند و یاری رسان آن‌ها هستند.
عزیزی با تاکید بر اینکه محکم کردن ارتباط با اهل بیت(ع) موجب سرعت رشد در معنویت می‌شود، تصریح کرد: کسانی که در صدد تهذیب نفس هستند و می خواهند به قرب الهی برسند و هرچه بیشتر عوامل دخیل در آن را بشناسند و بیشتر به خدا نزدیک می شوند، مهم ترین عامل در این راستا محبت اهل بیت(ع) است.
شایان ذکر است در ادامه این مراسم معنوی مداحان اهل بیت(ع) به ذکر فضائل و مناقب شمس الشموس امام الرئوف علی بن موسی الرضا(ع) پرداختند.


منبع:قدس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین