عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۶۲۷۶
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳
بانوی مسلمان شده آلمانی گفت: دنیای غرب خوب و بد را به انسان یاد نمی‌دهد و اعتقادهای انسانی را نادیده می‌گیرد.

عقیق: ورونیکا »مریم» فاضلی با تبریک میلاد حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: تولد این بانوی گرامی روز بزرگی برای شیعیان است. 

وی اسلام آوردن خود را یک توفیق الهی دانست و افزود: در سه سیستم زندگی کردم که دو سیستم گذشته قادر به پر کردن خلأهای وجودم نبود. 

این بانوی مسلمان شده، با اشاره به مسلمان شدن خود تصریح کرد: پس از شکستن دیوار برلین در آلمان با یک مرد ایرانی آشنا شدم و به دین اسلام گرویدم. 

وی با بیان اینکه در غرب آزادی وجود ندارد، ادامه داد: دنیای غرب خوب و بد را به انسان یاد نمی‌دهد و کمونیست از انسان‌ها یک ماشین بدون قلب و روح می‌سازد و اعتقادهای انسانی را نادیده می‌گیرد. 

فاضلی افزود: در فرقه کمونیست به من آموخته بودند به موجودی که دیده نمی‌شود نباید اعتقاد پیدا کرد و پس از اسلام آوردن بسیاری از دیدگاه‌هایم تغییر کرد زیرا قبلاً خدا را نمی‌شناختم. 

وی با اشاره به مطالعه کتاب‌های شهید دستغیب و مطهری خاطرنشان کرد: با شنیدن آیات قرآن دگرگون شدم و به تدریج با دین اسلام آشنایی بیشتری پیدا کردم. 

فاضلی افزود: با آشنایی دین اسلام متوجه شدم در تاریکی زندگی می‌کردم و خصلت درونی‌ام نیازمند وجود پیامبری برای راهنمایی به سوی معنویت بود. 

این بانوی مسلمان شده آلمانی به تاثیرگذاری دعای عرفه و مناجات امام حسین(ع) با خدا اشاره کرد و متذکر شد: شیعیان روح لطیفی دارند و امامان آمده‌اند که آنها را تزکیه نفس کنند.


منبع:فارس

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین