عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۶۲۵۹
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲

عقیق: به مناسبت فرا رسیدن ماه رجب و با توجه به نزدیک شدن اعتکاف، واحد نوجوانان و جوانان عاشورایی و واحد خواهران پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام در نظر دارد امسال نیز همچون سال‌های گذشته مراسم معنوی اعتکاف را در ایام البیض با حضور برادران و خواهران واجدالشرایط بالای 18 سال برگزار کند.

در مراسم اعتکاف امسال آیت‌الله کاظم صدیقی و حجج اسلام مهدی ماندگاری، علیرضا پناهیان، مهدی طائب، بی‌آزار تهرانی و حیدری کاشانی به ایراد سخنرانی در خصوص «راه‌های ارتباط با خداوند» خواهند پرداخت.

همچنین مداحان اهل بیت عصمت و طهارت ماشاءالله عابدی، سعید حدادیان، مرتضی طاهری، محمدرضا غلامرضازاده و حجت‌الاسلام واضحی به مدیحه‌سرایی می‌پردازند.

بر اساس این گزارش، این مراسم از 13 تا 15 ماه رجب مصادف با 22 تا 25 اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود که محل برگزاری برای برادران تهران، مسجد جامع بازار، شبستان چهل ستون است که برادران متقاضی شرکت در اعتکاف جهت ثبت‌نام می‌توانند با شماره تلفن 88986981-021 و 88986980-021یا مراجعه به سایت www.e-heyat.com اقدام کنند.

مکان اعتکاف خواهران نیز تهران، خیابان ملاصدرا ، خیابان شیخ بهایی ، جنب بیمارستان بقیه الله، مسجد بقیه الله است که ثبت‌نام خواهران از طریق تماس با شماره تلفن 35947744-021، 35947719-021 یا مراجعه به سایت www.e-heyat.com امکان پذیر است، همچنین مهلت ثبت‌نام تا دهم اردیبهشت خواهد بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین