عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۶۲۱۹
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲
رادیو معارف با ویژه برنامه های بانوی بهشت و جشن حبیبه کبریا به استقبال سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(ع) می رود.

عقیق: رادیو معارف همزمان با سالروز میلاد با برکت بانوی دو سرا حضرت فاطمه زهرا(س)، روز زن و سالروز تولد حضرت امام خمینی(ره) ویژه برنامه زنده «بانوی بهشت» با هدف تکریم مقام مادر و ارائه سبک زندگی فاطمی پخش می شود.

در این برنامه مریم معین الاسلام کارشناس مباحث زن و خانواده به بررسی سیره اجتماعی و خانوادگی حضرت زهرا سلام الله علیها و ارائه سبک زندگی سالم در معاشرت با خانواده، برخوردها و معاشرت های اجتماعی می پردازد و مقام زن و مادر از کلام حضرت امام خمینی (ره) واکاوی می شود.

پخش میان برنامه های شاد، مدح و ثنای حضرت صدیقه طاهره (س) توسط مداحان مشهور کشور و گزارش مردمی از دیگر بخش های این برنامه است.

این برنامه کاری از گروه معارف و اهل بیت(ع) است که روز یکشنبه سی و یکم فروردین از ساعت 8 و 40 دقیقه به مدت 2 ساعت و 20 دقیقه پخش خواهد شد.

بر اساس این گزارش رادیو معارف همچنین با ویژه برنامه زنده «حبیبه کبریا» به استقبال شب میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها می رود.

در این برنامه به همراه ایجاد فضای شادی معنوی و پخش مدایح دخت گرامی پیامبر اسلام، حجت الاسلام محمود صفاری کارشناس مباحث تاریخ اسلام به بررسی سیره معنوی و عبادی حضرت زهرا سلام الله علیها و ارائه سبک زندگی معنوی برای جامعه در شیوه ارتباط با خداوند می پردازد.

همچنین جایگاه معنوی و عبادی آن حضرت در کلام امام خمینی قدس سره تبیین و واکاوی می شود.

این برنامه حاصل تلاش گروه معارف و علوم اهل بیت علیهم السلام است که شنبه شب سی ام فروردین از ساعت 21 و 30 دقیقه به مدت 105 دقیقه پخش خواهد شد.


منبع:ایرنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین