عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

طبق روال هرساله در سالروز ولادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره(س) جمعی از مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) سراسر کشور با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.

دبیر کانون مداحان و شعرای آیینی استان کرمانشاه گفت: طبق روال هرساله در سالروز ولادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره(س) جمعی از مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) سراسر کشور با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.

محمد مسلم مقدسی افزود: دیدار مداحان و شاعران اهل بیت(ع) با مقام معظم رهبری صبح روز یکشنبه هفته آینده 31 فروردین مصادف با 20 جمادی الثانی همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در حسینیه امام خمینی(ره) انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در این دیدار همانند سال‌های گذشته با پیگیری های بعمل آمده سهمیه ای برای مداحان استان کرمانشاه در نظر گرفته شده و تعدادی از ذاکرین اهل بیت(ع) از استان کرمانشاه افتخار حضور در این مراسم را خواهند داشت.
مقدسی در خاتمه گفت: در ابتدای این دیدار تعدادی از ذاکران و شعرای آیینی خاندان عصمت و طهارت(ع) در مدح و منقبت اهل بیت(ع) مداحی و اشعار خود را قرائت می‌کنند و پس از آن مادحین و شرکت کنندگان در این دیدار از بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بهره مند خواهند شد.

 

منبع:ثمین


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین