عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۶۰۵۷
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۷

عقیق: «3هزار مایل را به دنبال حقیقت اسلام طی کردم و بعد از 6 سال مطالعات در مورد این دین بزرگ اسمانی، شهادتین را بر زبان آوردم.» این کلمات بخشی از سخنان «الکساندر مارکس» در خطاب به شورای عالی ائمه دینی و امور اسلامی برزیل است.

بر اساس گزارش پایگاه المحیط، مارکس در روستاهای میان جنگل های آمازون و در کلیسای کاتولیک دیده به جهان گشود و زندگی کرد، وی همیشه در ذهن خود سوال هایی در مورد وجود خدوند داشت، که با وجود مراجعه به کتب دینی مسحیت بی جواب مانده اند، به همین دلیل از سال 1998 مطالعات و جست و جوی خود را در مورد اسلام آغاز نمود.

»
رزق تقی الدین»، رییس شورای عالی ائمه دینی و امور اسلامی بزریل با بیان این که مارکس هفته گذشته به طور غافلگیر کننده ای به مرکز وارد شد و خواهان بیان شهادتین شد، تصریح کرد وی در سال 1998 با زن مسلمانی دیدار کرده  و برخی از امور دینی را از وی آموخت و بعد از آشنایی با برخی کتب ، تلاش کرد تا حقیقت اسلام را درک نماید.

مارکس برای رسیدن به شورای عالی مذکور حدود 3هزار مایل را طی نمود و در این راه از قایق سریع السیر به مدت 16 ساعت و هواپیما به مدت 6 ساعت استفاده کرد تا در پایان به شهر سائوپائولو در برزیل رسید و به سرعت خود را به شورای عالی رساند و اسلام خود را با شوق فراوان اعلام کرد. لازم به ذکر است که در برزیل حدود یک میلیون و 500 هزار مسلمان زندگی می کنند که در ایالت های مختلف پراکنده شده اند، آنان دارای 100 مسجد، 80 موسسه و مرکز اسلامی و 60 شیخ و خطیب هستند.


منبع:شفقنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین