عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

روابط عمومی کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح اعلام کرد: مشخصات چهار شهید دفاع مقدس از مجموع هشت شهیدی که اخیراً در عملیات تفحص برون مرزی در مناطق مجنون و فاو کشف و هویت آنها شناسایی شده است.

عقیق: چهار شهید دفاع مقدس از مجموع هشت شهیدی که اخیراً در عملیات تفحص برون مرزی در مناطق مجنون و فاو کشف شده و هویت آنها شناسایی شده است، اعلام شد.

این شهدا از استانهای اصفهان، خوزستان و خراسان رضوی هستند.
یکی از این شهدا «شهید محمدجعفر زیلوچی» اعزامی از لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان، شهرستان کاشان است که در 29 فرودین ماه سال 1367 در تک دشمن در منطقه فاو به شهادت رسیده است. هویت او از طریق پلاک هویت احراز شد.
 
همچنین «شهید احمد معصومی» اعزامی از لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان، شهرستان کاشان نیز در بین این شهدا شناسایی شده است. وی در تاریخ 28 فروردین ماه سال 1367 در تک دشمن در منطقه فاو به شهادت رسیده است. هویت او از طریق پلاک هویت احراز شد.
 
شهید زبون ربیحاوی نیز اعزامی از لشکر ۷ ولیعصر (عج) خوزستان شهرستان سوسنگرد است که در روز چهارم تیرماه سال 1367 در یک تک دشمن در جزیره مجنون به شهادت رسیده است. هویت او از طریق پلاک هویت احراز شد.
شهید دیگر «شهید حسین علیزاده» اعزامی از لشکر ۵ نصر خراسان رضوی شهرستان سبزوار است که وی نیز در روز چهارم تیرماه سال 1367 در تک دشمن در جزیره مجنون به شهادت رسیده است. هویت او از طریق پلاک هویت احراز شد.
 
همچنین روابط عمومی کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح اعلام کرد: مشخصات مابقی شهدای شناسایی شده متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: مهر



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین