عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۵۹۴۴
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۷
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد هرمزگان از برگزاری چهارمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در این استان خبرداد.

عقیق: حجت الاسلام احمد پهلوانی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان با اشاره به برگزاری چهارمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در این استان اظهارداشت: این کنگره هرساله در سالروز شهادت امام سجاد(ع) در 25 محرم به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد هرمزگان و با حمایت استانداری و سایر دستگاه های فرهنگی با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی در بندرعباس برگزار می شود.

 دبیر اجرایی چهارمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) با بیان اینکه چهار مقاله برتر کمک هزینه عمره مفرده، چهار مقاله برگزیده کمک هزینه عتبات عالیات و چهار مقاله منتخب نیز کمک هزینه مشهد مقدس تعلق می گیرد، افزود: به مقالات بالای 70 امتیاز نیز هدایایی تقدیم می شود.

حجت الاسلام پهلوانی، یادآور شد: پژوهشگران می توانند مقالات خود را به سه زبان فارسی، عربی یا انگلیسی تا 10 مهرماه سال جاری، به آدرس بندرعباس، بلوار پاسداران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان ارسال کنند.

به گفته وی، این فراخوان در قالب چهار هزلار پوستر به چاپ رسیده و به زودی در بین مراکز علمی، حوزوی، دانشگاهی و مذهبی سراسر کشور توزیع خواهد شد.

 

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین