عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۵۶
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۴
کتاب «گل‌ماه» شامل چهل حدیث منظوم درباره روزه و احادیثی در مورد روزه در فصل تابستان، ثواب افطاری، شب قدر و ده‌ها مطلب متنوع و زیبای دیگر از بیان معصومین نقل شده است.
عقيق: هم زمان با ماه مبارک رمضان کتاب «گل ماه» شامل چهل حدیث منظوم روزه به قلم محمد مطهر و توسط نشر نقش اندیشه چاپ و روانه بازار شد.

این کتاب علاوه بر مقدمه‌ای در خصوص فلسفه وجودی روزه و شعر زیبایی از استاد فولادی و نیز نموداری از ایام الله و وقایع ماه مبارک رمضان در ادامه خطبه شعبانیه رسول مکرم اسلام(ص) را تبیین کرده است.

هم چنین این کتاب حاوی 40 حدیث از سخنان مقدس معصومین علیهم السلام درباره فریضه روزه است این که روزه یکی از بنیان‌های اسلام، « ریان» یکی از درهای بهشت ویژه روزه داران، روزه در فصل تابستان، ثواب افطاری، شب قدر و ده‌ها مطلب متنوع و زیبای دیگر از بیان معصومین نقل شده است و ترجمه احادیث کتاب توسط استاد متبحری به نظم در آمده است.

این کتاب بیست و چهارمین اثر این نویسنده معاصر است و در قطع جیبی، در 80 صفحه و با شمارگان 3000 نسخه به چاپ رسیده است.

محمد مطهر، تاکنون آثاری چون گلبرگ‌های حسینی، گل سرخ با چهل حدیث منظوم از حضرت اباعبدالله الحسین، ، گل‌برگهای حسینی با 128 نکته در سیره ، روش و منش سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، گل‌برگ حاوی 40 حدیث و شعر قرآنی، گل محمدی با چهل حدیث اخلاقی و 40 شعر با ردیف از خاتم النبیین حضرت محمد مصطفی (ص)، گل قصد حاوی چهل حدیث در ارتباط با سفر معنوی حج و نیز گل رزم با اشعاری نغز و دلنشین درباره بسیج و رزمندگان را به نگارش در آورده است.
 
منبع: خبرگزاري فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بسیجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
0
0
با سلام
ضمن عرض خسته نباشید خدمت شما دوست گرامی
کتاب چهل حدیث تصویری به همت اعضای کانون فرهنگی مسجد الزهرا (س) و تیم نرم افزاری پایگاه مقاومت نصر شهرستان جهرم به صورت کتابچه اَندروید با حجم بسیار کم ۷٫۵ مگابایت درآمده و از شما جهت نشر این اثر تقاضای همکاری دارم.
من الله توفیق
www.mnasr.ir
بسیجی
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین