عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

هجدهمین یادواره عاشقان شهادت با محوریت 74 شهید هشت سال دفاع مقدس مسجد حاج علوان در اهواز برگزار می‌شود.

عقیق:محمد مقامی، دبیر هجدهمین یادواره شهدای مسجد علوان اهواز(عاشقان شهادت) با اشاره به برگزاری این یادواره در روز جمعه، 9 اسفند اظهار کرد: از سال 72 تاکنون به‌صورت مستمر این یادواره شهدا با حضور شخصیت‌های کشوری و لشکری برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری هجدهمین یادواره عاشقان شهادت در اهواز گفت: مقدمات برگزاری یادواره با تشکیل هشت کمیته فرهنگی،‌ روابط عمومی، پشتیبانی، مالی، اجرای نمایشگاه و مدعوین فراهم شد. در این راستا از دو ماه گذشته سرکشی به خانواده‌ 74 شهید این مسجد توسط امام جماعت و بسیجیان صورت گرفته است.

مقامی با اشاره به برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در کنار برگزاری یادواره بیان کرد: در این یادواره تعدادی از وصیت‌نامه‌ها و دست‌نوشته‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس این مسجد در نمایشگاه به معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. همچنین نمایش وسایل امنیتی، ابتکارات و اختراعات علمی بسیجیان در حاشیه دفاع مقدس ویژه کودکان از جمله غرفه‌های این نمایشگاه خواهد بود.

دبیر هجدهمین یادواره شهدای مسجد علوان اهواز با بیان اینکه حجت‌الاسلام جوشقانی، رئیس هیئت مدیره سیره شهدا از قم به‌عنوان سخنران و سید‌محمد امام به‌عنوان مداح در این یادواره حضور خواهند داشت، گفت: یادواره پس از اقامه نماز مغرب و عشا در این مسجد با حضور عموم مردم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تصاویر 74 شهید این مسجد از سوی بسیجیان و رزمندگان مسجد حاج علوان تکمیل شده است، گفت: 340 رزمنده و 25 آزاده دوران دفاع مقدس با مسجد در ارتباط هستند. در کنار برگزاری یادواره شهدا نیز بسته‌های فرهنگی و تبلیغی با موضوع امام زمان(عج) میان حاضران توزیع می‌شود.



منبع:ایکنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین