عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کارگاه‌های آموزش حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن ویژه دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر در مقاطع راهنمایی و دبیرستان در مدارس شاهد ناحیه 2 و 3 اهواز در حال برپایی هستند.

عقیق:عزیزه فاضلی، مسئول دارالقرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 2 اهواز گفت: با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم شاهد و ایثارگر، کارگاه‌های آموزشی به‌منظور آماده‌سازی متقاضیان شرکت در این دوره از مسابقات در مدارس شاهد ناحیه 2 و 3 اهواز در حال برپایی است.

وی با بیان اینکه این کارگاه‌ها همزمان با برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن ویژه دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر از اوایل بهمن در این مدارس آغاز شده‌اند، افزود: کارگاه‌های آموزشی در مقاطع راهنمایی و دبیرستان و در رشته‌های حفظ، قرائت(روخوانی و روانخوانی) و مفاهیم برپا شده‌اند.

مسئول دارالقرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 2 اهواز گفت: این کارگاهای آموزشی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 2 اهواز با همکاری اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 و 3 اهواز در حال برپایی هستند.

فاضلی گفت: مرحله شهرستانی بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم شاهد و ایثارگر در رشته‌های قرائت(تحقیق و ترتیل)، حفظ(سوره بقره، 5 جزء، 10 جزء، 15 جزء، 20 جزء و کل)، مفاهیم و تفسیر جمعه 9 اسفند در اهواز برگزار می‌شود.



منبع:ایکنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین