عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

معاون فرهنگی پرورشی اداره کل آموزش و پرورش سمنان از اعزام نخستین کاروان عمره دانش‌آموزی این استان به سرزمین وحی خبر داد و افزود: 38 دانش‌آموز پسر سمنان در قالب یک کاروان روز گذشته به سرزمین وحی اعزام شدند.

عقیق: حجت‌الله رستمیان، معاون فرهنگی پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان دیروز، سوم اسفند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 38 دانش‌آموز پسر استان سمنان در قالب یک کاروان روز گذشته به سرزمین وحی اعزام شدند اظهارکرد: این افراد را دانش‌آموزان نخبه در زمینه‌های قرآنی، فرهنگی و علمی تشکیل می‌دادند.

وی افزود: در مجموع 380 دانش آموز دوره دوم و سوم مقطع متوسطه متقاضی اعزام به سفر سرزمین وحی بودند که 38 نفر از ایشان با کسب بالاترین امتیاز پس از انجام مراحل قانونی عازم این سفر معنوی شدند.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان از اعزام دومین کاروان دانش آموزی استان به سرزمین وحی خبر داد و گفت: شش دانش آموز در هشتم اسفند ماه جاری به اتفاق کاروان عمره دانش آموزی استان تهران اعزام می‌شوند.

رستمیان با یادآوری اینکه برای اعزام این دانش آموزان دوره‌های توجیهی و آموزشی برگزار شد، خاطر نشان کرد: در این دوره آموزشی اصول عمره مفرده، اعمال و مناسک عمره مفرده، چگونگی و کیفیت تشرف، نحوه رفتار در کاروان و سایر مسائل مرتبط با این سفر معنوی ارائه شد.

وی همچنین از اعزام شش دانش‌آموز پسر دامغانی به سرزمین وحی خبر داد و یادآور شد: سفر به سرزمین وحی انسان ساز بوده و سبب می شود تا انسان با خداوند مأنوس شود.

 

منبع: ایکنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین