عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۲۰۱۷
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۶
اختصاصی/ انتقاد حاج منصور ارضی از برخی فیلم ها و بعضی مسئولین
می گویند هیئت ها اینطوری هستند، مداح ها آنطوری هستند. آنچنان حمله می کنند مثل اینکه به آمریکا حمله کرده اند، اگر زورشان می رسید جلوی ساختن این فیلم ها را می گرفتند...

عقیق: مراسم معنوی دعای کمیل سحرگاه حرم سیدالکریم، طبق روال هر هفته، سحر جمعه با سخنرانی و مناجات خوانی حاج منصور ارضی برگزار شد.

نکاتی از سخنان حاج منصور ارضی را بخوانید:

*مناجات لذت میخواهد و آن را نیز باید خدا بچشاند، چون اگر مناجات بیاییم و لذت نبریم نمی شود، بقول قدیمی ها بی مایه فتیر است، باید اهل مناجات شویم و گرنه فایده ای ندارد.

*در دعای عرفه خواندیم، اگر زیبایی ها از من دیده می شود اینها همه از فضل توست خود من چیزی ندارم.

*امام حسین(ع) در خانه خدا اینجور مناجات می کند ولی در میدان جنگ محکم و با قدرت او را می بینی.

*ما باید منت خدا را بکشیم چون همه چیز را داراست، هم مهربان است و هم منظم، بخور بخوابی باشی چیزی به تو نمی دهد.

*در ادامه  می فرماید: خدایا چگونه من ناامید شوم وقتی تو با من مهربان هستی، ابن عباس در کنار خانه خدا صدایی شنید که به اباعبدالله(ع) پاسخ داد؛ انت کهفی، چقدر بدبختی است که کسی این صدا را بشنود اما کمک دین خدا نرود.

* در ادامه اباعبدالله می فرماید: ای خدا من آمدم در خانه ات بخاطر این که هیچ چیزی ندارم. ما باید همیشه خودمان فقیر و نیازمند به خداوند بدانیم.

* در همین کشور فیلم هایی ساخته می شود که به اباعبدالله(ع) و حضرت زینب(س) توهین می کنند آن وقت بی دلیل به مداحان و عزاداری ها می تازند، چرا آن مداح اینطوری کرد؟ چرا آن سینه زن آنطوری کرد؟ جمع کنید خودتان را.

* در این جشنواره فیلم اخیر، فیلمی را درباره امام حسین(ع) پخش کردند که صدای خود مسئولان هم در آمده است و آنهایی که درد را شناختند فریادشان بلند است.

* مراجع تقلید درباره حرام بودن نشان دادن تصویر معصومان(ع) فتوا داده اند. اما نشان دادن عکس و صورت اینها تنها بخشی از مشکلات این فیلم است؛ حالا هر چقدر هم می خواهند به طراح و سازنده و هنرپیشه های داخلی و رقاصان خارجی آن جایزه بدهند.

*با این فیلم ها و شعرها و موسیقی‏‌ها دستگاه امام حسین(ع) از طهارتش کم نمی شود، بعد می آیند می گویند که مداحان مزدور آمریکا هستند.

*می گویند هیئت ها اینطوری هستند، مداح ها آنطوری هستند. آنچنان حمله می کنند مثل اینکه به آمریکا حمله کرده اند، اگر زورشان می رسید جلوی ساختن این فیلم ها را می گرفتند، چندین میلیارد خرج کرده اند و یازده سال طرف عمرش را گذاشته است.

*امشب  گریه کنید برای اینکه آیا ما تا آخر پای حضرت زهرا می مانیم یا نه، نمی خواهد امشب برای گناهان تان گریه کنید.

*حالا بفهمیم که آن روز که بی بی را زدند بزرگترهایی که ادعای دینداری داشتند نتواستند جلوگیری کنند.

* در این جشنواره ها اینقدر خراب کاری صورت می گیرد که خود مسئولین بی مسئولیتشان هم صدایشان در می آید، طرف ده سال کار کرده است روی آن فیلم مسخره که هنرپیشه های آن جایزه بگیرند، اصل فیلم هم اهانت به امام حسین و حضرت زینب است.

 *تظاهرات امسال را دیدید که چقدر شلوغ بود؛ همه آمده بودند؛ خود من 200 قدم نتوانستم راه بروم؛ اصلاً آدم متحیر می‏شود. اما در همین اوضاع، چنین فیلم‏هایی ساخته می‏شود که خیلی بد است، خیلی بد است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
سجاد قاسمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
4
18
حاج آقا منصور دمت گرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
2
8
سلام و تشکر از اطلاع رسانی تون
حاج آقا در مورد این فیلم مباحث دیگری هم فرمودند ایکاش آنها را هم مینوشتید
در هر صورت خدا قوت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
1
5
حاج منصور ارضی سپس با انتقاد از فیلم سینمایی "رستاخیز" گفت: در این جشنواره فیلم اخیر، فیلمی را درباره امام حسین(ع) پخش کردند که صدای خود مسئولان هم در آمده است و آنهایی که درد را شناختند فریادشان بلند است.وی با ذکر بخش هایی از فیلم رستاخیز، تأکید کرد که این فیلم در واقع اهانت به امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) است و ادامه داد: مراجع تقلید درباره حرام بودن نشان دادن تصویر معصومان(ع) فتوا داده اند. اما نشان دادن عکس و صورت اینها تنها بخشی از مشکلات این فیلم است؛ حالا هر چقدر هم می خواهند به طراح و سازنده و هنرپیشه های داخلی و رقاصان خارجی آن جایزه بدهند.حاج منصور ارضی همچنین به برخی آهنگ‏های تند که اخیراً درباره مصائب سیدالشهداء(ع) استفاده می‏شود هم اشاره و تأکید کرد: دستگاه امام حسین(ع) مطهر است و با این شعرها و موسیقی‏‌ها و فیلم‏ها از طهارت نمی‏افتد. اما ما و شما وظیفه داریم که فریاد بزنیم؛ اگر فریاد نزنیم بیچاره می‏شویم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
2
11
قربون دهنت حاج منصور!!!! خدا ایشاالله حفظت کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
3
2
یه سوال از حاج منصور ایا حقا فیلم را دیده ای?
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
7
شجاعت حاجی رو عشقه دوست دارم
سيد علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
6
به تصوير كشيدن ماه بني هاشم(ع) و اشبه الناس به پيغمبر(ص) حضرت علي اكبر (ع) و پخش صداي كه اونو صداي خانم حضرت زينب(س) خطاب كردن ، فقط از دشمن بر ميامد ولي متاسفانه با تاييد وزارت ارشاد مجوز پخش گرفت تا به راحتي توسط خودي ها فرهنگ عاشورا تضعيف شود
يا زهرا(س) شرمنده ايم شرمنده
محمدرضا ب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
4
حاجی یه دونه ای
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
6
در آمریکا شخصی وجود دارد که ژاپنی الاصل و بزرگ شده آمریکا ست به اسم فرانسیس فوکویاما این شخص اگر اشتباه نکنم در دانشگاه تگزاس در رشته فلسفه غرب درس میدهد و یکی از متخصصان انقلابات مخملی در دنیاست این شخص یک ایده ای داره که میگه ایران و شیعه مثل یک کبوترهستند که تیرهای ما به این کبوتر نمی رسه ! این کبوتر 2 بال دارد یکی به رنگ سبز و یکی به رنگ قرمز بال سبز یعنی ولایت و امامت و بال قرمز شهادت و عاشورا هر وقت یکی از این بالاها در نزد مردم ضعیف شد ایران و شیعه به زانو در می آیند به نظر این فیلم دنباله رو سیاست همین آقای فرانسیس فوکویاماست که میخواد به عاشورا به قول خودشان ضربه بزنن اما وقتی شیعه خونش بجوش بیاد دیگه هیچ چیز جلودارش نیست آقای درویش هر چه زودتر این فیلم را از بین ببر به نفعت است صل ا... علیک یااباعبدا... الحسین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
تازه فهمیدی؟؟؟
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
ناشناس محترم !متوجه منظورتان نشدم تازه فهمیدی یعنی چی واضحتر صحبت کنید که اگر جای پاسخگوئی بود جواب بدهم .موفق باشید
مجمع زینبیون اهل بیت خوزستان
|
United States
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
0
1
مناجات با امام زمان:

آقای من تنها در این دور و زمانه

بار فراقت میکشم بر روی شانه



کاری زدستم برنمی آید...ببخشید

جز اینکه صبح جمعه میگیرم بهانه



آقا اجازه می دهی تاکه بگویم...

...حرف دل خود را به شکل عامیانه



مانند اجدادت، تو هم خیلی غریبی

دیگر ندارد شهر ما از تو نشانه



خیمه نشین ؛مانند آن خانه نشینی...

...که بسته شد دست غیورش ظالمانه



هرکس به فکر زندگی و رشدخویش است

فکر سال و دخل و خرج سالیانه



کاری به کار تو ندارد آنکسی که

از حرص و آز افتاده بین دام و دانه



جای دعا و پند و اندرز و روایت

گردیده گوش ما همه پر از ترانه



پیداست آقا،جای عکس جمکرانت

تصویر نامحرم روی دیوار خانه



اینجا فقط با هیزم دنیا و شهوت

از هر وجودی میکشد آتش، زبانه



دنیا پرستی باعث آن شد بماند

بر بازوی زهرا نشان تازیانه



باید مراقب بود، شیطان در کمین است

میپاشد او بذر گنه را دانه دانه



بااین بدی و بی وفایی دارم اکنون

از پیشگاهت التماسی عاجزانه



آقا، دعا کن در مسیر تو بمانم

با لطف تو باشم گدای آستانه


*******

مجمع زینبیون اهل بیت خوزستان

بیت آیت الله موسوی

zeynabiyooneahlebeyt.blogfa.com
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
0
2
صحبت های آیت الله وحید خراسانی در مورد نشان دادن چهره حضرت ابوالفضل علیه السلام:

«آنچه من شنیده ام که خدا نکند که چنین باشد، غلطی است که می خواهند انجام بدهند که اگر این غلط را انجام دادند، من وظیفه ام این است که به آنها گوشزد کنم، اگر سعادتمند باشند در دنیا بیچاره خواهند شد و اگر اهل شقاوت باشند در دنیا آسیبی به آنها نخواهد رسید ولی آن وقتی که دست بریده حضرت عباس علیه السلام وارد محشر بشود، کمر همه آنها را خواهد شکست که برای ابد از رحمت خدا محروم باشند.
شنیده ام می خواهند قمر بنی هاشم علیه السلام را به نقش هنرپیشه ها درآورند .. کسی که حجت خدا مقابل قبر او می ایستد و می گوید "سلام خدا، سلام تمام انبیاء ، سلام تمام اوصیاء و سلام تمام شهداء بر تو یابن امیرالمؤمنین؛ کسی که هر صبح و شب، خدا و 124هزار پیغمبر به او سلام می کنند، این را می خواهند به نقش هنرپیشه ها درآورند.
... خدا نکند چنین غلطی بکنند؛ آن وقت هر چه پیش آید و هر چه ما بگوییم معذوریم.
... اگر چنین غلطی بکنند بدانند که تاسوعای امسال، غیر از تاسوعاهای هر سال است. در اثر این صحبت غلط، باید جوان های غیرتمند فانی در قمر بنی هاشم علیه السلام، روز تاسوعای امسال، محشری برپا کنند در عزای قمر بنی هاشم علیه السلام تا بگویند ای دست‌بریده کربلا..! ای فرق سر پاشیده از عمود در راه خدا..! تو، تو بالاتر از اینی.
آیت الله وحید در ادامه از شدت ناراحتی از شنیدن چنین خبری فریاد کشیدند: «ای روزگار..! ای دنیای ناپایدار..! باید روزگاری بشود که ما زنده باشیم و در این روزگار بخواهند هنرپیشه‌ها نقش او را به مردم نشان بدهند..؟! مردم..! بدانید! این نقشه ها برای این است که وقتی قمر بنی هاشم علیه السلام را به آن صورت نشان دادند، دیگر این سوز و گداز در روضه ها نباشد. برای این است که آن کسانی که آن صحنه را ببینند و آن هنرپیشه را تماشا کنند دیگر آنچنان که باید، در عزای او نسوزند. ولی باید بدانند اگر با چکمه و با کراوات خواستند این چراغ را خاموش کنند و نشد، با این ریش ها و با این یقه های باز هم این نور خدا خاموش شدنی نیست، دیگر ختم کلام.»
سيد علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
0
2
يكبار دگر عقيده غارت شده است

بر مقتل كربلا جسارت شده است

درويش،بدان كه روز رستاخيزت

بر چهره ي تو مهر حقارت شده است
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین