عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۱۹۲۸
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۳
در برنامه ویتامین سه؛

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۳
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
22
3
بنده فیلم را ندیده ام تا آنرا نقد کنم اما ما نباید احساسی با تبلیغات رسانه ای برخورد کنیم، اینجور فیلمها در واقع برای ما نیست بلکه برای تشنگان هدایت ومظلومان غالبا" بی سوادی ست که شیعیان دسترسی لسانی ویا آزادانه به آنها را ندارندو آنها اکثرا" اطلاعی از فرهنگ شیعه ندارندکه مثلا" چرا بزرگان شیعه را با تصویر نشان نمی دهند پس اگر قرارشد انشاالله فیلم هدایتگری بدستشان برسد،شخصیتهای آن فیلم باید چهره های قوی وجذابی داشته باشند تا تاثیرگذار باشد،
چطور ماحاضر نیستیم چهره ای ساده از شخصیتهای دینی مان داشته باشیم اما با برخی رفتارهای سخیف چه حکومتی وچه فردی، چهره نامربوطی از بزرگانمان وحتی امام زمان، برای ناآگاهان میسازیم
درسته که نمیشه چهره سینمایی ائمه اطهار صلوات الله علیهم ودیگر بزرگان را با شخصیتهای سینمایی وکارتونی مقایسه کرد اما رسانه های فراگیر شیطانی و جهانی با همین چهره سازیها فرهنگ دنیا را تحت تاثیر و در مسیر خودشان قرار داده اند در حالیکه ما سرمایه های عظیمی از شخصیتهای تاثیرگذار مذهبی را داریم که نه تنها قدر آنها را نمیدانیم بلکه خودمان و خواسته آن بزرگواران را در حصاری از اعتقادات بی ربط قرار داده ایم تا با این کار میدان را در اختیار شیاطین گذاشته باشیم
همه ما چهره ایکه از حضرت عیسی ساخته اند را دیده ایم، آیا از شان ایشان چیزی کم شد؟ لابد فکر میکنید بنده وهابی یا کافر یا خود فروخته و غیره هستم اما آیا هیچ فکر کرده اید که رسولانی را که خداوند برای هدایت بشریت فرستاده است را نمی توان به اشکال مختلف پنهان کرد، أیا خواست ما مهمتراست از هدایت شدن حتی یک نوجوان با همین چهره سازی ها.
مطمئن باشید اگر خودمان چهره های مطلوبمان را نشر ندهیم دیگران چهره هایی از بزرگانمان خواهند ساخت که دیگر شاید فرصت جبران نباشد.
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
9
2
بنده فیلم را ندیده ام تا آنرا نقد کنم اما ما نباید احساسی با تبلیغات رسانه ای برخورد کنیم، اینجور فیلمها در واقع برای ما نیست بلکه برای تشنگان هدایت ومظلومان غالبا" بی سوادی ست که شیعیان دسترسی لسانی ویا آزادانه به آنها را ندارندو آنها اکثرا" اطلاعی از فرهنگ شیعه ندارندکه مثلا" چرا بزرگان شیعه را با تصویر نشان نمی دهند پس اگر قرارشد انشاالله فیلم هدایتگری بدستشان برسد،شخصیتهای آن فیلم باید چهره های قوی وجذابی داشته باشند تا تاثیرگذار باشد،
چطور ماحاضر نیستیم چهره ای ساده از شخصیتهای دینی مان داشته باشیم اما با برخی رفتارهای سخیف چه حکومتی وچه فردی، چهره نامربوطی از بزرگانمان وحتی امام زمان، برای ناآگاهان میسازیم
درسته که نمیشه چهره سینمایی ائمه اطهار صلوات الله علیهم ودیگر بزرگان را با شخصیتهای سینمایی وکارتونی مقایسه کرد اما رسانه های فراگیر شیطانی و جهانی با همین چهره سازیها فرهنگ دنیا را تحت تاثیر و در مسیر خودشان قرار داده اند در حالیکه ما سرمایه های عظیمی از شخصیتهای تاثیرگذار مذهبی را داریم که نه تنها قدر آنها را نمیدانیم بلکه خودمان و خواسته آن بزرگواران را در حصاری از اعتقادات بی ربط قرار داده ایم تا با این کار میدان را در اختیار شیاطین گذاشته باشیم
همه ما چهره ایکه از حضرت عیسی ساخته اند را دیده ایم، آیا از شان ایشان چیزی کم شد؟ لابد فکر میکنید بنده وهابی یا کافر یا خود فروخته و غیره هستم اما آیا هیچ فکر کرده اید که رسولانی را که خداوند برای هدایت بشریت فرستاده است را نمی توان به اشکال مختلف پنهان کرد، أیا خواست ما مهمتراست از هدایت شدن حتی یک نوجوان با همین چهره سازی ها.
مطمئن باشید اگر خودمان چهره های مطلوبمان را نشر ندهیم دیگران چهره هایی از بزرگانمان خواهند ساخت که دیگر شاید فرصت جبران نباشد.
سید حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
12
26
داش علی دمت گرم . خیلی مردی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
تا مردی به چی باشه...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
به دفاع از ارزشها...
مهدی رضایی از تبریز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
14
29
باریکلا به این مجری با بصیرت و بچه هیئتی که شجاعانه حرف دل بچه هیئتی ها رو گفت
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
توجه : مام بچه هیئتیم ولی حرفه دله ما نبوده
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
2
29
این دوستمون که فیلم رو ندیده و 6 پاراگراف را نصیحت کرده باسش توضیح بدم که اگه فیلم رو می دید می فهمید که بعد از انتشار فیلم شبکه العربیه فیلم رو میزاره که همه وهابی ها به سواد تشیع بخندند.قرآن در دست امام حسین روش نوشته شده القرآن کریم !!!اولین درس عربی ترکیب اضافی یعنی القرآن الکریم . توجه کنید بودجه فبلم میلیاردیه
در یک ساعت مقدمه الکی اول فیلم میگه معاویه بر خلاف پیامبر و خلفا جانشین تعیین کرد پس داداش حضرت علی کی بود . ثانیا عمر رو عمه من تعیین کرد یا خلیفه اول
در کربلا نفر به نفر جنگ شده اینجا گروهی می جنگن .
و سوتی های دیگه که گفتنش وا ویلاست
وایسید فیلم رو با دقت ببینند همه چه سوتی هایی که ازش در نمیاد
ناشناس
|
GERMANY
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
34
15
ایشون مجری هستند؟ مجری کارشناس هستند؟ بلند گوی عده ای هستند ؟ یا اینکه ذوالفنون هستند که می توانند در هر موضوعی وارد شوند و اظهار وجود کنند. اگر ایشون نظری دارند، باید دیگران هم در شرایط مساوی این امکان را داشته باشند که بتوانند اظهار نظر کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
نبین کیه ببین چی میگه. حق میگه یا باطل.
ريحانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
0
6
اگه يه بنده ي خدا يه نقد درست حسابي به فيلم أشكال داري كه در موردبزرگترين حادثه إسلامي شيعيان ،با اين همه خطا و إيراد ساخته شده ؛بكنه بايد شرايط مساوي باشه؟؟؟؟؟؟!!!!!
به خدا زشته .آخه واقعه ي عاشورا كه ديگه تحريف كردن نداره اونم از طرف يه كارگردان مسلمون شيعه .واي به حالمون .
ريحانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
3
7
اگه يه بنده ي خدا يه نقد درست حسابي به فيلم أشكال داري كه در موردبزرگترين حادثه إسلامي شيعيان ،با اين همه خطا و إيراد ساخته شده ؛بكنه بايد شرايط مساوي باشه؟؟؟؟؟؟!!!!!
به خدا زشته .آخه واقعه ي عاشورا كه ديگه تحريف كردن نداره اونم از طرف يه كارگردان مسلمون شيعه .واي به حالمون .
فیلی زاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
29
5
بابا ترا بخدا یکی این به اصطلاح مجری را جمع کنه! بخدا شورش را درآورده! اون از ماجرای خواندن توافق هسته ای، اون از تراشیدن سر... اینم از اظهار نظر در باره فیام جذاب رستاخیز! ببینید چی میخوا بهش بدین تا شاید مدتی سکوت کنه!
پاسخ ها
ali
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
سلام
یکی هم حرف راست می زنه شما ها نزارید .امام حسین کم کسی نیست که به خواییم هر جوری خواستیم نشونش بدیم این مجری از نظر من خیلی مرده که این حرف ها را زد.ما ها که نون ونمک سفره ی امام حسین رو خوردیم باید نصبت به این عمل ها حساس باشیم. پس الکی از خودت حرف نزن.
حسینی یاشی
ایمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
2
21
سید شیر مادرت حلالت
همه ما نون ونمک امام حسین علیه السلام
خوردیم وتا وقتی که نفس می کشیم مدیون این آقاهستیم .
پس کوتاه نمیایم جلو کسی که به مقدسات ما توهین کنه .آقای درویش باید رسما از تمام شیعیان جهان معذرت خواهی کنه به خاطر این گستاخی بزرگ
حسین
|
UNITED STATES
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
6
2
واقعا متاسفم که فقط نظر موافق رو اعلام می کنید..چرا نظری رو که از ضیا انتقاد کردم رو نزاشتید؟؟؟؟نظر رو نمایش بدید قضاون با مردم......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
0
5
دانسته یا ندانسته خیانتی بزرگه
هرکس مستبد به رای باشه و به جای صحبت مراجع به عقل کوتاه خودش اتکا کنه سرانجامش همینه
صحبت های آیت الله وحید خراسانی در مورد نشان دادن چهره حضرت ابوالفضل علیه السلام:

«آنچه من شنیده ام که خدا نکند که چنین باشد، غلطی است که می خواهند انجام بدهند که اگر این غلط را انجام دادند، من وظیفه ام این است که به آنها گوشزد کنم، اگر سعادتمند باشند در دنیا بیچاره خواهند شد و اگر اهل شقاوت باشند در دنیا آسیبی به آنها نخواهد رسید ولی آن وقتی که دست بریده حضرت عباس علیه السلام وارد محشر بشود، کمر همه آنها را خواهد شکست که برای ابد از رحمت خدا محروم باشند.
شنیده ام می خواهند قمر بنی هاشم علیه السلام را به نقش هنرپیشه ها درآورند .. کسی که حجت خدا مقابل قبر او می ایستد و می گوید "سلام خدا، سلام تمام انبیاء ، سلام تمام اوصیاء و سلام تمام شهداء بر تو یابن امیرالمؤمنین؛ کسی که هر صبح و شب، خدا و 124هزار پیغمبر به او سلام می کنند، این را می خواهند به نقش هنرپیشه ها درآورند.
... خدا نکند چنین غلطی بکنند؛ آن وقت هر چه پیش آید و هر چه ما بگوییم معذوریم.
... اگر چنین غلطی بکنند بدانند که تاسوعای امسال، غیر از تاسوعاهای هر سال است. در اثر این صحبت غلط، باید جوان های غیرتمند فانی در قمر بنی هاشم علیه السلام، روز تاسوعای امسال، محشری برپا کنند در عزای قمر بنی هاشم علیه السلام تا بگویند ای دست‌بریده کربلا..! ای فرق سر پاشیده از عمود در راه خدا..! تو، تو بالاتر از اینی.
آیت الله وحید در ادامه از شدت ناراحتی از شنیدن چنین خبری فریاد کشیدند: «ای روزگار..! ای دنیای ناپایدار..! باید روزگاری بشود که ما زنده باشیم و در این روزگار بخواهند هنرپیشه‌ها نقش او را به مردم نشان بدهند..؟! مردم..! بدانید! این نقشه ها برای این است که وقتی قمر بنی هاشم علیه السلام را به آن صورت نشان دادند، دیگر این سوز و گداز در روضه ها نباشد. برای این است که آن کسانی که آن صحنه را ببینند و آن هنرپیشه را تماشا کنند دیگر آنچنان که باید، در عزای او نسوزند. ولی باید بدانند اگر با چکمه و با کراوات خواستند این چراغ را خاموش کنند و نشد، با این ریش ها و با این یقه های باز هم این نور خدا خاموش شدنی نیست، دیگر ختم کلام.»
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
3
5
بنده با این حرکت مخالفم-یاعلی
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
2
8
پاسخی به فیلی زاده: این ادبیات چیزی از شان آقای ضیا کم نمیکنه بلکه نشوندهنده شخصیت گوینده است. دیدین که حاج آقا طباطبایی، دکتر کریمی، حاج آقا نیری و خیلی از افرادی که معنی کار انساندوستانه و خلوص نیت رو می فهمند کار ایشون رو ستودند.
ایشون تا قبل از اعلام نتایج جشنواره اظهار نظری نکردن اما حق دارن به عنوان یه مسلمان شیعه نظرشون رو بگن. حالا با آقای ضیا دشمنی دارین، برای نظر مراجع محترم در مورد فیلم جذاب !!!!! رستاخیز چه پاسخی دارین؟؟؟
ضمنا شما چی میخواین تا بهتون بدن که تا مدتی دست از کینه توزی نسبت به سید بردارین؟؟!!!
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
3
7
پاسخی برای ناشناس: اتفاقا چه سید علی ضیا و چه هر مجری دیگه باید ذوالفنون باشند، مخصوصا مجری گروه اجتماعی. چون برنامه های اجتماعی با همه چیز مثل سیاست، اقتصاد، فرهنگ، مذهب، هنر و ..... ارتباط پیدا می کنند و ایشون هم حق دارند که در مورد جشنواره نظراتشون رو بگن اونهم در مورد موضوعی که همه مردم نسبت به اون حساسند (شاید دوری از وطن باعث شده در شما بعضی از حساسیت ها کاهش پیدا کنه). قطعا در رسانه برای آقای درویش هم فرصت مناسب برای پاسخگویی وجود داره و وظیفه برنامه هفت هست که از ایشون برای پاسخگویی دعوت کنن.
مهرداد
|
UNITED STATES
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
13
4
ایشون فقط میخواد با این حرفا خودشو گنده کنه و سری نو سرها در بیاره.....محبوبیت یه چیز ذاتی کسی نمی تونه با ادا و اصول اونو بدست بیاره!!!
پاسخ ها
یه کسی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
دفاع از امام حسین و عاشورا ادا و اصوله؟؟؟
عليرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
2
10
هركي بدش مياد برنامه رو نبينه
مگه مذهبي ها همه ي برنامه ها رو دنبال ميكنند؟
خيلي از برنامه هاي صدا و سيما از نظر مراجع اشكال شرعي داره و ما نميبينيم
اينم مجريش هيئتيه ميخواد برا ما برنامه اجرا كنه حرف دل مارو بزنه
شما بدتون مياد بزنيد شبكه نسيم به ريش همديگه بخندين
رفع الله رايت العباس
پاسخ ها
شاهرخ
| UNITED STATES
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
کل صدا و سیما ارزونی خودتون...
نیست خیلی منصف و عدالت طلب هست!!!
رحیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
7
مطلب وارده/
تحریفات فیلم رکورد دار جشنواره فجر، فیلم رستاخیز:


الف) در مقدمه فیلم آمده است: معاویه بر خلاف روش پیامبر و خلفا برای خود جانشین تعیین کرد! پیامبر اسلام در غدیرخم علی علیه السلام را به جانشینی برگزید و حتی خلیفه اول نیز خودش، خلیفه دوم عمر را انتخاب و معرفی کرد.

ب) در مقدمه تاکید شده است: معاویه به آرای مردم تمکین نکرد و فرزندش یزید را برای خلافت برگزید. آیا در سرزمین اسلامی رای گیری شده بود و در آرای سیدالشهدا علیه السلام تقلب شده بوده است؟

ج) بسیاری از کسانی که در حال احرام هستند، سر خود را با پارچه پوشانده اند، که طبق نظر شیعه و سنی این کار محل اشکال است.

د) در صفوف نماز خیمه سیدالشهدا علیه السلام فاصله ای پنج متری بین صفوف و امام و ماموم دیده می شود که احتمالاً کارگردان برای بزرگتر نشان دادن صفوف دست به این اقدام زده است.

ه) تمامی صحنه های صحبت های حضرت در جمع مردم، در بازار گرفته شده است، در حالی که طبق مستندات مساجد، منا و عرفات محل هایی است که حضرت برای مردم سخن گفته اند نه میانه بازار!
و) در صحنه ای، قرآنی در دستان حضرت نمایش داده می شود که روی آن نوشته شده القران کریم! ترکیب اضافی اولین درس عربی است! القرآن الکریم نه القران کریم!
ز) آش ایرادات جزئی وقتی شور می شود که حتی در جمع بندی نهایی «بپاخاستن» را «بپاخواستن» می نویسند در فیلم 40 میلیاردی آقای درویش!

ح) پرچم های سپاه کوفه تماماً دارای نقش و نگار یکسان با چاپ سیلک هستند، آقای درویش به مخاطب فهماند مخترع سیلک اعراب دوره معاویه بودند!

ط) بر خلاف نظر عموم مراجع مبنی بر عدم جواز نشان دادن تصویر ذوات مقدسه در فیلم ها، در رستاخیز چهره این ذوات نشان داده شد.

ی) حضرت قاسم بن الحسن علیه السلام به صورت جوانی 27-28 ساله نمایش داده شده است، در حالی که تمام مقاتل سن بسیار کمتری و در حد نوجوانی برای ایشان ثبت کرده اند.

ک) حضرت عباس سلام الله علیه، تنها، فردی زیبا رو، گردن کلفت و متکی به زور بازو نمایش داده شده است!

ل) در سخنرانی حضرت در شب عاشورا ماه شب چهاردهم نمایش داده می شود که با قبول نمادین بودن آن، در برخی نماها روی چهره افراد قرار گرفته، نه زیر آن و باز هم هنر کارگردانی آقای درویش به رخ کشیده می شود.
م) شخصیت بکیر و داستان عشقی اش، در اسناد معتبر تاریخی نیامده است و نقل قول ها برای شهادتش کاملاً با آنچه موضوع رستاخیز بر آن استوار شده متفاوت است. کارگردان به عمرش مقتل نخوانده است. بکیر فیلم درویش بیش از امام حسین، تحت تاثیر زنگوله اهدایی یزید و عشق یک زن است!

ن) حر اولین شهید سپاه سیدالشهدا علیه السلام است، جنگ ها نفر به نفر بوده است نه گروهی، ابتدا اصحاب سپس بنی هاشم، به کارزار وارد شدند. این ها گزاره های تاریخی ای است که هیچ کدام در فیلم رعایت نشده است.

س) در فیلم، کربلا منطقه ای پر از کوه نمایش داده شده است، تا جایی که همه می دانند کربلا نخلستان بوده است نه کوهستان!

ع) اثر فیلم در سالن های نمایش، غالباً تحت تاثیر آمادگی ذهنی شان از حادثه کربلا و روضه هاست، وگرنه فیلم هیچ خط اثرگذاری ندارد و اندوه یا آگاهی به مخاطب نمی دهد، حتی در حد تعزیه های محلی.

ف) جنگ کربلا بر اساس آنچه در فیلم نمایش داده شده بر سر بیعت کردن و نکردن و حکومت است، نه اصلاح دین رسول الله و امر به معروف و نهی از منکر و نماز!
ص) حرمله بن کاهل اسدی در کربلای درویش وجود خارجی ندارد، حضرت علی اصغر علیه السلام توسط عده ای از تیراندازان کشته می شود و خون مبارکشان که توسط امام به آسمان پاشیده می شود، روی سم اسب می ریزد! طبق روایات مستند این خون هیچ گاه به زمین بازنگشت.

ق) حضرت ابالفضل علیه السلام چند متر به آب از اسب پیاده شدند و تا کمر داخل رود رفتند و بعد چند دقیقه اى نشستند! گویا درویش به مقتل جدیدی دست پیدا کرده که هیچ یک از زعمای شیعه تا کنون آن را ندیده اند.
ر) یزید در حوضچه آب گرمش، که آب در حال پمپاژ است، برهنه است و بر بازو نقش یک دایناسور را خالکوبی کرده است. خالکوبی متعلق به خود بازیگر است!

ش) کارگردان لوکیشن‌های آشنا که در اولین مواجهه تقلبی بودنش برای مخاطب ایرانی آشکار می‌شود را انتخاب کرده، لوکیشن‌هایی مانند قلعه رودخان، سی و سه پل، مسجد امام اصفهان، کویر شهداد، درخت‌های گز، کاشان.

ت) موسیقی فیلم بشدت شبیه آثاری مانند مصائب مسیح، کشتی نوح و ... است، اصلاً معلوم نیست آهنگ‌ساز فیلم «شکسپیر عاشق» بودن چه وجاهتی برای ساختن موسیقی یک فیلم عاشورایی محسوب می‌شود؟
خ) در فیلم پیکر حضرت علی اکبر علیه السلام بعد از شهادت به نمایش درمی آید که تنها یک جراحت بر صورت ایشان دیده می شود، لازم است ارباً اربا را برای آقای درویش معنی کنیم!

ذ) دلیل دگرگونی حر در فیلم معلوم نیست، حتی ادب حر به حضرت سیدالشهدا نمایش داده نشده است و این گونه القا می شود که حر بعد از ناکامی در کسب منصب امیری سپاه، به امام پناه می برد.

ض) نقش شریح قاضی به عنوان فتوادهنده قتل سیدالشهدا و یک فرد فقیه با نفوذ اصلاً شبیه به آنچه که در تاریخ آمده، نیست.

ظ) نحوه شهادت حضرت مسلم بن عقیل علیه السلام و سرپیچی مردم از وی نیز نه شرح داده می شود و نه حتی گریزی به آن زده می شود، حتی در پرتاب مسلم از دارالاماره و دستگیری اش توسط ابن زیاد نیز به هیچ کدام از روایات توجهی نشده است.

غ) هر چند هنوز وارد ایرادهای سینمایی فیلم نشدیم، اما حروف ابجد تمام شدند! امید است کارگردان اگر خواست باز هم فیلم مذهبی بسازد، به غیر از آقایان مسجدجامعی و حسین پاکدل، از یک عالم دینی نیز مشورت بگیرد تا فیلم حماسی و عاشورایی را به یک مضحکه تبدیل نکند.
ماهان
|
UNITED STATES
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
7
4
برای یکسری افراد متاسفم.....واقعا بازی با کلمات نکنیم....اسم بچه هیاتی رو خراب نکنیم..
پاسخ ها
یه کسی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
ببخشید دیگه...والا در همین حد که حرف میزنه زدین تو دهن بدبخت...چه برسه وقتی که بخواد رکو راست بگه آقا توهین کردین!
بی نام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
0
3
به مهرداد: اتفاقا مشکل شما با سید علی ضیا محبوبیتشه و سربلندیش !
پاسخ ها
یه کسی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
مشکل اینا علی ضیا نیست...کار از یه جای دیگه لنگه..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
0
1
ديگه داريد شورشو در مي آريد
حق جو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
0
6
سلام باتشکر از غیرتمندی دینی آقای علی ضیا انشالله دیگر شیعیان ومحبین هم ساکت ننشینند واعتراض خود را حتی با یک پیامک به مسئولین درخواب رفته برسانند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
0
1
با سلام. اصلا واقعه ی عاشورا انقدر عظیم هست که امام زمان (عج) هر صبح و شام خون گریه میکنند... نمیدانم چطور به خود این اجازه را داده اند که این واقعه ی عظیم را به تصویر بکشند؟! تازه ان هم با کلی تحریفات!!!!!! واقعا از اقای ضیا ممنونم که از غربت امام حسین علیه السلام دفاع کردند...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
1
2
سلام.کی میتونه زیبایی قمربنی هاشم رو به تصویربکشه.حالااینارفتن بدون هیچ هاله ای کسی روبجای ایشون گذاشتن.فقط بایدچشمامونو باز کنیم.منم باآقای ضیا موافقم.یاعلی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
0
1
اقا ضيا خدا خيرت بده ظاهرا تو صدا و سيما كسي به شجاعت شما پیدا نمیشه اخه بلدن از بختیاریها به خاطر یک کلمه تو سریال سرزمین کهن عذرخواهي كنن ولي هيچکس پیدا نمیشه از ذوات مقدس اهل بيت به خاطر اين جسارتها معذرت خواهي كنه اعتراض اقاضيا يك كم دل مارو خنك كرد ممنون
منتظر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
0
2
ما هنوز هیچکدوممون این فیلمو ندیدیم. ولی تا اینجایی که از اخبار اطلاع داریم علما و کسایی که یه جورایی قبولشون داریم این فیلمو نپسندید و یه جورایی توهین دونستن!!!
پس مطمئنا اشکالاتی داره و چون این فیلم داره ریشه و اصل دین مارو نمایش میده باید خالی از هر اشکالی باشه. در ضمن فیلمی که این همه سال طول کشیده ساختنش نباید انقدر نقض داشته باشه. در آخر مطمئن باید بااین توصیفات اگه این فیلم پخش بشه مردم خودشون میدونن چیکار کنن
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
0
1
برای ما بچه شیعه ها که ادای مریدی آقامونو داریم فیلمه موهن یا رستاخیز نداره
هرچی که به دین و معصوم اهانت بشه زیر پا له میکنیم
پاسخ ها
یه کسی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
والسلام...
ناشناس
|
SWITZERLAND
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
0
1
انقد عمق فاجعه بالاست(از نظر شست وشوى مغزى) كه فقط خوده خدا ميتونه شما رو كه فقط از امام حسين، شعله و نون و نمك و خودزنى رو ميفهميد، نجات بده!!
سید
|
UNITED STATES
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
0
0
عزیز که انتقاد داری از انتقاد یه مجری ساده باید بگم مخالفت با فیلم به این کثیفی بنظر شما ربطی به سابقه ی اجرا داره؟؟ مثلا اگه عادل فردوسی پور یا فرزاد حسنی میگفت حجت بود برا شما دیگه.. چون خیلی کارنامه ی سنگینی دارن......
عزیزم از مجری بگذریم شما که میگی ضیا کارشناس نیست خب چرا حرف کارشناسارو قبول نمیکنی.... ازونا بالاتر چرا حرف مجتهدهارو که عمرشونو تو تاریخ اسلام گذاشتن رو قبول نمیکنی..
گفتی فیلم رو ندیدی دوستان انحرافات رو گذاشتن.. بازم اتهام خشک مغزی به جامعه ی شیعه میزنی.....
عزیزم دست از لجاجت بردار و حرف درست رو بگیر و به گویندش نگاه نکن
سيد حميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
0
1
دوستان توجه كنن من نه با سياست كار دارم نه با سينما و غيره.....
ولي اين رو همه بدونن همه رفيق رفقا جمع شديم تا ببينيم راسته كه تو اين فيلم به مشتي عالم حضرت حسين ع بي احترامي شده يا نه....
نميدونم كي اين فيلم رو ساخته ولي اگه راست باشه واي به حال همه شون از اوني كه اجازه ساخت داده تا سازنده
امتحانشم مجانيه....
سيد جووووونم
عشقمي به خدا.....
ابالفضلي ببينمت دست و پات و ميبوسم...
ايشاالله مادر سادات س حفظت كنه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
0
0
آقای ضیا مگر نشنیده ای که: دشمن دانا به از دانای دوست دشمن دانا بلندت می کند برزمینت می زند نادان دوست البته اگر اینها واقعا دوست باشند!!!
مهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
0
0
واقعا ممنونم كه از مقدساتمون دفاع كردى اقا سيد.وقتي رفتم كربلاا وازنزديك همه جيز را ديدم وتحريفات شنيدم واقعاعصبانى شدم انشاالله قسمتتون باشه كربلاا بين الحرمين
مهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
0
0
واقعا ممنونم كه از مقدساتمون دفاع كردى اقا سيد.وقتي رفتم كربلاا وازنزديك همه جيز را ديدم وتحريفات شنيدم واقعاعصبانى شدم انشاالله قسمتتون باشه كربلاا بين الحرمين
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین