عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۰۱۴۸
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۴
حاج احمد واعظی و حاج مهدی اکبری در جشن میلاد حضرت رسول اکرم در مشهد
امیرالمومنین توسل می جوید به محبت خدا و حبیب خدا، حبیب خدا کیست؟ این شخصیتی که امیرالمومنین او را واسطه بین خود و خداوند قرار می دهد چه کسی است؟

احمد واعظیگزارش تصویری مداحی حاج احمد واعظی و حاج مهدی اکبری

عقیق: مراسم جشن میلاد پیامبر مکرم اسلام و امام صادق(ع) باسخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید علی علوی و مداحی حاج احمد واعظی و حاج مهدی اکبری در هیئت عمع سادات مشهد مقدس برپا شد.

نکاتی از سخنان حجت الاسلام علوی؛

*مطالبی که ما در ادعیه خود داریم دیگران از آن محروم هستند زیرا آنها به آن کسانی که ما اقتدا کردیم، اقتدا نکردند.

*کمیل می گوید: نیمه شبی از کنار نخلستانی می گذشتم، صدای ناله ای من را متوجه خودش کرد وارد نخاستان که شدم دیدم علی بن ابیطالب در حال سجده است و عباراتی به زبان می آورد که مثل و مانند آن را تا حالا از کسی نشنیده ام از حضرت پرسیدم این چه کلاماتی بود که میخواندید؟ حضرت فرمود: این دعایی بود که خضر نبی می خوانده است و من در سجده نمازم آن را می خوانم، از حضرت خواستم که این دعا را به من تعلیم دهد، که نام این دعا در منابع خبری ما دعای کمیل است.

*ابن ابی الحدید اعتراف  می کند و می گوید: که من بعضی از خطبه های نهج البلاغه را هزاران بار خواندم تا بفهمم فرزند ابیطالب چه چیزهایی را متذکر می شود. جرج جرداق نصرانی می گوید تا به حال 270 بار نهج البلاغه را خوانده ام  ولی خودم را باز محتاج کلام علی علیه السلام  می دانم.

*زمانی که سازمان ملل را تازه بنا نهاده بودند به دنبال منشوری جامع بودند هر متنی ارائه شد به نحوی رد شد، ولی نامه 27 نهج البلاغه به مالک اشتر مورد تایید همگان قرار گرفت.

*امیرالمومنین توسل می جوید به محبت خدا و حبیب خدا، حبیب خدا کیست؟ این شخصیتی که امیرالمومنین او را واسطه بین خود و خداوند قرار می دهد چه کسی است؟آیا حبیب خدا کسی غیر از پیامبر مکرم اسلام است؟

*خداوند در شناسنامه خود که سوره توحید است می فرماید: اسم من؛ قل هو الله احد، نام خانوادگی من؛ الله صمد، نام پدر و مادرم لم یلد ولم یولد، تاریخ ولادت من، ولم یکن لهو کفوا احد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی زمانیان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
2
2
سلام عکس ها وگزارشات جلسات دیگه رو هم می ذارین؟ از شهرهای دیگه ما مشخد هستیم
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین