عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۹۷۴۵
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۱
گزارش عقیق از پشت پرده ایجاد فتنه ای در هیئت ها به نام «هفته برائت»
یکی از افراد مهمی که نقش محوری در این جریان ایفا می‌کند، روحانی جوانی به نام «یاسرالحبیب» است که گفته می‌شود داماد سید مجتبی شیرازی برادر آیت الله سید صادق شیرازی است. مجتبی شیرازی، روحانی‌نمای هتاکی است که بارها به طور مستقیم به رهبر معظم انقلاب توهین کرده و...

آغاز ماه ربیع‌الاول، ایام حساسی است که موضوع وحدت بین شیعیان و اهل‌سنت اهمیت مضاعفی پیدا می‌کند. در همین برهه حساس بود که خبر نامگذاری هفته‌ای به نام برائت از سوی شورای سیاست گذاری شبکه جهانی امام حسین(ع) که به آیت‌الله صادق شیرازی و جریان اطراف وی منسوب است، مطرح شد. خبری که بوی تفرقه و فتنه می‌داد. آنها قصد داشتند با ایجاد موجی نامبارک در بین هیئت‌ها، مقاصد خویش را دنبال کنند.

در بخشی از بیانیه این شورا آمده بود:

«روز نهم ربیع الاول طبق فرموده اهل بیت علیهم السلام روز غدیر ثانی نامگذاری شده است و این تعبیر حکایت از اهمیت دو موضوع تولی و تبری در مکتب اهل بیت دارد و حاکی از آن است که تبری و تولی به عنوان مکمل یکدیگر بایستی مورد توجه قرار بگیرد از این رو بر خود لازم میدانیم که از روز نهم لغایت 15 ربیع الاول را به عنوان هفته برائت نامگذاری کنیم تا ازاین شبکه مقدسه پیام برائت از دشمنان خاندان رسالت را با اتکا به عمل معصومین به جهان صادرنماییم.»

چه جریانی در پس این اقدامات نهفته است؟

یکی از افراد مهمی که نقش محوری در این جریان ایفا می‌کند، روحانی جوانی به نام «یاسرالحبیب» است که گفته می‌شود داماد سید مجتبی شیرازی برادر آیت الله سید صادق شیرازی  است. مجتبی شیرازی،روحانی‌نمای هتاکی است که بارها به طور مستقیم به رهبر معظم انقلاب توهین کرده و به همین دلیل جرات ندارد در مجامع عمومی ظاهر شود. یاسرالحبیب، معروف به «شیخ خوش‌پوش انگلیسی» است و سعی دارد خود را سینه‌چاک تفکرات شیعه و دشمن درجه یک وهابیت نشان دهد و البته بر هیچ فرد اهل بصیرتی پوشیده نیست که وی تمام قد در خدمت تفکرات انگلیسی است و تمام اقداماتش باعث وهن تشیع می‌شود. سید حسن نصرالله درباره این فرد تعبیر دقیقی به کار برده و فرموده است: "شخصٌ شيعيٌ غيرُ معروفٍ عند الشيعة أساساً"


Description:

یاسرالحبیب در برنامه تلویزیونی فدک

الحبیب در سال 2010 مطابق با رمضان 1431 برای نخستین بار اقدام به برگزاری علنی مراسم جشنی بمناسبت سالروز وفات عایشه، همسر پیامبر(ص) نمود که انتشار خبر آن، منجر به برانگیخته شدن خشم اهل سنت در دنیا شد. وی نه تنها دست از این اقدامات بر نداشته، بلکه مواضع خویش را در مورد عایشه در یک کتاب منتشر کرد. کتاب یکه عنوانی بسیار زشت و ناپسند داشت. او مدعی شده بود که کتابش با استقبال بی‌نظیری از سوی صاحبان نظر مواجه شده و برخی کتابش را «کتاب قرن» نامیده‌اند. مطلبی که تا به امروز هیچ تأییدی نداشته است. وی با استمرار حرکت خود، اقدام به برپایی مراسمات جشن در سالروز منتسب به مرگ خلیفه دوم نمود و در اقدامی عجیب این برنامه‌ها را بصورت زنده از شبکه ماهواره‌ای خود منتشر ساخت. اقدامی که تعجب بسیاری از مسلمانان در فرق مختلف اهل سنت و شیعیان را به همراه داشت.

Description:

عکس اقتدای یاسرالحبیب به مجتبی شیرازی

پاسخ کوبنده رهبر انقلاب به منحرفان

پس از این اتفاقات رهبر معظم انقلاب در پاسخ به استفتایی از سوی علمای شرق عربستان، با صدور فتوایی هر گونه اهانت به نمادهای اهل سنت از جمله همسران پیامبر را حرام اعلام کرد و این آغازی بود بر مخالفت علنی الحبیب با جریان شیعی مستقر در جمهوری اسلامی ایران، عراق، کویت، بحرین، عربستان سعودی، عمان، یمن و سایر جوامع شیعی در کشورهای منطقه.

تکفیر اهل سنت و تکفیر شیعیان و مراجع عظام

الحبیب که تا این زمان بیشتر درگیر مناظرات و نامه‌نگاری با علمای وهابی و بخشی از اهل سنت بود با توجه به موضع‌گیری منفی علما و مراجع شیعه علیه وی، ناگهان لبه حملات و انتقادات خویش را به سوی طیفی وسیع از علمای شیعی کشاند و در این راه، هر روز، چهره‌ای جدید از میان علمای شیعه را هدف گرفت. به گونه‌ای که در موارد بسیاری آن‌ها را تا حد کفر و خروج از دین تکفیر نمود. او با انتقاد از نگرش‌های عرفانی طیفی از علمای شیعه مانند حضرت امام خمینی، علامه طباطبایی، آیت الله بهجت، آیت‌الله سیستانی، آیت‌الله حکیم و سایر مراجع بزرگ شیعه در کشورهای منطقه و ... همگی ایشان را منحرف خوانده و بعلاوه حملات شدیدی را بر ضد شهید آیت الله محمد باقر صدر انجام داد و در گفتاری ناپسند مدعی شد که ایشان در حالی از این دنیا رفته که از مذهب تشیع خارج شده بود

Description:

محل حسینیه، شبکه ماهواره‌ای و اقامت یاسر الحبیب در انگلیس، در روستایی به نام فولمر

.

الحبیب همچنین ضمن فاسق قلمداد کردن سید حسن نصرالله طی سخنانی گفت که اگر بن لادن و قرضاوی مجاهد هستند، سید حسن نیز مجاهد است. و او را به دلیل تبعیت از علمای شیعه، گمراه خواند. یاسر الحبیب اگرچه در قبال مرجعیت آیت الله سیستانی در روزهای ابتدایی فعالیت‌هایش بسیار محتاطانه سخن می‌گفت اما هر روز به جسارت خویش در قبال ایشان نیز افزود تا اینکه در نهایت از عباراتی بسیار سخیف و ناپسند در قبال ایشان استفاده کرد. او بعد از ابراز این اظهارات سخیف، مدعی شد که آیت‌الله سیستانی توجهی به نگاه‌های نسل جدید تشیع نداشته و عن‌قریب است که شاهد طغیان تشیع بر ضد مرجعیت باشد

اعتراض به فتنه

پس از مطرح شدن ایده هفته برائت از سوی این جریان، اعتراض و روشنگري‌هاي برای خنثی‌سازی این فتنه انجام شد. اتحادیه بین المللی امت واحده با صدور بيانيه اي نسبت به اعلام هفته برائت از سوي برخي جريانات مشكوك شيعي، در ماه ربيع الاول هشدار داد. در بخش‌هایی از این بیانیه آمده است:

این روزها که به میلاد بزرگ پرچمدار هدایت بشریت، حضرت ختمی مرتبت(ص) و هفته وحدت اسلامی نزدیک می شویم و طوفان های سخت در کشورهای اسلامی ضرورت پیوند میان مسلمین در برابر اجانب و دشمنان اسلام را بیش از پیش مشخص ساخته و رسانه های بیشمار با رصد دائمی رفتارهای گروه های مختلف شیعه و سنی در صدد نادیده گرفتن مشترکات فراوان و بزرگنمایی اختلافات کوچک هستند، در کمال اندوه و تاثر شاهد بودیم که جریان ضد وحدت اسلامی که یک لبه قیچی آن را شیعیان تندرو و تکفیری تشکیل می دهند با پنهان شدن پشت مفاهیم مقدس و ناب اسلامی تولّی و تبرّی و تفسیر نادرست آنها در جهت خلاف اصول عقلی و شرعی حرکت کرده و درست در ایامی که پس از انقلاب اسلامی به نام هفته وحدت اسلامی نام گذاری شده و در حرکتی مشکوک اقدام به برپایی و تعظیم «هفته برائت» نموده اند که شروع این هفته خودساخته به زعم ایشان تاریخ قتل خلیفه دوم است.

این جریان که مستظهر به آیت الله سید صادق شیرازی است ضمن نادیده انگاشتن سیره وحدوی اهل بیت علیهم السلام و توصیه ها و روایت فراوان از ایشان مبنی بر «اخلاق نیکو با اهل سنت»، «شرکت در نماز جماعت و مساجد ایشان»، «عیادت از مریضان ایشان»، «امانتداری نسبت به ایشان» و در یک کلام تأسی به خود اهل بیت در رفتار کریمانه با سایر مسلمین و رد رفتارهایی که موجب برانگیخته شدن تعصبات کور مذهبی شود، دائما بر طبل لعن مقدسات اهل سنت کوبیده و در این راه هر روز دست به بدعتی تازه می زنند و امسال نیز ذیل نام «شورای سیاست گذاری شبکه جهانی امام حسین» اقدام به بدعتی جدید و تامل برانگیز کرده و نهم تا پانزدهم ربیع الاول را به عنوان هفته برائت اعلام نموده اند! بدعتی که با توجه به بازه زمانی هفته وحدت (12 تا 17 ربیع الاول) جای هیچ تردیدی باقی نمی گذارد که حرکتی متعمدانه و طراحی شده برای ضربه زدن به اصل اصیل وحدت اسلامی و خدمتی بزرگ در راستای اهداف استکبار جهانی است. بدعتی که با توجه حضور بیت و شخص آیت الله سید صادق شیرازی در شهر مقدس قم در افکار عمومی جهان اسلام به عنوان موضعی شیعی و ایرانی قلمداد خواهد شد. بدعتی که به خاطر نداشتن امکان مقابله به مثل برای اهل سنت (از آن لحاظ که مقدسات شیعه، مقدسات اهل سنت هم هستند) از لحاظ روانی جریان تکفیری اهل سنت را تقویت کرده و بهانه ای دیگر برای کشتار شیعیان بی گناه و مظلوم سراسر جهان اسلام را فراهم می کند. بدعتی که اهل سنت را به عنوان مسلمینی که قریب به اتفاق محب اهل بیت - علیهم السلام- هستند و به فرموده پیامبر محبت ذی القربی را وظیفه خود می دانند را بیش از پیش از تشیعِ دافعه زا و بی منطق معرفی شده دور می کند. بدعتی از سوی کسانی که از اهل بيت پيامبر عليهم السلام هم ولايتي تر شده اند! و دغدغه لعن و سب، آنها را از اصول دین و مهمتر از همه رکن رکین توحید و دعوت جهان شمول اسلام در روزگار مذلت شرق و غرب بازداشته است.

صرفنظر اینکه چنین رفتارهای بی پایه ای در تضاد کامل با اندیشه های ناب اسلامی، سيره مراجع عظامي چون آيت الله العظمي بروجردي و تفكر وحدوی امام احل(ره) و رهبر معظم انقلاب قرار داشته و در صورت تداوم، عمق استراتژیک انقلاب اسلامی را به خطر خواهد انداخت، نباید از یاد برد که این اقدامات پیش از همه حصاری بر گرد معارف ناب اهل بیت خواهد کشیده و در راستای منافع دشمنان اهل بیت، از عمومی شدن معارف ایشان جلوگیری می نماید. از اینرو شایسته است مراجع عظام تقلید و روحانیت معظم شیعه و همه معتقدان به گفتمان اسلام ناب محمدی(ص) با هوشیاری و بصیرت بهنگام، برائت خود را از این جریان مشکوک اعلام داشته و اجازه ندهند از مملکت انقلاب اسلامی ندایی تفرقه افکنانه و خلاف مصالح مسلمین منتشر شود.

عقب نشینی فتنه‌گران

 گسترده شدن موج اعتراضات درباره توطئه دشمنان در مطرح كردن هفته برائت، موجب شد تا جريان افراطي كه اين موضوع را مطرح كرده بود عقب نشيني كند. سايت رسمی این جریان با حذف لوگوي هفته برائت از خروجي خود، حتي فتواي يكي از شخصيت‌هاي مروج اين رويكرد افراطي را كه اينبار بر وحدت تاكيد دارد منتشر كرده است!

برائت هوشمندانه چیست؟

برائت یکی از اساسی‌ترین اعتقادات ماست که اساسا شعار دین ما با «لا اله» شروع می‌شود و در پس آن «الا الله» می‌آید. هیچ کس اصل تبری را منکر نمی‌شود ،اما نباید فراموش کنیم که اولا برائت با «سب» و فحاشی سنخیت ندارد و در قرآن کریم با صراحت اینگونه رفتارها نهی شده است. دوم آنکه مصالح عمومی جهان اسلام ممکن است اقتضائاتی داشته باشد و گاهی اوقات مجبور شویم تغییراتی در رفتارهایمان داشته باشیم. همان‌گونه که امام خمینی(ره) در روزگاری مصالح عمومی جهان اسلام را سنجید و حج واجب را تحریم کرد. امروز هم تقریبا همین اتفاق افتاده است و تدبیر مراجع تقلید حکم می‌کند که جهان اسلام بر اشتراکات تاکید کنند و افتراقات را در مجامع علمی و به اصطلاح طلبگی نقد و بررسی کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۷
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
99
12
کسی این مطلب رو نوشتی اون دنیا جواب حضرت علی (ع) حضرت زهرا(س) چی میخای بدی؟
پاسخ ها
عبدالزهراء
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
اون دنیا به مادرم زهرا سلام الله علیها اینطوری جواب میده که علیه قنفذ و مغیره مطلب نوشته ...
سید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
شماها باید جواب بدین ما که راه اهل بیت و داریم میریم کجای نهج البلاغه تاریخ و ... حضرت علی حضرت زهرا رسول خدا و معصومین ما به عایشه و خلفا توهین کردن که ما علنی توهین بکنیم ؟ باعث بشیم بهونه دست اهل سنت بدیم ؟ نه بگو دیگه ! معرفت دینی هم خوب چیزیه ما هم مثل شماا عاشقیم ولی معرفتم باید داشته باشیم مگه ما بدمون میاد این بغض 1400 سالرو به زبون بیاریم ولی مثل مولا علی باید صبر کرد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
چرا داستان ميگي بچه جون

تو و امثال ياسرالحبيب جواب حضرت علی (ع) حضرت زهرا(س) را چي ميخوايد بديد
حمید رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
من نظرمو اون پایین گذاشتم
ادامش اینجاست:
در مورد قمه هم همینطوره. قطعا کسی که حب را در و نفس و زن وبچش پرورش بده جانثار تر از اونیه که حالا بیاد بر خلاف نظر علمای زمانش علنی کاری رو بکنه.شاید این کار 60 سال پیش خوب بوده.اما الان سرچ کنید شیعه. ببینید گوگل مثلا به جای اجتماع پر شور اربعین، از قصد قمه زنی رو میاره. خب دشمن بیکار نیست که.پس کو زیرک بودن مومن...
برمیگردم به لعن: مگه اللهم العن الجبت و الطاغوت که اینهمه سفارش شده چشه که بعضیا حتما میخوان اسم بیارن (عزیزم اسم بیار. اما تو دل و نفس و جان خودت. اونجا فلانی رو بکش . چون عزیز خدارو اذیت کرد چون دل امام زمانشو خون کرد تا درسی بشه برای نفست که در پی اون ما دیگه ایشالله دل امام زمنمون رو خون نکنیم)
نتیجه:
من با لعن موافقم.با سلام موافقم.گاهی لعن بیشتر از سلام دل بی بی دو عالم را شاد میکنه.اما این باید دلی باشه.باید عملی باشه. میدونیم اون فلانی خیلی خشمگین و عصبی بوده.خب ایا اونی که تظاهر به لعن علنی میکنه توی کنار گذاشتن این اخلاق اون فلانی موفق تر بوده یا اون عالمی که این کینه و لعن رو در نفسش پرورش داده تا به وقتش به ظهور حضرت حجت بهره برداری کنه.
یه بزرگی میگفت،تربیت از خانواده شروع میشه.به بچه هامون یاد بدیم لعن و سلام را.دشمن و دوست را.حرب لمن حاربکم را. سلم لمن سالمکم را. اما یاد بدیم زیرکی مومن را.یاد بدیم مطیع بودن را.
اللهم العن اجبت و الطاغوت
صلی الله علیک یا اباعبدالله
یا علی مدد
وبلاگ نسیم زندگی دینی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
امام علی(ع)در خطبه 206 نهج البلاغه: انی لا احب ان تکونوا سبابین: من دوست ندارم که شما(شیعیان من) دشنام دهید. فاصله بین بندگی خدا و بردگی شیطان به اندازه نازکی یک مو است که باید دقت کنیم بجای حرکت در مسیر اهل بیت مانع ترویج مکتب اهل بیت نشویم. کسانی که امروز بر خلاف رویه اهل بیت هفته برائت تأکید میکنند، خود در دام دشمن افتاده اند. دفاع بد خیانت است خیانت
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
شما که با کاراتون باعث ریخته شدن خون شیعیان مظلوم میشید جواب حضرات معصومین رو چی میدید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
اخوی اسیر فتنه های انگلیسی نشو
سخنگو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
خدا از دلت خبر داره!!!
واقعا سران حجتیه به اهل بیت اعتقاد دارن یا فقط به عنوان قرآن سر نیزه کردن ازشون استفاده میکنن؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
66
13
وحدت با کی اخه!!!!
هر روز تو لبنان سوریه عراق افغانستان پاکستان بحرین شیعیان رو میکشن هی بگید وحدت
پاسخ ها
عبدالزهراء
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
عقل هم خوب چیزیه ؟؟
14 سال روضه مادرم زهرا رو میخونم و سینه میزنیم. خدا ما رو از شر هیئتی های مرجع گریز حفظ کنه ...
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
بخشی از اعترافات عبدالمالک ریگی:
"شب عملیاتهای تروریستی وقتی بعضی افرادم کم انگیزه بودن، فیلم مجالس عیدالزهرای قم واصفهان را پخش میکردم.
نیروها پس ازدیدن این مجالس و لعن و توهین به خلفای سه گانه ب انجام عملیات شهادت طلبانه! مشتاق میشدن."
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
7
36
خدا هدایتشون کنه ایشالله
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
الهی آمین

اگر نه نابودشون کنه که بیشتر از این مایه ی دردسر برای شیعیان جهان نشن!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
48
8
يه مشت اراجيف و دروغ
یک افغان فدایی امام خامنه ای
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
5
49
شمابرید وضع کشور من افغانستان رو ببینید
هر روز حدأقل 10نفر رو به جرم شیعه
بودن می کشند ولی خیلی خاموش و رسانه ها هم هیچ کاری نمی تونن
بکنن
دلیلش هم این کسانی هستند که به جای پیروی از صحبت های ولی فقیه
میرند یک مکانهایی رو آماده می کنند برای لعن که پخش عمومی هم میشه، مثل شبکه تابع آمریکا با مجری گری آقای حسن الله یاری ملعون

واقعا کسانی که در ایران زندگی می کنند، در بهشت دنیا هستند و در آخرت هم بهشت نصیبشان می شود انشاالله

ایرانیان عزیزی که این مطلب را می خوانند بروند و خدا را شکر کنند که به لطف امام بزرگوارمان جمهوری اسلامی شد این مملکت.

سعید مرتضوی
یک افغان فدایی امام خامنه ای در ایران
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
24
3
هرچند بنده نظرات آیت الله سید صادق شیرازی رو نمی پسندم ، اما به هر حال از حق هم نباید غافل شد که ایشان بار ها از برادرشان و از یاسر الحبیب ابراز برائت کرده اند.
می توانید با دفتر ایشان تماس بگیرید و از صحت این مطلب با خبر شوید.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
برادر عزیز میشه لطفا یک ارجاع به سایت ایشون بدید؟ ابراز برائتی که هیچ کس نفهمیده چه فایده ای داره؟
از یک طرف اجازه نامه به این مفصلی برای یاسرالحبیب نوشته بعد شما میگه یواشکی تو خفا اعلام برائت کرده؟!
آشنا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۵
مگر تو خواب برائت کرده باشه....بارها پیشکشش فقط یه بار کافیه....ایشون به مراسم آیت الله بهجت رفتن اما بعد از فوت العبد برادرش شروع کرد به لعن آیت الله بهجت که باید بعد از این مسئله اعلام برائت یا حتی تذکر میکرد که فقط سکوت میبینیم سکوت سکوت علامت رضایت سکوووووووووووووت
بردیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
7
43
ضربه ای که این فرد و همفکرانشون به تشیع میزنن،یه ضد شیعه نمیتونه بزنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
11
38
به نظرمن اصلا ابشون آیت الله نیستند
باید گفت به ایشون آقای صادق شیرازی
آیت الله به آیت الله بهجت می گویند
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
12
11
برای روشن شدن حقیقت بهتر احادیث امام صادق(ع) بخونید
مرجع تقلید واقعی آیت الله وحید خراسانی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
10
14
طبق فرمایش حضرت امام توهین به مراجع حرام است، دوستان در نظرات دقت کنن
پاسخ ها
مجید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
مرجعیتشون از کجا آمده؟
آشنا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۵
اصلا توهین کردن در پیروان راستین علی ع نیست...ما هم توهین نمیکنیم و عملکرد افراد رو با عقل قران و ائمه میسنجیم....یکی از کارهای واجب شیعیان و مسلمانان امر به معروف و نهی از منکر است کاری که حسین ع برای آن قیام کرد...حال با خود بپرسیم که چرا مرجعی که مقلدان را به احکام آموزشس میدهند از یک واجب خدا غافلند یا خود را به غفلت میزنند...باید جلوی کار زشت ایستاد آقای شیرازی حتی برادرتان باشد...علی ع جلوی برادش برای بیت المال ایستاد مگر الگوی شما ائمه نیستند....پس این تناقضات نشانه چیست؟؟؟؟
حمید رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
1
7
ببینید. لعن و سب دشمن حضرت زهرا سلام الله علیها و دشمن امیرالمومنین علیه السلام خیلی هم خوبه. از خواصی که براش شمردن بسیاره... اما باید دقت کرد که این مسئله در نفس ما باید باشه. ما باید با لعن به فلانی بفهمیم که با امام زمانمون دشمنی نکنیم. یاد بگیریم دل امام زمان را مثل فلانی خون نکنیم.باعث خونه نشینی امام زمانمون نشیم.
حالا میتونیم بهتر تصمیم بگیریم. که چجوری و چه کسانی هستند با اما زمان هستند و کیا مقابل ایشانند.
قطعا سینه ما بچه هیئتی کینه بیشتری نسبت به اونایی هست که می دونید. اینکه توی دل و نفس و جان خودمون این کینه رو میپرورونیم و به موقع (ایشالله با فرج حضرت حجت و انتقام و از قبر بیرون کشیدن...) بروزش میدیم.(باز هم اگه حضرت حجت اجازه بدهند)
تمام احادیث هم بر لعن و سب دشمنان به این ترتیبه. نه اینکه علنی باشه.
هرچند درسته که یه عده شیعه یه جای دیگه تاوان این لعن علنی را میدهند.اما باز میخوام فکر کنیم که تظاهر به لعن بهتر است یا پرورش آن در دل و تاثیرات آن بر زندگی.
مطمئنا اونی که در دلش و نفس و حتی در زن و بچش اینو ترویج میده بیشتر مواظب امام زمانشه تا اونکه داد وبیدا د میکنه و تظاهر و لعن علنی...
بیایید با یکم شبیه بودن به رفتار علوی شیعه سازی کنیم. نه دشمن سازی...
پاسخ ها
مصطفی هادیزاده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
و لا یحمل هذا العلم الا اعل البصر و الصبر
آخه مرد حسابی الان زمان لعن
نه خوب تو بگو الان وقتشه ایا برادران اهل سنت ما دشمن ما هستن یا امریکا و اسرائیل
اونا می خوان ما رو سرگرم به این کار ها بکنن تا حواس مسلمون از رژیم صهیونیست پرت بشه
حمید رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
0
3
ببینید. لعن و سب دشمن حضرت زهرا سلام الله علیها و دشمن امیرالمومنین علیه السلام خیلی هم خوبه. از خواصی که براش شمردن بسیاره... اما باید دقت کرد که این مسئله در نفس ما باید باشه. ما باید با لعن به فلانی بفهمیم که با امام زمانمون دشمنی نکنیم. یاد بگیریم دل امام زمان را مثل فلانی خون نکنیم.باعث خونه نشینی امام زمانمون نشیم.
حالا میتونیم بهتر تصمیم بگیریم. که چجوری و چه کسانی هستند با اما زمان هستند و کیا مقابل ایشانند.
قطعا سینه ما بچه هیئتی کینه بیشتری نسبت به اونایی هست که می دونید. اینکه توی دل و نفس و جان خودمون این کینه رو میپرورونیم و به موقع (ایشالله با فرج حضرت حجت و انتقام و از قبر بیرون کشیدن...) بروزش میدیم.(باز هم اگه حضرت حجت اجازه بدهند)
تمام احادیث هم بر لعن و سب دشمنان به این ترتیبه. نه اینکه علنی باشه.
هرچند درسته که یه عده شیعه یه جای دیگه تاوان این لعن علنی را میدهند.اما باز میخوام فکر کنیم که تظاهر به لعن بهتر است یا پرورش آن در دل و تاثیرات آن بر زندگی.
مطمئنا اونی که در دلش و نفس و حتی در زن و بچش اینو ترویج میده بیشتر مواظب امام زمانشه تا اونکه داد وبیدا د میکنه و تظاهر و لعن علنی...
بیایید با یکم شبیه بودن به رفتار علوی شیعه سازی کنیم. نه دشمن سازی...
صوت المستضعفین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
1
0
هفته برائت یا هفته وحدت؟(چالشی به نام تکفیری های شیعه و سنی)
http://www.mostazafin.tv/latest-video/video/1280_
مالک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
14
9
ما تو زاهدان برنامه آقای حسن الهیاری رو نگاه میکنیم خیلی از سنی ها با دیدن برنامه های ایشون شیعه شدن
واقعا کاری که ایشون انجام میده اساس و بنیان سنی ها به لرزه افتاده و هیچکدوم از علما اهل تسنن و مولوی ها نمیتونن جواب آقای الهیاری بدن.
پاسخ ها
خخخخ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۵
اونا شیعه نشدن خوارج شدن همین جوری پیش برن آینده خوبی دارن شاید به مقام بالاتر رسیدن و صهیونیست شدن!!
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
5
14
سلام علیکم
بسیار عالی
متاسفانه این دغدغه حضرت آقا که باید از مباحث تفرقه آمیز جلوگیری کرد مورد توجه قرار نمی گیرد.
به نظر میرسد آقا و نظراتش در زمینه وحدت مظلوم است و به آن توجهی نمی شود
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
2
19
مرسی عقیق خوشم میاد خط مشیتو قشنگ بیان میکنی . با نشر این موضوع شاید عده ای از مخطبانت
ریزش کنند ولی تو میگی به این میگن حق گویی

اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ ، وَآخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِكَ
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
6
11
من نمیدونم چرا هرکس دم از لعن میزنه میچسبونن به انگلیس،این همه احادیث در مورد لعن ک ادم حس میکنه واجبه رو نمیبینید،اهل بیت هم نکنه انگلیسی هستند؟شما اگه باشخص خاصی مشکل دارید دیگه چرا لعن رو زیر سوال میبرید؟،خواهشا تعصبی رفتار نکنید یاعلی
پاسخ ها
شیعه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۵
اخوی بصیرت بصیرت صاحب الزمان عمار و عباس میخواهند نه عوام که زود فریب بخورند من خودم به قاتلان ائمه لعن میفرستم همیشه اما از ائمه امام صادق ع یاد گرفته ام جلوی سنی لعن نفرستم و شخصیت آنها را خورد نکنم ....چند تا اماما شاگرد اهل سنت داشتن ائمه ع رو میگم ها.....تعصب نیست میکروفن دست گرفتن و به جماعتی فحش دادن هنر و دین نیست عمل بایدش عمل...این که تو ماهواره کاری کنیم که برادر شیعمون تو اون نقطه دنیا زندگیش ناامنتر بشه عاقلانه و خدایی و علی وارانه نیست....یاعلی!
فرشاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
1
8
هر کس به ولایت علی شک دارد
با مادر خویش در میان بگذارد
عمارنامه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
0
0
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/node/28920
ما را از بروزرسانی خود آگاه
و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
یا علی
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
0
5
تشکر. خیلی ممنون.

در یک کلام:
تبری سلیقه ای نیست.

یاحق
علی موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
6
7
خدا این اخوند انگلیسی را لعنت کند
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
2
10
پیامبر اکرم(ص):
هرکس از لعن نمودن کسی که خداوند او را لعنت نموده خودداری نماید؛ لعنت خداوند بر او باد
بحارالانوار ج2 ص202
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
0
10
امام علی(ع):
والله اگر اين امت با پاي برهنه در حالي كه بر سر خود خاكستر ريخته باشند و گريه كنند و بر كساني كه آنها را گمراه كرد‌ه‌اند لعنت كنند باز اين امت در لعنت كم كاري كرده‌اند
بحار الانوار ج30 ص 126
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
2
10
امام صادق (ع):
هر كسي در كفر دشمنان و ظالمين به حق اهل بيت شك كند كافر است
وسائل‏الشيعة ج:28 ص:345
بحارالأنوار ج :8 ص :366
بحارالأنوار ج :27 ص :62



امام صادق (ع):
دروغ ميگويد کسي که گمان مي کند دوستدار ماست اما از دشمنان ما برائت نمي جويد
بحارالانوار ج27ص 57
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
0
4
امام علی(ع) در باب وحدت میان مسلمین فرمود:
بدانید در امت اسلام، هیچکس همانند من وجود ندارد که به وحدت امت محمد(صلی الله علیه و آله و سلم) و به انس گرفتن آنان به همدیگر، از من دلسوزتر باشد.نامه 78 نهج البلاغه
امیررضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
0
4
اگه یه ذره شک داشتم تو این مسئله الان دیگه برام یقین شد که تو اخر الزمونیم.
alireza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
2
6
ای اهل تسنن من دلی پر دارم
من ربط به گرد و خاک چادر دارم
وحدت که به جای خود ولی من ذاتا"
از دشمن مرتضی تنفر دارم
محمد رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
9
11
خدا نسل تمام کسانی رو که تو لباس روحانیت ضد ولایت مطلقه فقیه و نطام مقدس جمهوری تبلیغ میکنند رو از ریشه بکنه انشاالله
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
9
2
آقای سعید مرتضوی از افغانستان شما به جای این حرفا پول های تامین اجتماعی رو واسه چی حیف و میل کردی؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
0
5
سلام
لازم است به اطلاع همه برادران مسلمان برسانم در ایامی که در مدینه مکرمه مشرف بودیم یکی از کانالهای تلویزیونی که هتل های مدینه پخش می کردند شبکه فدک بود و این امر باعث تعجب همه شده بود که چرا وهابیون اجازه داده بودند چنین شبکه ای بخش شود.؟؟؟؟؟؟!!!!!! هنگامی که برنامه های آن را میدیدی در پایان هر جمله مجری روحانی آن یک لعن و نفرین به گوشتان میرسید. وهابیون تکفیری با پخش چنین شبکه ای به منظور خود برای نشان دادن شیعیان به عنوان افرادی افراطی رسیده بودند و اعمال جنایتکارانه و افکار منحرف خود را بدینوسیله توجیح میکنن. همه زوار به این نتیجه رسیدند که این شبکه و گردانندگان آن همکار و هم دست وهابیون آدمکش و تکفیری می باشند
پاسخ ها
آشنا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۵
احسنت....کو گوش شنوا
110
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
3
4
ای سلاله شاه مردان / سیّد رشید شیعیان / مقدمیوه ای جان ایران / جان قربان
منم ای عشق من ای آزاده / هامی اوامریوه آماده / باشینا خصمین اود یاغدیرارام / منه اگر اذن اولا جهاده
رهبریم تاج سریم لبیک یا خامنه ای
پاسخ ها
نجم الدین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
جانم فدای امام خامنه ای
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
0
2
ما اهل گریه ایم ولی در بهار، نه

ما اهل سنت ایم؛ نه... سنی تبار؛ نه

دنبال وحدتیم نه تضعیف اصل خویش

ما لعن می کنیم ولی آشکار، نه

علی اكبر لطیفیان
پاسخ ها
آفرین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۵
آشکار نه .....دوستان پاسخ دهند که شبکه ماهواره ای آقایون آشکار هست یا خیر؟؟؟؟
سيد احمد
|
UNITED STATES
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
0
4
اين هيج وجهى نداره كسى بگه: بغض درونى كفايت از دشمنى ميكنه!! چون همان طور كه بايد بغض و كينه غاصبين فدك تو دل هر مؤمنى باشه، همچنين بايد اين بغض و كينه آشكار شه، چون تولى وتبرى هر دو از ايمانه : در حديث امام صادق (ع): الإيمان لا يكون إلا بعمل، والعمل منه، ولا يثبت الإيمان إلا بعمل. (الكافي ج٢ ص٣٤ و٤٥)
Sine zan
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
0
1
بسمه تعالی شانه

به قول شما عقیقی ها اگر کسی در لندن و دیگر بلاد های کفر نشین دم از شیعه بزند اسلام امریکایی ترویج میکند امام خمینی هم در پاریس انقلاب را شروع کردند . حرفی نزنید که اول از همه به ضرر خودمان باشد
عبود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
0
0
اللهم صلی وسلم علی نبیک و حبیبک؛ المحمد المصطفی؛ الذی سمی فی السماء بأحمد و فی الارضین بمحمد. و اللعن الدائم علی اعدائهم من الجن و الأنس اجمعین، من اولهم شیطان اللعین؛ الذی سمی فی السماء بأبلیس و فی الأرضین بأنگلیس!
بی نشان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
3
0
لطفا تعصبی برخورد نکنید نظرات شخصی هر فرد قابل احترامه چه از خاندان بزرگوار شیرازی ها باشه چه شخص دیگه ای
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین