عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۹۳۴۸
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۴
مسئول تبلیغ و ترویج سازمان قرآن و عترت بسیج استان تهران از تدوین کتاب جامع شهدای قرآنی خبر داد.

عقیق: مرتضی جهانگرد مسئول تبلیغ و ترویج سازمان قرآن و عترت بسیج استان نهران با اشاره به این مطلب که بسیاری از شهدای ما پیش از اینکه یک رزمنده باشند حافظ، قاری، استاد و یک فعال قرآنی بوده‌اند، افزود: بسیاری از مردم جامعه امروز ما از سابقه فعالیت‌های قرآنی شهدای دفاع مقدس بی‌خبر هستند. وظیفه ما این است که از این شهدا یادی کرده و فعالیت‌های قرآنی‌شان را به مردم معرفی کنیم.

جهانگرد کتاب جامع شهدای قرآنی را شامل زندگینامه و معرفی 114 شهید دانست و گفت: مشخصات کامل 114 شهید که پیش از شهادت حافظ، قاری و یا استاد بوده‌اند در این کتاب جمع آوری می‌شود و در مجمع بسیجیان سطح استان به کار گرفته شود.

مسئول تبلیغ و ترویج سازمان قرآن و عترت بسیج استان تهران در ادامه سخنان خود از موفقیت 60درصدی مراحل جمع آوری اطلاعات کتاب خبر داد و گفت: حدود 65 شهید از 114 شهید قرآنی مورد بررسی قرار گرفته و مشخصات این شهدا با جزئی‌ترین اطلاعات منطقه و ناحیه بسیج‌شان گردآوری شده است تا با تصویرهای مورد نظر در کتاب قرار گیرد.

جهانگرد 114 شهید قرآنی را متعلق به تهران دانست و گفت: فعلا در این کتاب شهدای استان تهران معرفی می‌شوند و بعد از اتمام آن شاید این طرح برای شهرهای دیگر نیز ادامه بیابد. هر ناحیه از بسیج استان تهران هفت الی هشت شهید را به تفکیک منطقه و ناحیه فعالیت معرفی می‌کند.

منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین