عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۸۳۹۸
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۱
امسال هم یاد آیت‌الله تهرانی در مسیر نجف-کربلا همراه شاگردانش بود. حجت‌الاسلام خاموشی، از شاگردان مرحوم آیت‌الله مجتبی تهرانی امسال هم مانند سال گذشته به نیابت از ایشان در راهپیمایی اربعین حسینی حضور پیدا کرده بود.
عقیق:در اربعین ۱۴۳۵ هجری قمری جمع زیادی از مسئولان را هم می‌بینی که در لباس و در میان مردم عادی راهی حرم مطهر حضرت حسین(ع) شده‌اند. حجت الاسلام والمسلمین زائری، مهدی نصیری، فریدالدین حدادعادل، محمد ودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی و مدیر مسئول سابق روزنامه جوان، حاج یداللله پاشازاده مداح پیشکسوت هیئت عشاق الحسین(ع)، حجت الاسلام والمسلمین حاج‌علی اکبری، حجت الاسلام والمسلمین خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و ... هم حضور دارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین خاموشی از شاگردان مرحوم آیت‌الله مجتبی تهرانی است که سال گذشته هم به نیابت از ایشان در راهپیمایی اربعین حسینی حضور پیدا کرده بود. همین روزها بود که آیت‌الله تهرانی خواسته بود اگر حالش بهتر شد ایشان را هم به کربلا ببرند. دوست داشت لحظات آخر کربلا باشد اما وضعیت جسمانی ایشان اجازه این انتقال را نمی‌داد. خاموشی می‌گوید «سال گذشته در مسیر بودم و فکرم مشغول حاج‌آقا بود که با گوشی بنده تماس گرفتند و گفتند که ایشان به رحمت خداوند رفتند.» امسال هم یاد آیت‌الله تهرانی در مسیر نجف-کربلا همراه شاگردانش بود.

سال گذشته قبل از اینکه آیت‌الله مجتبی تهرانی به رحمت خداوند برود؛ حجت‌الاسلام خاموشی در مجلسی خصوصی از هشدار آیت‌الله نسبت به انحراف برخی از مسئولان سخنانی گفته بود و می‌گفت ایشان از همان ابتدا با این افراد ارتباط خوبی نداشتند و می‌گفتند این‌ها روزی در مقابل حرف‌های رهبر انقلاب موضع می‌گیرند و انحرافشان از همان‌جا آغاز می‌شود.

او از توجه ویژه آیت الله تهرانی به اهل بیت(ع) خصوصاً امام حسین(ع) می گوید. یاد حرف‌های میثم مطیعی می‌افتم که می‌گفت:« آیت‌الله تهرانی می‌گفتند من برای امام حسین(ع) هیچ کاری نکردم. امام حسین(ع) خیلی حق گردن ما دارد.»


منبع:تسنیم
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین