عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۸۲۳۸
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۸
ميليون ها نفر از زائران اباعبدالله الحسين(ع) در روز اربعين در بين الحرمين گردهم آمده و كربلا را به بزرگ ترين اجتماع مذهبي در جهان تبديل كرده اند.

عقیق:ميليون‌ها نفر از زائران اباعبدالله الحسين (ع) كه كيلومترها با پاي پياده از نقاط مختلف عراق و ديگر كشورها به عشق سرور و سالار شهيدان و براي زيارتي روز اربعين خود را به كربلاي معلي رسانده اند، امروز بزرگ‌ترين اجتماع مذهبي در جهان را تشكيل دادند.

امروز كربلا قلب تپنده شور و شعور حسيني است، فوج فوج عزادارن حسيني به ياد واقعه اي كه ۱۴۰۰ سال پيش رخ داد و تا قيام قيامت آثار آن پابرجا خواهد ماند و به ياد اسراي كربلا پس از روزها و شب‌ها راهپيمايي به حرم سيدالشهدا (ع) رسيده اند و با حضور در بين الحرمين به عزاداري و قرائت زيارت اربعين مشغول هستند.

دور تا دور حرم دسته‌هاي عزاداري است كه طي آن عاشقان ثارالله گردهم آمده و به عزاداري سيد و سالار شهيدان عالم مشغول هستند؛ عاشقان اباعبدالله الحسين (ع) هروله كنان از حرم مطهر و نوراني آن حضرت به سمت حرم مطهر برادر بزرگوارشان حضرت ابوالفضل العباس (ع) بر سر و سينه خود مي‌زنند و مويه كنان در حال عزاداري هستند.

شب گذشته نيز كربلاي معلي حال و هواي خاصي داشت و به صحنه هايي از عشق و دلدادگي دوستداران اهل بيت عصمت و طهارت عليهم‌السلام تبديل شده بود. زائراني كه براي عرض تسليت به ساحت مقدس امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف خود را به كربلاي معلي رسانده بودند، در شب اربعين با شور و حال وصف‌ناپذيري به قرائت زيارت اربعين آن حضرت پرداختند.














211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یوسف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
0
1
اللهم ارزقنا زیارت ابی اباعبدلله عن قریب یاالله..................مشتاق لک یاحسین
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین