عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۵۳۲۲
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۲
سخنرانی حجت الاسلام هاشمی نژاد در بیت الرقیه(س)
بزرگترین سرمایه بشر عمر است. پیامبراکرم(ص) به مولا علی(ع) فرمودند: یا علی خدا چیزی گران بها تر از عمر به انسان نداده است. این سرمایه ای است که بهای آن بهشت است، اگر به غیر بهشت معامله کنی، ضرر کرده ای.
عقیق: مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) در شب هفتم و در جمع عزاداران بیت الرقیه(س) با سخنرانی حجت الاسلام هاشمی نژاد برگزار شد.

نکته هایی از سخنان حجت الاسلام هاشمی نزاد را بخوانید؛

*بزرگترین سرمایه بشر عمر است. پیامبراکرم(ص) به مولا علی (ع) فرمودند: یا علی خدا چیزی گران بها تر از عمر به انسان نداده است. این سرمایه ای است که بهای آن بهشت است، اگر به غیر بهشت معامله کنی، ضرر کرده ای.

*یخ فروش سر بازار فریاد می زند: مردم از من بخرید که اصل سرمایه ام در حال آب شدن است. سرمایه ام یخ است، آفتاب دارد می تابد و قطره قطره آب می شود. سرمایه ما عمر ماست. اگر به غیر از بهشت معامله کنیم، ضرر است، خسران است، لذا باید به این سرمایه خیلی اهمیت داد.

*امروز نسل جوان ما عمر خود را آتش میزند، با آن که بهار عمر جوانی است، أمیرالمؤمنین(ع) می فرمایند: مهریه سعادت و نیکبختی تو، عمر تو است، به یک شرط، اگر عمر تو در مسیر اطاعت پروردگار طی شود.

*تا سرمایه هست و تمام نشده باید کار کنی، اگر سرمایه ات تمام شد، دیگر نمی توانی کاری کنی، بهترین سرمایه تان عمرتان است، گل و بهارش هم جوانی است. 

*یکی از اساتید ما در قم می فرمودند که: اگر اهل علم و دانش هستی، جوانی و اگر اهل عبادت و بندگی هستی، باز هم جوانی.


گزارش تصویری:

















صوت روضه خوانی حجت الاسلام هاشمی نژاد




گزارش: سید علی حسینی
عکس : علی اکبر اکبری

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین