عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۳۴۵۱
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸
مراسم گرامیداشت شهدای دفاع مقدس برگزار شد
ادبیاتی که پیامبر اسلام با آن سخن گفته اند دلالت بر این دارد که هر چند ارزش و مقام شهدا از جمله شهیدان دفاع مقدس بالاست اما جهادی به نام جهاد اکبر وجود دارد که...

عقیق: مراسم بزرگداشت شهدای هشت سال جنگ تحمیلی به همت هیات رزمندگان اسلام جمعه 5 مهرماه در مسجد امام جعفر صادق(ع) واقع در میدان فلسطین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات رزمندگان اسلام، در ابتدای این مراسم مرتضی خلیلی قاری ممتاز کشوری آیاتی از سوره مبارکه مطففین را که به وصف حال متقیان و وعده های خداوند متعال به آنان اشاره می کند، قرائت کرد.

این مراسم که به صورت زنده برای بینندگان شبکه تلویزیونی پنجم سیما پخش شد، با اجرای مراسم خاطره گویی اصغر نقی زاده، بازیگر سیما و تلویزیون ادامه یافت.

نقی زاده با اشاره به وظیفه خود و حضورش در هشت سال جنگ ایران علیه دشمنان گفت: من توفیق درک فرماندهان و شهدای جنگ تحمیلی از جمله شهید همت را داشتم و در تمام لحظات سخت و دشواری که این افراد درگیر موضوعات مهم جنگ بودند، من وظیفه شاد کردن و خنداندن آنان را بر عهده داشتم.

همچنین در ادامه مراسم بزرگداشت شهدای دفاع مقدس گروه تواشیح و مدیحه سرایی "نور الساجدین" با اجرای دو برنامه با محوریت امام عصر(عج) و مناجات الهی فضای این مراسم را عطر آگین کردند.

بنابراین گزارش برنامه ما قبل پایانی این مراسم با مداحی ذاکر اهل بیت منصور نورای ادامه یافت و غزل های زیبایی با موضوع شهدا و دفاع مقدس خوانده شد.

گفتنی است در پایان مراسم بزرگداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس حجت الاسلام علیرضا پناهیان، به ایراد سخنرانی پیرامون الگو گرفتن از شهدای جنگ تحمیلی برای جهادی عظیم تر یعنی جهاد با نفس پرداخت.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: ادبیاتی که پیامبر اسلام با آن سخن گفته اند دلالت بر این دارد که هر چند ارزش و مقام شهدا از جمله شهیدان دفاع مقدس بالاست اما جهادی به نام جهاد اکبر وجود دارد که مقام و منزلت شهیدان در این راه بالاتر و ارزشمندتر است.


گزارش تصویری؛



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین