عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

گفتگوی عقیق با حسین طاهری
پدرم همیشه می‌گوید حرمت مداحی امام حسین را نگه‌دارم. همچنین می‌گوید تو میکروفون امام حسین را زمین بگذار، من دیگر کاری ندارم چه می‌کنی یا چه لباسی می‌پوشی...
عقیق: تا کنون دو بخش از گفتگوی عقیق با حاج محمد رضا طاهری منتشر شده است که می توانید اینجا و اینجا بخوانید. در بخش سوم و پایانی این مصاحبه به سراغ حسین طاهری فرزند حاج محمد رضا رفتیم. او هم مانند پدرش قدم در وادی ذاکری آل الله نهاده و در این عرصه جدی به میدان آمده حرف های خواندنی برایمان داشت.


*حسین آقا این روز‌ها چه کار می‌کنی؟
کار خاصی نمی‌کنم. فعلا در کنکور رشته انسانی شرکت کرده‌ام و اگر خدا بخواهد می‌خواهم برای ادامه تحصیل وارد دانشگاه شوم.
 
*فرزند ارشد خانواده هستی؟
خیر، من فرزند دومم. یک خواهر بزرگ‌تر و یک برادر ۷ ساله به نام علیرضا دارم. 

*نخستین بار کجا مداحی کردی؟ اگر اشتباه نکنم باید در مدرسه خودت باشد؟
اولین بار که به‌طور رسمی خواندم را یادم نیست ولی یکی از اولین مجالسی که خواندم در خانه آقای رضائیان بود. سبک‌های بابا را با شعر خودم خواندم. البته‌‌ همان‌طور که شما اشاره کردید، در مدرسه هر فرصتی که پیش می‌آمد استفاده می‌کردم و می‌خواندم اما از سال ۸۶ یا ۸۷ بود که به‌صورت جدی مداحی را آغاز کردم.‌‌ همان سال‌ها یک‌بار در چیذر کنار حاج محمود آقا «جام شراب نوشینت» را مداحی کردم. زمینه‌ای که شعر و سبکش را خود حاج محمود آقا برایم ساخته بود. 

*از نقش بابا در مداح شدنت برایمان بگو.
نقش پدر عزیزم که صد‌درصد است. یعنی اگر راهنمایی پدر و مادرم نبود، به این اندازه موفق نمی‌شدم. شاید پیش آمده باشد که بابا فرمایشی کنند و من لحظه اول مخالفت کنم ولی همیشه وقتی به نکته‌های بابا فکر می‌کنم، متوجه می‌شوم که بسیار دلسوزانه و به‌صلاح من است. 

*‌اگر پدرت حاج محمدرضا طاهری نبود، مداح می‌شدی؟
نمی‌دانم. شاید مداح می‌شدم ولی قطعا جایگاه امروز را نداشتم. 


*از اینکه احتمالا در برخی مراسم‌ها حاج‌آقا به تو میکروفون نمی‌داد ناراحت نمی‌شدی؟
چرا گاهی ناراحت می‌شدم ولی بعد از مدتی فهمیدم چقدر به نفعم شد که گاهی اوقات بابا مانع خواندن من شدند. 

*چطور به نفعت شد؟
بعضی‌ها می‌آمدند و می‌گفتند حاج‌آقا اجازه بده حسین شروع کند. بابا می‌گفتند من می‌دانم کی راه را برای حسین باز کنم. الان وقتش نیست. حاج‌آقا جلوی حرف همه ایستاد تا در ‌‌نهایت محرم سال ۸۹ به من میکروفون دادند. آن زمان دیگر صدای من تثبیت شده بود. اگر قبلش می‌خواندم به گواه اهل فن، صدایم خراب می‌شد. الان هر چیزی دارم از صدقه سر بابا دارم. اصلا تک امتیازم این است که با بابا بودم و چیزی هم غیر از این ندارم. 

*شاه‌کلید توصیه‌های بابا چیست؟
بابا همیشه می‌گوید حرمت مداحی امام حسین را نگه‌دارم. همچنین می‌گوید تو میکروفون امام حسین را زمین بگذار، من دیگر کاری ندارم چه می‌کنی یا چه لباسی می‌پوشی. خیلی مواقع پیش آمده که من حرمت دستگاه امام حسین را نگه نداشته‌ام و بابا این مسئله را به من یادآوری کرده‌. 

*تا حالا شده که حاج‌آقا از دست شما ناراحت شود؟
بله، زمانی که هنوز نظر حاج‌آقا توی شعر و شور به‌طور کامل دستم نیامده بود، شب ۱۹ یا ۲۱ ماه رمضان چند سال پیش بود. با یکی از مداح‌ها رفیق بودم و یک سبکی به من یاد دادند. این سبک مقداری طرب داشت. همین که شروع کردم به خواندن، دیدم نگاهی معنا‌دار به من کردند. یعنی این سبک اشتباه است. بعد از جلسه گفتند حرمت شب قدر نگه‌داشته نشد. البته الان دیگر می‌دانم که چه شوری بخوانم. خیلی کم پیش می‌آید چیزی بخوانم و ناراحت‌شان کنم. 

*رابطه پدر و پسری شما فارغ از بحث مداحی چگونه است؟
بابا صمیمی‌ترین رفیق من است. اگر روزی اشتباه بزرگی کرده باشم به رفیقم نمی‌گویم ولی حتما به بابا می‌گویم. شاید کسی این حرف‌ها را به پدرش نزند ولی صمیمیتی که بین ما هست باعث شده من با بابا راحت باشم. شاید بعضی وقت‌ها ایشان حرفی بزنند و من ناراحت شوم اما وقتی با هم صحبت می‌کنیم مرا قانع می‌کنند. همین چند روز پیش بحثی بین ما بود که من اول به‌ظاهر قبول نکردم ولی در ‌‌نهایت وقتی متوجه شدم بابا دلشان با کاری که می‌خواهم انجام دهم نیست، کار را کنسل کردم. البته ربطی به مداحی نداشت؛ مربوط به کارم بود. 

*پس همیشه به بابا چشم می‌گویی؟
ماجرای چشم گفتن نیست. با هم صحبت می‌کنیم و به یک نقطه مشترک می‌رسیم. به‌عنوان مثال قبل از ماه رمضان امسال بابا گفت می‌خواهد لامپ‌های مجلس را جمع کند تا هنگام مناجات‌خوانی فقط یک لامپ سبز روشن باشد. به‌هر حال بابا دنبال این هستند که مردم مناجات‌ها را درک کنند و نور اذیت‌شان نکند. من مخالفت کردم و گفتم الان زمان این کار نیست. باید مناجات‌هایی که خوانده می‌شوند روی سایت برود تا کسی که در آمریکاست هم بتواند از آنها استفاده کند. دیگر به رسم ادب چیزی نگفتم و تصمیم را به خودشان واگذار کردم. چند روز بعد فهمیدم بابا مثل همیشه برای حرف من ارزش قائل شده‌اند. واقعا ممنون ایشانم. 

*ارتباطت با محمدحسین حدادیان چطور است؟
محمدحسین خواندن را سه سال از من زود‌تر شروع کرد. ارتباط خیلی خوبی با هم داریم. 

*تا حالا شده با بزرگان مداحی غیر از پدرت بنشینی و از آنها نکته‌ای بیاموزی؟
بله، حاج منصور آقا یک‌بار سر موضوعی واقعا با من مثل پسرشان صحبت کردند. از دم مسجد ارک دست من را گرفتند تا سر خیابان دو نفری با هم رفتیم و یک صحبتی با من کردند که آن صحبت‌ بسیار دقیق بود. من تلاشم این است تا از محضر همه بزرگان این عرصه بهره ببرم و اگر آنها قابل بدانند، خودم را شاگردشان می‌دانم. 

*‌تا حالا شده یکی از مجلس‌ها که خوانده‌ای آنقدر برای خودت دلچسب باشد که بروی خانه و یک‌بار دیگر گوشش کنی؟
یک شور هست که در ماه رمضان خواندم که خودم خیلی دوستش دارم. برای هتک حرمت حضرت زینب خواندم: «قلوبنا المحزونه» از آن نواهایی شد که خیلی دوستش دارم. 


*اینکه کم‌کم در جامعه به‌عنوان مداح شناخته شده‌ای و عکس‌ها و فایل‌های صوتی‌ات بلوتوث می‌شوند نگرانت نمی‌کند که تبعات منفی شهرت به‌سراغت بیاید؟
به‌نظرم تبعات منفی‌ای ندارد. امثال من باید معقول‌تر رفتار کنند و کارهایی را که یک فرد عادی می‌تواند انجام دهد انجام ندهند؛ حالا هر سنی داشته باشند. به‌هر حال وقتی اسم ما در چند سایت و تلفن همراه پخش شود نباید هر جور دوست داشتیم بگردیم و خیلی از کار‌ها را بکنیم و هر جور خواستیم حرف بزنیم. اگر مریض باشیم و سلام دیگران را سرد پاسخ بدهیم می‌گویند غرور سراپایش را گرفته و خودش را گم کرده. نمی‌دانند که مریض شده‌ایم. این مسئله سخت است. واقعا در این مواقع به خدا توکل می‌کنم. امتحان سختی است. 

*در ‌‌نهایت دوست داری در مسیری که وارد شده‌ای به کجا برسی؟
راستش نمی‌دانم چه بگویم ولی دوست دارم مثل بابا بشوم. شاید الان بابا بگوید مثل من نشو ولی دوست دارم یکی مثل ایشان بشوم. 

*بالاخره شما پشتوانه محکمی مثل پدر، پدربزرگ و عمو‌هایتان دارید. این یک توفیق بسیار بزرگ است.
درست می‌گویید. باید از همین فرصت استفاده کنم و از عموهای عزیزم تشکر کنم. آنها استاد خیلی از مداحانند و واقعا به گردن امثال ما حق بزرگی دارند. چند روز قبل صدای عمو مرتضی از تلویزیون پخش می‌شد. تحریر‌هایشان بسیار عالی بود.‌‌ همان موقع به خودم گفتم باید بروم این تحریر‌ها را از ایشان یاد بگیرم. شعرهایی که عمو مرتضی و عمو محسن می‌خوانند بسیار عالی است. ان‌شاءالله بتوانم از وجود با برکت‌شان بیشتر استفاده کنم. 

*برای شرکت در جلسات چقدر در زمینه تاریخ اسلام و شعر مطالعه می‌کنی؟
مسلما بسیار مهم است. روزی که مطالعه می‌کنم با زمانی که بدون مطالعه به هیئت می‌روم فرق می‌کند. هر‌قدر بیشتر مطالعه داشته باشیم چنته ما پر‌تر است و مجلس بهتری خواهیم داشت. مدتی هست که کتاب «منتهی‌الآمال» را مطالعه می‌کنم. خواندن چنین کتاب‌هایی برای مداحان بسیار لازم است.
 
*حاج‌آقا که فرمودند از شما راضی هستند. مادر چطور؟ ایشان هم از شما راضی‌اند؟
در بحث مداحی بله ولی در انجام کارهای خانه تنبلم! چند وقت پیش با مادرم صحبت کردم و کمی دلم قرص شد که از من راضی است. یکی از دلایل رضایتش این بود که مثل بابا نوکر امام حسین هستم. خوشحالم که توانسته‌ام دل مادرم را شاد کنم. 

*چقدر روحیه انتقاد‌پذیری داری؟
من بیشتر اوقات از دیگران نظر می‌گیرم و سعی می‌کنم با استفاده از نظر بزرگ‌تر‌ها ایرادات کارم را برطرف کنم. 

*‌اگر حرف آخر و نکته‌ای داری به‌عنوان حسن ختام این گفت‌وگو برایمان بگو.
اول باید از خدا تشکر کنم که ما را نوکر دستگاه امام حسین قرار داده و بعد از امام حسین که ما را پذیرفت و بعد از پدر و مادر و خانواده‌ام و حتی از علیرضا برادر کوچکم که واقعا به من روحیه می‌دهد. بعد از رفقایم که هر وقت پای من لغزیده، راهنمایی‌ام کرده‌اند. از کسانی که برای هیئت پدر خیلی زحمت می‌کشند تشکر می‌کنم و از خدا می‌خواهم توفیق نوکری سیدالشهدا را از ما نگیرد.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴۸
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
18
23
سلام این سوالای خنده دار چیه میپرسید معلوم اگه پسر محمد طاهری نبود الان اینقدر مشهور نبود.مثل خیلی از مداحانی که خیلی بهتر از حسین می خوننو شما نمیشناسید.اگه پسر حاج ممد نبود شما باهاش مصاحبه میکردید؟ اگه پسر حاج ممد نبود.........قطعا نه
پاسخ ها
مهدی پور
| Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
این چه حرفیه؟ این همه مداح بچه دارن ولی بچه هاشون مداحی بلد نیستن. آدم باید خودش استعداد داشته باشه. حسین طاهری خودش استعداد داره
م.حسینی
| Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
وا. این حرف خیلی بی منطقیه. حسین خودش صدا داره خودش سبک میسازه. ربطی به باباش نداره...
ناشناس
| Canada
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
یعنی اگه حاج محمد اقا نبودند ایشون کجا میخوندند؟
دختر ایران
| Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
این چ حرف مسخره ایه ک شما میزنی جناب؟!
شما علم غیب میدونی که میفرمایی اگر حاج اقا نبودن حسین طاهری .حسین طاهری نبود؟
خیلی از مداحان هستن ک اصلا جد اند جدشون ادمای معروفی نبودن ولی امام حسین ی نظر کرد بهشونو شدن نوکرش.
اگر کسی امام حسین قبولش کنه کل دنیاباهاش مصاحبه میکنن چ برسه به اون اقایی ک داشت مصاحبه میکرد.
در ضمن جنابعالیم ب جای تخریب شخصیت دیگران و زیر سوال بردن نوکر امام حسین بفرمایین برین تلاش کنین تا به جایی ک میخواین برسین!
گربه دستش ب گوشت نمیرسه میگه اه اه
دختر ایران
| Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
در ضمن حاج "ممد" نه و حاج "محمد"
ی کم ادب داشته باشین لطفا!
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
8
28
دم حسین طاهری گرم. هم خوب می خونه هم بچه خوبیه. در پناه امام حسین باشه ایشالا
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
7
19
ممنون از اینکه با حسین آقا مصاحبه کردید. امیدوارم به ارزوهاش برسه
امیر
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
9
7
...یادمه حاج منصور آقا تا سالهای سال حتی اجازه نمیداد کسی ازش عکس بندازه
یا حاج حسین آقای سازور هنوز که هنوزه صوت و تصویر مراسمهاش رو بیرون نمیده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
منظورتون از بیرون دادن صوت و تصویر چیه؟...
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
3
16
بی تاثیر نبوده خیلیا استعداد دارن ولی زمینه براشون فراهم نیست
سيد علي اصغرپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
0
16
دم همه نوكراي ارباب گرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
5
9
این عکس که روش کلیک میکنیم میاد بزرگشو بذارید....
واقعا عالی بود......
دم حسین آقا هم گرم
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
1
10
انشااله موفق باشن
ياعلي
بي نشان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
5
9
چرا وقتي نظر ميگذاريم نظر مارو رو سايت قرارنميدين چون به نفعتون نيست.
شما هم برا خدا كارنميكنيد
مدیر پایگاه نظراتی که توهین به کسی باشد و یا ادب و اخلاق را رعایت نکرده باشد منتشر نخواهد شد.
عاشششششقتيم كربلايي حسين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
3
12
كربلايي حسين عاشقتيم خدا به حق حضرت زهرا س ابروت رو حفظ كنه روز به روز به صداي زيبات سوز حسيني بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
ایشالله
یک طرفدار
| Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
انشاالله
Fatemeh.sadat
| Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
خیلییییییی عالییییه.....
میاندار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
1
7
به نام خدا
1- با توجه به سبقه خاندان معزز طاهری که افتخار خدمتگذاری آستان رفیع حضرات معصومین علیهم السلام و تعظیم شعائر اسلامی را طی چندین نسل پی در پی داشته اند، لذا بروز خدمتگذارانی جوان همچون جناب آقای حسین طاهری و انشاءالله دیگر خدمتگذارانی که در آینده از این خاندان معظم وارد عرصه خواهند شد و البته به برکت این همه خدمتگذاری محبوب قلوب مومنین گردند، دور از انتظار نبوده و نیست.
2- به افرادی که با اظهار نظراتی که قطعا با اخلاق اسلامی و تقوای الهی مغایرت دارد، سعی دارند به دلایل مختلف از جمله اثبات خود و یا دیگران، اشخاص را نفی نمایند، یادآوری می گردد اگر واقعا پیرو مکتب اهل البیت علیهم السلام هستند، لازم است عمل و گفتار و حتی تفکر خود را نیز منطبق با شریعت تنظیم نمایند.
3- آنان که در نظراتشان ، نگران گمنامی برخی از اشخاص هستند بدانند نظر حضرت حق و ائمه اطهار علیهم السلام متوجه افراد مشهور نخواهد بود بلکه ملاک توجه ایشان ، تقوی و اخلاص خواهد بود و بس.
4- به سهم خود از زحمات برادران ارجمند طاهری آقایان حاج مرتضی ، حاج محسن و حاج محمد رضا به خاطر نشر معارف اهل البیت علیهم السلام طی سالیان متمادی تشکر و قدردانی نموده ، برای درگذشتانشان خصوصا مرحوم ابوی و عموی بزرگوارشان علو درجات و برای خود ایشان و نسل جوانشان خصوصا آقای حسین طاهری تأییدات بیش از پیش حضرت ولی عصر علیه السلام را مسئلت دارم.
سیدمحمدمصطفی مرتضایی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
7
7
با سلام
لطفا به نوکرای امام حسین (ع)
نمره ندین. نظر اشتباه ندین
حسین آقای طاهری
خودش استعداد داره
ابوی بزرگوارشون ایشون را راهنمایی میکنن
یاعلی
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
2
9
با سلام
احسنت به حسین آقا که مانند پدر بزرگوارشان اینقدر مودب هستند ادب حاج محمد آقا در مداحان شهره است من امیدوارم ایشان این راه را با استحکام و بدون توجه به حرف و حدیث ها ادامه دهند و مراقبه و ارتباط با علما را نیز فراموش نکنند تا همیشه مداحی ماندگار و دوست داشتنی و از همه مهم تر مرضی رضای حضرت زهرا سلام الله علیها باشند
التماس دعا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
5
12
برا هرکی که به حاج محمد طاهری و فرزندشون توهین کرده متاسفم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
3
6
من رو حاج محمد آقای طاهری یه حساب دیگه باز کردم به خاطر ادبش به خاطر بی حاشیه بودنش به خاطر بی تفاوت نبودن به اطرافیانش...با دوستام فقط به خاطر اون از شمال غرب تهران می ریم مکتب الزهرا... چون آدم حسابیه یقینا پسرش هم همین طوره...مکتب الزهرا حرف اول رو می زنه ب خواهشا نسبت به مداحان اهل بیت اتهام وارد نکنید
نوکر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
4
7
سلام لطفا با مداح اهل بیت آقای حنیف طاهری هم مصاحبه داشته باشید
بيدل دهلوي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
4
3
با سلام لطفا با مداحان اهل بيت آقايان سازگار وپسرشان ، آهي ، صالحي خوانساري، تاري ، جارياني ، سيدعلي صالحي خوانساري ، محمدصادقي ، مصطفي طالبي ، حامد رضوانفر ، محسن مرادي، حميد رمضانپور ، محمدبهتوئي و شاگردان استادسازگار مصاحبه بگيريد. ممنونم
عبدالجواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
1
6
با سلام خدمت همه رفقاي هيئتي
من يه چيز ميخوام بگم كه از انصاف و حق خارج نباشه
نگاه كنيد حسين طاهري خوب ميخونه و خوبم كار ميكنه و استعدادشو داره ولي اين مطلب كه پدرشون حاج محمد هست بي تاثير نيست
يعني علاوه بر استعداد و...اين وابستگي خانوادگي يك سكوي پرتاب محسوب ميشه
اگر حسين جان فرزند حاج آقا محمد نبود به اين زودي و به اين سرعت رشد نميكردند
حسين اقا چون شرايط و زمينه و ميدون كار داشتن و همچنين يك چتر حمايتي به نام محمد طاهري پشت سرشون بوده خيلي زمينه ها براي پيشرفتشون محيا شده
بنده خودم مداح هستم شايد خيلي از مخاطبان سايت بنده را بشناسند
من به عنوان يك اهل فن عرض ميكنم دوستاني هستند كه از لحاظ كار فني و صدا خيلي بهتر از حسين جان كار ميكنند
ولي چون شرايط و يك ميدون براي ابراز توانايي هايشان ندارند گمنام مانده اند و وظيفه ماست كه كمكشان كنيم
انشاالله كه در پناه حضرت صديقه طاهره مؤيد باشيد. ياحق
پاسخ ها
دختر ایران
| Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
اخوی بزرگوار سلام علیکم
اگر کسی امام حسین یا هر امام دیگری که اون مداح به خاطر اون امام داره عشقشو ب اون امام ثابت میکنه بهش نگاه کنه دیگه کار تمومه.و الا طرف( بلا نسبت اقای طاهری .)پسر هر مداح معروف و مشهوری که میخواد باشه و اون امام نگاش نکنه.تا ابد الدهر این ادم بین مردم جا نمیوفته.
فقط اثر کار خالصانس ک ادمو این کاره میکنه
ی نمونش حاج قاسم خودمون.کی میدونست پسر کی هستن؟اسم باباشون چیه؟اصلا کجا زندگی میکنن؟ ولی وقتی سیدالشهدا نظر کردن بهش از کل دنیا طرف دار و ارادتمند پیدا کرد و پشت سرهم دشمنو شکست داد.
ولی یکی مثل مشهور ترین مسئول کشور خودمون که کل اختیارات دستشه سربازای بقیةالله باید به جرم اختلاس یکی از اعضای خانوادشو دستگیر کنن. و اصلا هم محبوب و مشهور نیس که هیچ مفسد فی الارضه
الان مشهور بودن پدر و مادر و خواهرو برادر تاثیری داشت از نظر شما؟یا ب اون برنامه ریزی دستگاه خلقت ربط داره؟
دقت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
3
2
سلام علیکم
دوستانی که نظر غیر مناصفانه گذاشتند کلا وجود امام زمان را منکر شده اند چون او اگر نخواهد کسی نمی تواند برای این خاندان بخواند متاسفم که حتی به دستگاه اهل بیت رنگج وبوی دنیا می دهید..
حب الحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
0
0
با سلام لطفا به ماهم سر بزنید و از وبلاگ کربلایی وحید سراج هم مطلب بزارید تو عقیق
جان حضرت زهرا کوتاهی نکنید.
www.vahidseraj.blogfa.com
چاوشی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
1
0
لطفا با امیرعباس ناهیدی مداح خردسال مصاحبه کنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
0
0
کسی منکر خوب خوندن ایشون نیست
مطمئنا اگر مداحی صدای دلنشین نداشته باشه به مرور میره در حاشیه
ولی این صحبتیم که دوستان دارن درسته نقش پدر و یا مجالس معروفی که ایشان به واسطه پدر در آن حضور پیدا کردن در کار ایشان بی تاثیر نیست...
در همین محلات تهران هستند مداحان خوش صدایی که اصلا مجال ترقی نیافتند
مجنون الحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
0
2
سلام لطفا به این سوالات جواب بدید
آقاحسین متاهل هستند یامجرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
جواب بدین‌سوال رو؟
آل طه
| -
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
تو بحث های شخصی وارد نشی بهتره
یا زهرا
| Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
فکر کنم مجرد
دختر ایران
| Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
کاربر مجنون الحسین.با خبر شدن از اینکه اقای طاهری مجرده یا متاهل چه فرقی به حال منو شما میکنه؟
به نظرم به جای وارد شدن به زندگی شحصیشون واستشون ارزوی خوشبختی کنید بهتره
اگر میخواستن خودشون میگفتن اقا من حسین طاهری مجرد هستم یا متاهل!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
0
0
حسین آقا زنده باشین نفستون گرم باشه انشااللله
یاحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0
0
حاج حسین صدایی که داره هیچ کس نداره واقعا حقشه که به نوکری امامحسین)ع(رسیده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
0
0
الکی انتقاد نکنین لطفا ایشون خودشون با استعدادن، همه مداحا بچه دارن همشون مث خودشون شدن والا خیلی از مداحا خودشونم صدای درست حسابی ندارن چ برسه بچه هاشون این اراجیفا چیه اخه ک میگید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
خدا خیرت بده حاج حسین .
خیلی عزیزی
موفق باشی
ـــــــــــــ..ــ..ـ..ـــ..ـــــ. در پناه امــــــــ.ـام حسیــــــــــن
لیلا جعفری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
1
خدا قوت مداحی تون عالیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
1
با سلام خیلی عالی امیدوارم درتمام مراحل زندگی موفق باشند به دور از بلا انشاالله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
1
مداحی آقا محمد حسین بسیار زیبا ودلنشینه خدا حفظش کنه ودرخونه اهل بیت نوکری کنه تا ابد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
0
1
اسم ایشون محمد حسینه یا حسین؟
Fatemeh.sadat
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
1
0
از نظر من تنها مداحی که خیلی خیلی عالی میخونه حسین طاهری هست
من بیشتر وقتا که مداحی گوش میدم فقط مداحی های ایشون رو گوش میدم
بهترین مداح کشور هستن البته از نظر من
♥️
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
0
0
خدا حفظش کنه شیعه امام علی علیه السلامو
دختر ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
0
0
سلام و عرض خسته نباشید خدمت طراحان سایت عقیق.خیلی ممنون که مصاحبه این برادر بزرگوارو گذاشتید.
جناب اقای طاهری.اخوی.خدا ب صداتون قوت بده.الحق که والانصاف که بچه شیعه بودن رو اثبات کردین.میخواستم از جنابعلی خیلی خیلی تشکر کنم.چون من با این رجز های شما از این رو به اون رو شدم.کل زندگیم عوض شد.بله برادر کار مخلصانه کردن شما اثرشو رو کسی که شاید هزاران کیلومتر دور تر از شما باشه میزاره.که یکیش خودمم.خداخیرتون بده.خیر دنیا و اخرتو ایشالله توی زندگیتون ببینین . و خوشبخت و عاقبت بخیر بشین.
اینم بگم که ماها همچنان پشت شما و تیمتون هستیم.تا ته ته تهش.
اجرکم محفوظ عندالله و ان الله مع الطاهرین و الخالصین و المجاهدین الی الحق
فی امان الله
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین