عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۸۰۲
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۰
مدير مركز فرهنگي مفتاح مسجد مقدس جمكران از برپايي نمايشگاه هديه آسماني در اين مسجد مقدس خبر داد.
 عقیق: محمدعلي اخوان از برپايي نمايشگاه هديه آسماني خبر داد و گفت: نمايشگاه هديه آسماني از جمله فعاليت‌هاي اجرايي و فرهنگي معاونت فرهنگي مسجد مقدس جمكران است كه به صورت نمايشگاه هر هفته ميزبان زائران اين مسجد شريف است.

وي ادامه داد: اين نمايشگاه هر هفته در سالن مفتاح واقع در جنب درب ۱ مسجد مقدس جمكران ميزبان علاقمندان به فرهنگ انتظار و زائران اين مسجد شريف است.

مدير مركز فرهنگي مفتاح مسجد مقدس جمكران خاطرنشان كرد: اين واحد در ماه مبارك رمضان نيز به شكل مستمر فعاليت‌هاي خود را در حوزه فرهنگي و هنري و آموزشي در عرصه مهدويت دنبال كرد و به مدت ۱۵ روز برنامه‌هاي مشخصي را به شكل مناسبتي و برنامه ريزي شده اجرا كرد.

اخوان تصريح كرد: يكي از برنامه‌هاي مهمي كه در ماه مبارك رمضان در اين واحد اجرا شد، برگزاري برنامه احياي دانش آموزشي بود كه با برنامه‌هاي جذاب فرهنگي و با حضور دانش آموزان زائر در مسجد مقدس جمكران اجرا شد.

وي در ادامه به تشريح فعاليت‌هاي اين نمايشگاه پرداخت و ابراز داشت: اين نمايشگاه داراي غرفه‌هايي چون غرفه دشمن شناسي، آشنايي با فيلم‌هاي مرتبط با مهدويت، غرفه مارپله معنوي، سبك زندگي، آشنايي با تحولات نرم افزاري در حوزه مهدويت، پرده خواني و نمايش عروسكي است.

مسئول مركز فرهنگي مفتاح مسجد مقدس جمكران در پايان عنوان كرد: در برگزاري اين غرفه‌ها هدف‌هاي مختلفي در نظر گرفته شده است كه از آن جمله مي‌توان به آماده سازي ذهن نوجوانان نسبت به مسايل پشت پرده بازي‌ها و فيلم‌هاي هاليوودي ضد دين، آماده سازي ذهن آنان در راستاي زمينه سازي ظهور و مراقبت از نفس در اين ارتباط اشاره كرد.

منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین