عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۵۶۳۷
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
چهارمین دوره‌ آموزشی آشنایی با منظومه فکری رهبر انقلاب بر اساس طرح مصوّب معاونت آموزش و پژوهش دفتر حفظ و نشر آیت‌الله خامنه‌ای برگزار می‌شود.

فراخوان چهارمین دورۀ آشنایی با منظومۀ فکری رهبر انقلاب منتشر شدعقیق: رهبر معظّم انقلاب اسلامی در سال 1392 در دانشگاه امام حسین علیه‌السلام فرمودند: «باید این انقلاب را درست بشناسید یکی از کارهای مهم شما جوانان عزیز این است که مبانی نظری انقلاب را عمیقاً بشناسید، ما کسانی را دیدیم که با احساسات وارد میدان شدند، بدون تکیه‌گاه نظری مستحکم، با یک تندباد سرنگون شدند، راهشان عوض شد. آن کسانی می‌توانند در این حرکت و در این مسیر محکم بایستند که شناخت عمیقی از مبانی نظری انقلاب داشته باشند. فرمود: «المؤمن کالجبل الرّاسخ لا تحرّکه العواصف»؛ هیچ تندباد و طوفانی نمی‌تواند راه اینها را عوض کند، که چند خصوصیت داشته باشند؛ از جمله‌ این خصوصیات و مهم‌ترین آنها، اعتقاد درست و آشنایی درست با مبانی نظری این انقلاب است. این یکی از کارهایی است که لازم است شما بدانید.»

در همین راستا، چهارمیندوره‌ آموزشی معارف انقلاب اسلامی (آشنایی با منظومه فکری رهبر انقلاب ـ سطح یک) برگزار می‌شود. این دوره آموزشی و مطالعه‌محور و بر اساس طرح مصوّب معاونت آموزش و پژوهش دفتر حفظ و نشر آیت‌الله خامنه‌ای است.

شرکت‌کنندگان این دوره بعد از اتمام هر سطح، گواهینامۀ دوره را دریافت می‌کنند و برای حضور در دوره‌های تخصصی منظومۀ فکری رهبر انقلاب و همینطور شرکت در شبکۀ مبلغین اندیشۀ انقلاب اسلامی در اولویت قرار می‌گیرند.

آغاز این دوره اول دی‌ماه است و علاقه‌مندان فقط تا 10 آذر می‌توانند جهت ثبت نام به اینجا مراجعه کنند.

رهبر , آیت الله خامنه‌ ای ,

 

منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین