عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۵۶۱۵
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷
رئیس سازمان بسیج مداحان و مدیران هیأت‌های مذهبی کشور با اشاره به برنامه‌های این سازمان در هفته بسیج گفت: در قالب مرحله سوم کمک مومنانه، هیأت‌های مذهبی در مجموع ۱۵ هزار بسته اقلام غذایی را تهیه و میان نیازمندان توزیع می‌کنند.

عقیق:رئیس سازمان بسیج مداحان و مدیران هیأت‌های مذهبی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج و اقدامات قشر مداحان و هیأت‌های مذهبی در این هفته اظهار داشت: همزمان با آغاز این هفته، روز گذشته جمعه ۳۰ آبان‌ماه مراسم قرائت دعای ندبه در سراسر کشور شامل ۳۲۰ کانون بسیج مداحان شهرستانی، ۳۲ کانون استانی و همچنین در ستاد مرکزی برگزار شد. در حسینیه شهدای بسیج سازمان مرکزی، این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام تویسرکانی، نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان کشور و قرائت دعای حاج مرتضی طاهری برگزار شد.

گرامیداشت یاد ۹۲ هزار شهید بسیجی

وی اضافه کرد: در این مراسم که به صورت زنده از شبکه یک سیما نیز پخش شد، حجت‌الاسلام تویسرکانی در خصوص اهداف و ماموریت‌های بسیج و نقش این نهاد در پیروزی و تداوم انقلاب سخنرانی کرد و یاد ۹۲ هزار شهید بسیجی را نیز گرامی‌ داشت.

توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی توسط هیأت‌ها در هفته بسیج

ارجونی با اشاره به اینکه در هفته بسیج، مرحله سوم کمک مومنانه انجام می‌شود، تصریح کرد: روز گذشته به صورت نمادین به همت ستاد مرکزی سازمان بسیج، ۵۰۰ بسته اقلام معیشتی همزمان با دعای ندبه بسته‌بندی شد تا به دست نیازمندان به خصوص مداحان نیازمند شناسایی شده برسد. همچنین در این هفته هیأت‌های مذهبی سراسر کشور بنا دارند در مجموع ۱۵ هزار بسته اقلام غذایی و بهداشتی را تهیه و میان نیازمندان توزیع کنند. روند کمک‌رسانی هیأت‌های مذهبی در مرحله سوم کمک مومنانه به نیازمندان تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

مداحان در هفته بسیج خون می‌دهند

رئیس سازمان بسیج مداحان و مدیران هیأت‌های مذهبی کشور با اشاره به اینکه یکی دیگر از برنامه‌های این سازمان در این هفته با توجه به نیاز کشور، برنامه‌ریزی برای اهدای خون گسترده هیأتی‌ها و اقشار مختلف مردم است، گفت: در این زمینه کانون‌های بسیج مداحان در استان‌ها فعال شده‌اند و در طول هفته با فراخوان‌هایی میان مداحان و هیأت‌های مذهبی برای این امر برنامه‌ریزی می‌کنند و در ستاد مرکزی نیز بناست در هفته آتی که احتمالا روز سه‌شنبه خواهد بود با حضور مداحان و بسیجیان در حسینیه شهدای بسیج خون اهدا کنیم.

تجلیل از خانواده شهدا، پیرغلامان و پیشکسوتان مداح

وی با بیان اینکه در هفته بسیج از خانواده شهدای مداح، پیرغلامان و پیشکسوتان این عرصه در سراسر کشور تجلیل خواهد شد، گفت: در طول این هفته، جلساتی را برای تجلیل از این افراد در استان‌ها ترتیب خواهیم داد و بر سر مزار شهدا نیز حضور خواهیم یافت تا با غبارروبی مزار آنان، تجلیلی از این ایثارگران داشته باشیم.

ارجونی تصریح کرد: در هفته بسیج وبیناری با عنوان حماسه فاطمی براساس بیانات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی حضرت زهرا (س) با حضور افراد شاخص استانی برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم در این عرصه نیز همفکری و تولید محتوا داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج مداحان و مدیران هیأت‌های مذهبی کشور در پایان گفت: حمایت از تولیدات استانی مانند سرود و مدح‌های حماسی متناسب با هفته بسیج بخش دیگری از برنامه‌های ما در این هفته خواهد بود.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین